2019. augusztus 1., csütörtök

Elle Kennedy - Off-Campus

Elle Kennedy - Az üzlet (Off-Campus 1.)


A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…

Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.

…ami jobban sül el, mint remélte.

Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.

Eredeti mű: Elle Kennedy: The Deal

Elle Kennedy - A baklövés (Off-Campus 2.)


A ​srác nem csak a pályán szeret játszani… 
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 

A srác nem csak a pályán szeret játszani… 
Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt. 
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 
A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende, csendes kislány, akit Logan annak idején megismert. Ha a srác azt hiszi, hogy ő is engedelmesen hanyatt vágódik neki, mint a többi csaj, hát nagyon téved. Ha vissza akarja kapni, küzdjön meg érte! Ezúttal Grace veszi kezébe az irányítást… és nem lesz szívbajos. 

Az egyik legnépszerűbb New Adult-sorozat újabb szenvedélytől izzó része. Vesd bele magad!

Eredeti mű: Elle Kennedy: The Mistake

Elle Kennedy - A pont (Off-Campus 3.)


A ​srác a pályán és a lányoknál is sikert sikerre halmoz…
Allie Hayes nehéz időszakot él át. Diploma előtt áll, de fogalma sincs róla, mihez kezdjen az egyetem után, ráadásul a közelmúltban a régóta tartó kapcsolata is véget ért. Bár a vad, érzelemmentes szex nyilvánvalóan nem megoldás a problémájára, a jóképű hokisztárnak, Dean Di Laurentisnek képtelen ellenállni. Legalábbis egyszer, mert még a bizonytalan jövő sem elegendő ok arra, hogy Allie zűrös viszonyba bonyolódjon az egyéjszakás kalandok koronázatlan királyával.
De ezt a lányt nem lesz olyan egyszerű meghódítani.
Dean mindig megszerzi, amit akar. Csajokat, jó jegyeket, népszerűséget, csajokat… Igazi szívtipró, akinek egy lány sem mond nemet. Kivéve Allie-t. A belevaló csaj egyetlen éjszaka alatt fenekestül felforgatja a srác életét, majd kijelenti, hogy legyenek csak barátok. Na, azt már nem! Ennek csak akkor lehet vége, ha Dean úgy akarja. A srác minden csáberejét beveti, de amikor történik pár hatalmas változás az életében, fokozatosan rájön, hogy nemcsak a gólok számítanak… hanem a szerelem is.
Eredeti mű: Elle Kennedy: The Score

Elle Kennedy - A cél (Off-Campus 4.)


A ​lány mindig eléri a célját…
A végzős Sabrina James már látja maga előtt az egész jövőjét: lediplomázik a Briaren, brillíroz a Harvard jogi karán, aztán szerez egy jól fizető állást valami menő cégnél. Szeretne kilépni nyomorúságos múltja árnyékából, ezért sem ideje, sem energiája nincs egy jóképű hokisra, aki hisz abban, hogy létezik szerelem első látásra. John Tuckerrel csupán egyetlen tüzes – ám meglepően gyengédre sikerült – éjszakát tervez, de néha egy éjszaka is elég, hogy az ember élete fenekestül felforduljon.
De a játék egyre bonyolódik.
Tucker hisz a csapatjátékban, meggyőződése, hogy az legalább olyan fontos, mint az egyéni teljesítmény. A jégen nem keresi a reflektorfényt, de amikor huszonkét évesen apa lesz, nem hajlandó a háttérben maradni. Már csak azért sem, mert a leendő anya gyönyörű, okos és hihetetlenül izgalmas. A gond csak az, hogy Sabrina James nem adja könnyen a szívét, és a lobbanékony, barna szépség túl makacs, hogy segítséget fogadjon el. Ha Tucker meg akarja szerezni álmai nőjét, meg kell győznie, hogy bizonyos célokat csak együtt érhetnek el.
Vágytál már a folytatásra?
Íme eljött. Élvezd ki minden pillanatát!

Eredeti mű: Elle Kennedy: The Goal



112 megjegyzés:

  1. Szia! Az utolsó nem elérhető :((

    VálaszTörlés
  2. Szia az utolsót el tudod küldeni ? lafkatitus@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! az utolsó meg van még neked? ha igen megtennéd, hogy átküldöd nekem a maxamirellaa@gmail.com E-mail címre? előre is köszi

      Törlés
    2. szia! legyszi nekem is eltudnatok kuldeni? ikerszabi@gmail.com. Elore is koszi

      Törlés
    3. Szia. Az utolsó részt nekem is elküldenéd? sorbanagota@gmail.com

      Törlés
    4. Szia! A 4. részt légyszi nekem is el tudod küldeni a kecskemeti.vivi02@gmail.com címre? Előre is köszönöm!

      Törlés
    5. Szia. Én is elkérhetem?
      sosnomii23@gmail.com

      Törlés
    6. Szia. Én is elkérhetem?
      reni4801@gmail.com

      Törlés
  3. Szia. A 4. részt elkérhetem e-mailben?
    toth.szilvi.26@gmail.com
    Előre is köszönöm! 😊

    VálaszTörlés
  4. Szia. Szeretném elkérni a negyedik részt.Köszi.bogimon9@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia. Az utolsó részt szeretném én is elkérni. Köszönöm!
    amalie.med@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia a utolsó részt szeretném ha el tudod küldeni
    angyal635@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia, az utolsó részt kérlek nekem is elküldöd? Köszi, gretuska0622@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia az utolsó részt kérlek nekem is elküldöd? dorinahorvath65gmail.com

      Törlés
  8. Szia szeretném a 4 részt elkéni jó ez a sorozat sajnos a linket nem működik. dojcsakzsuzsanna@gmail.com köszönöm.

    VálaszTörlés
  9. Szia az utolsó rész szerintem elkérni ha lehet. Köszönöm holiczaviki2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Az utolsó részt szeretném elkérni. anaidakan@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia. A 4. Részt el tudnád küldeni kérlek. gellertmelaniaeve@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia. El tudod nekem küldeni az Elle Kennedy Off Campus sorozat 4. részét? Az email címem juditanna2000@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Szia! Az utolsó részt szeretném! Előre is köszönöm! vikmat@outlook.hu

    VálaszTörlés
  14. Szeretném a negyedik részt e-mailon! Valaki elküldené? fzsuzscsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia :) Az utolsó részt eltudnád nekem küldeni?
    Az email címem ttszilvia39@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Szia! Az utolsó részt nekem is eltudnád küldeni? Email címem: andrea.kosartukacs@gmail.com Előre is köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  17. Szia az utolsó részt el tudod nekem küldeni eva.szathmary02@gmail.com e-mail címre? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  18. Szia! Az utolsó részt eltudnád küldeni? Az e-mail címem: kajak.cintia@hotmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok az utolsó részt el tudja nekem küldeni valaki moncsa970@gmail.com e-mail címre? Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  20. Szia. A 4. Részt el tudnád küldeni kérlek? ☺️ radics.viktoria.2014@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Valaki a 4. részt eltudná küldeni?
    ttszilvia39@gmail.com
    Előre is köszönöm 😉

    VálaszTörlés
  22. sziasztok valaki az utrolso reszt el tudna kuldani a bognarluca@gmail.comra

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Valaki eltűnt küldeni nekem a 4.részt e-mailben? 😁 gybogi@citromail.hu
    Előre is köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok. Valaki a 4. részt el tudná nekem is küldeni? sz.brigi57@gmail.com 😊

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a 4. részt? Email címem : mtykeszter@gmail.com
    Előre is köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  26. Az utolsó részt nekem is el tudná valaki küldeni nagybrigitta200045@gmail.com! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 4. Részt? nagybrigitta200045@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok ! Nekem is el tudná valaki küldeni a 4. részt ? balogh.nikolett0128@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Légyszi, valaki küldje el a 4.részt!
    wattpad@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Szia! Nekem is eltudnàd kükdeni a 4.részt.
    hermina.kovacs99@gmail.com
    Előre ia köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia! Én is elkérhetem a 4.részt
    Havas.hoppy04@gmail.com
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  32. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  33. Szia! Szeretném, ha elküldenéd Elle Kennedy: The Goal könyvét a kis.nikoletta79@gmail.com e-mail címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  34. Sziaa. A 4.részt el tudnád küldeni emailben?
    Előre is köszönöm.<3
    Az emailem:
    tothzoezita1201@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia! A 4. részt el tudnád küldeni a domevaleria@gmail.com címre. Segítségedet előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Szia!

    Az utolsó részt én is elkérhetem?
    csopyniki@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  37. Szia! El tudnád kérlek küldeni a 4. részt? E-mail címem: eszter20021030@gmail.com
    Köszönöm szépen! 😊

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok!

    Valaki el tudná küldeni a 4. részt email-ben?
    kriszkri@gmail.com

    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok!

    Amennyiben van rá mód, szeretném én is elkérni a 4. részét a könyvsorozatnak.
    Az e-mail címem: yoopi2479@gmail.com

    Nagyon szépen köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  40. Szia! A 4. részt el tudnád küldeni a stanciuitimeakinga@gmail.com címre. Segítségedet előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  41. Szia! A 4. részt el tudnád küldeni az annapolcz2@gmail.com címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  42. Szia! Az utolsó részt szeretném elkérni. E-mail címem: narancsfa765@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  43. Szia! Én is szeretném elkérni a 4. részt ha lehet. Előre is köszönöm 🥰
    tokyowoodoo@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!
    Lenne kedves valaki nekem is átküldeni a 4.részt?! Köszönöm🤗
    Krisztifofai@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    Az utolsó részt eltudná nekem valaki küldeni. Köszönöm
    brigi201604@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok, nagyon szeretném elolvasni az Elle Kennedy - Off-Campus 4. részét. El tudná nekem küldeni valaki? Nagyon szépen köszönöm 😊 fabri.krisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! Engem is érdekelne az Off-Campus 4. része. Esetleg nekem is el tudná valaki küldeni e-mailben? Előre is köszönöm! (gaalflora@gmail.com)

    VálaszTörlés
  48. Szia! Szeretném én is a 4.részt heindlzsuzsanna@gmail.com köszönöm.

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Én is szeretném elkérni az utolsó részt. benizs.dora@gmail.com köszönöm :)

    VálaszTörlés
  50. Szia! Szereném a 4. részt! Köszönöm szépen! amolnar051@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! valaki megkapta a 4. részt e-mailba? Ha igen KÖNYÖRGÖM!!! küldje el nekem is. viktoria.konyvek@gmail.com -ra. Könyörgöm SOS-

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok!
    Valaki a 4. részt eltudná küldeni?
    irisziringo14@gmail.com
    Előre is köszönöm 😉

    VálaszTörlés
  53. sziasztok! valaki nekem is eltudna kuldeni a 4. reszt? ikerszabi@gmail.com. Elore is koszonom!

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem a 4. részt?
    babecz94@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 4. részt? Előre is köszönöm!
    erpadar@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Elküldené valaki a 4. részt? 🤞☺️ csobottimcsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 4. rész, mert nem elérhető a link. teva91@freemail.hu

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem is a 4. részt?
    boglarkacziko4@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok? Esetleg nekem is eltudná valaki küldeni a sorozat 4. részét?
    pankasz.p@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. sziasztok, valaki elkuldene nekem is a 4. reszt? koszonom szepen!😊 tami16449&gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! Esetleg nekem is el tudnátok küldeni a 4. részt? Előre is köszönöm! E-mail címem: bona.bianka19@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok valaki el tudná nekem küldeni a 4. részt? Előre is köszönöm
    berigenoveva4@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is a 4 részt? hannaboldizsar27@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok akinek kell, elkuldom a 4 es 5 reszt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én nagyon szeretném. Kérlek küldd el nekem. 🙏 fabri.krisztina@gmail.com

      Törlés
    2. Szia
      Elkérném ha lehet a 4. és az 5. részt is. Nagyon köszi :)
      gutinenothofnatalia@gmail.com

      Törlés
    3. Szia én is elkérhetném?:) moregreta@gmail.com

      Törlés
    4. Szia! Eltudnád nekem is küldeni? dvarvio2@gmail.com

      Törlés
    5. Szia! Én is elkérhetném a 4. És 5. Részt? Előre is köszönöm! tezmi705@gmail.con

      Törlés
    6. Szia! Szeretném elkérni az Off Campus 4. és 5. részét. Előre is nagyon köszönöm a segítséget! További szép napot kívánok! banyiszlo@gmail.com

      Törlés
    7. Szia, én is megkaphatnám a 4-5.részt? eva.angelov@gmail.com

      Törlés
    8. Szia! Én is szeretném, ha elküldenéd a 4.és 5. részt is! Köszönöm! rerimar81@gmail.com

      Törlés
    9. Sziasztok! Szeretném én is elkérni a 4. és 5. részt. E-mail: kisgica1979@gmail.com. Előre is köszi!

      Törlés
    10. Szia, elküldenéd nekem is a 4. és 5. részt? dajkakriszti@freemail.hu

      Törlés
    11. Szio! Nekem is eltudnád küldeni a 4., 5. részt? Előre is köszönöm! floratoth0411@gmail.com

      Törlés
    12. Szia! Nem tudom, hogy megkapod-e most ezt az üzenetet, de elkérhetném én is az Off-Campus 4., illetve 5. részét? Előre is köszönöm! (email címem: jankaborbath@gmail.com)

      Törlés
    13. Szia! Én szeretném elkérni a 4. és az 5. részt! ibee89@freemail.hu
      Köszönöm!

      Törlés
    14. Sziasztok!
      Ha valakinek megvan, eltudná küldeni nekem a 4. és 5.részt?
      Előre is köszi
      vervorosmuskatli@gmail.com

      Törlés
  65. Szia én is kerhetnem 😉 előre is köszönöm
    csilla0079@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szia
    Én is elkérném a 4.részt ha lehet!
    gutinenothofnatalia@gmail.com
    Hálás köszi :)

    VálaszTörlés
  67. Szia
    Én is elkérhetem lègyszi a 4.részt emailben?
    moregreta@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is a 4.részt?🥺🥺 lzsanika@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Aki eddig válaszolt a kommentemre annak elkuldtem, ha nem kaptatok meg akkor irjatok az emailemre azt hamarabb eszreveszem mint ezeket, kissfruzsi1204@gmail.com az emailem😚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Valaki el tudja nekem küldeni a 4. és 5. részt a kecskemeti.vivi02@gmail.com címre? Előre is nagyon köszönöm!

      Törlés
  70. Sziasztok! Valaki el tudja küldeni nekem a 4. és 5. részt?
    Előre is köszönöm!! bbeszter19@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia! Az utolsó részt valaki eltudná küldeni? Azt nem engedte lementeni. mirulino21@gmail.com. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok a 4. és 5. részt eltudná nekem is küldeni valaki?
    bernadett2435@gmail.com az email címem

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok, a 4. 5. Részt el tudja küldeni nekem valaki?
    schultzdiana26@gmail.com
    Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok!
    Az 5.részt elküldené nekem valaki?
    nika33@freemail.hu a címem

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok, elküldené valaki ezt a két részt: Elle Kennedy - A cél (Off-Campus 4.) és az 5. részt is? Előre is köszönöm
    dajkakriszti@freemail.hu

    VálaszTörlés
  76. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a 4. és 5. részt? Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a 4. és 5. részt? Előre is köszönöm! :)goblos.noemi@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a 4. és 5. részt? Előre is nagyon szépen köszönöm! gyenisalexandra15@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Én is el szeretném kérni a 4. és 5. részt. szaraz.reka@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! Én is el szeretném kérni a 4. és 5. részt. rita.beres7@gmail.lcom
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  81. Szia/Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni az egész sorozatot, nem engedi letölteni?!
    Előre is köszi!
    dudistella14@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok, elküldené valaki ezt a két részt: Elle Kennedy - A cél (Off-Campus 4.) és az 5. részt is? Előre is köszönöm rita.beres7@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok
    Sajnos nem tudom letölteni egyiket sem . Ha valakinek megvan az összes nagyon hálás lennék ha elküldené nekem!
    garamvirag@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Sajnos nem tudom megnyitni egyiket sem. Ha valakinek esetleg megvan eltudná nekem küldeni? Előre is köszönöm szépen! verdeskittiii@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Valaki esetleg el tudná küldeni nekem a 4.és 5. részt? ecsedi.anna14@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés