2024. január 24., szerda

Jane Corry - Csak egy pillanat

Jane Corry - Csak egy pillanat

Igen, ​hibáztál.
De miért vádolnak gyilkossággal?

Minden reggel Ellie vigyáz kisunokájára. Josh a szeme fénye, egyszerűen imádja a kiskölyköt. Ellie boldogsága azonban nem felhőtlen: a férjének viszonya van valakivel.

A férfi megesküszik arra, hogy véget vetett a dolognak, majd egyik reggel a férjét megint az a nő keresi telefonon… Ellie egy pillanatra szem elől téveszti kisunokáját. Ami ezután történik, örökre megváltoztatja az életét…

„Lebilincselő, érzelemgazdag történet, a végén a csavart nem lehet előre kitalálni.” – Claire Douglas

„Érzékeny és gondolatébresztő.” – Adele Parks

„Intelligens thriller, összetett karakterekkel és hiteles érzelmekkel.” – Luana Lewis

„Bámulatos portré a családról, amely meg is nyomoríthatja az embert. Letehetetlen könyv.” – Gilly MacMillan, a Kilenc nap szerzője

„Érzelmi magasfeszültséget árasztó, lenyűgöző, csavaros történet – csak Jane Corry képes ilyen briliáns rétegzettségű szöveget írni. Száguldva olvastam és mire a végére értem, nem is késő volt, hanem korán.” – Teresa Driscol

13 megjegyzés:

  1. Nem látom sehol a pdf linket.

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretném letölteni. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy csomó könyvnél nincs ott a pdf link.. Miért van ez?

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Szeretném a könyvet letölteni ,és csoport tagja lenni .
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia! El tudod küldeni? Köszi. :) fanni0399@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziaa en is szeretnek engedélyt kerni

    VálaszTörlés
  7. Szia. En is szeretnek csatlakozni! Koszonom!

    VálaszTörlés
  8. Szia, engem is érdekel. Megkaphatom a linket?

    VálaszTörlés
  9. Szia,
    Szeretném elkérni a pdf-et: balo.klaudia@gmail.com .
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretnék én is csatlakozni.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia,engem is érdekelne,köszönöm. b.bognar1@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia. En is szeretnek csatlakozni, elore is koszonom.
    toth.klaudia021@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia. En is szeretnek csatlakozni ha lehet. Koszonom szepen!
    blanarik3@gmail.com

    VálaszTörlés