2021. május 20., csütörtök

Blanka Lipińska - 365 nap sorozat

 Blanka Lipińska - 365 nap

A botrányos NETFLIX sikerfilm alapjául szolgáló regény.
Egy fiatal nő egy vonzó és kegyetlen maffiafőnök áldozatául esik, aki miután elrabolja, egy évet ad neki, hogy beleszeressen.
Az erotikus jelenetekkel tarkított romantikus regény Lengyelországban több mint félmillió példányban fogyott alig pár hónap alatt, a film pedig majdnem minden országban vezette a NETFLIX nézettségi TOP listáját.
18 év alatt nem ajánlott, erősen erotikus tartalom!

 Blanka Lipińska - Az a nap (365 nap 2.)

Laura ​Biel szicíliai élete mesébe illő. Káprázatos, nagyszabású esküvő, egy férj, aki mindent megtesz érte és megad neki, majd terhesség, ajándékok és egyszerűen minden képzeletet felülmúló fényűzés: személyzet, autók, tengerparti villák. Minden tökéletes lenne, ha nincs az a kis szépséghiba, hogy mindenütt gengszterek vannak, egy közelebbről meg nem határozott bűntény lóg a levegőben, valaki folyton megpróbálja Laurát elrabolni és megölni, és Olo, a legjobb barátnője vakon botorkál a nyomában. A legveszélyesebb szicíliai feleségeként következményekkel jár, és ezt Laura a saját bőrén tapasztalja…
A 365 nap második része nemcsak egy lefekvés előtti olvasásra szánt kellemes szerelmi történet. A történet csupa váratlan fordulat és meglepetés: menekülések, üldözések, árulások, becsületbeli ügyek és értük folytatott harc, és halálos veszély is előfordul benne. Minden fejezet meglepetésként éri az olvasót, semmi sem magától értetődő, a kemény szexet és egy játékot leszámítva, amiben nincsek jó és rossz hősök, viszont van a nagy ismeretlen, az igaz szerelem, hatalmas veszély és elsöprő szenvedély.

252 megjegyzés:

  1. Szia,nincs meg véletlen a Nemes kisértés Karine Halle-tól? Ha igen az evarga00@gmail.com-ra eltudnád küldeni? Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Èn is nagyon szeretném elolvasni a 2.rèszt esetleg eltudnád küldeni eamailbe? tothamanda.ta@gmail.com az email címem köszönöm szépen :)

      Törlés
    2. https://pdfkonyvek2021.blogspot.com/2021/02/blanka-lipinska-365-nap.html?m=1

      Törlés
    3. szia ! el tudnád küldeni a 365 nap 2 részét gkormanyos@gmail cimemre köszi gábor

      Törlés
  2. A filmhez képest egy óriási csalódás a könyv. Szörnyű! nem is hasonlít a cselekményük csak felületesen. A nő az egész könyvbe részeg. A legrosszabb amit valaha olvastam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem épp, hogy a film volt s borzalom. Elvégre a könyv alapján készült, de sok mindent kihagyták, és megváltoztattak benne..

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon köszönöm a munkádat, iszonytosan sok könyvet tudtam az oldaladról letölteni!
    A kérdésem az lenne, hogy megvan-e bámilyen könyv (-sorozat) Borsa Brown-tól.

    Köszönöm és legyen még szép napod!

    VálaszTörlés
  4. Köszönök minden lehetőséget.

    VálaszTörlés
  5. Szia! A második részt fel tudnád tölteni? Köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia. A második részt eltudnad küldeni PDF-ben nekem??? 🙏🙏
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ha megvan a második rész,el tudnád küldeni e-mailben?

    VálaszTörlés
  8. Szia a 2.részt el tudnád küldeni e-mailben?Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia esetleg ha megvan a megvan a második rész e-mailben el tudnád küldeni? Köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,el tudnád küldeni nekem is a 2.részt?(saru.anita@gmail.com)Köszönöm előre is!Szép estét!

      Törlés
    2. Szia! El tudnád nekem is kűldeni a 2.részt? borsi77@hotmail.com. Előre is köszönöm!

      Törlés
    3. Szia el küldenéd nekem is kérlek?köszönöm előre is. ajtaigina40@gmail.com

      Törlés
  11. Sziaa
    A 2.reszt el tudnád küldeni? Köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szepen meg kernek valakit át kuldené a masodik reszet nekem. arnoldne@gmail.hu koszonom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, sziasztok. A 2. Részt nekem is átküldené valaki az email-emre l?:) micsuneka@gmail.com . Nagyon szépen köszönöm !

      Törlés
  13. Szia nekem is el tudná valaki küldeni tortelyireka@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia El tudnad nekem is küldeni?pappvi5@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia ! Én is beállnék a sorba a második részért☺
    Az email címem picibogica88@gmail.com
    Nagyon .

    VálaszTörlés
  16. Szia, en is szeretnem a második részt ha megvan. nikoleta.feher@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!Nekem is valaki el tudná küldeni mailben a második részt?:) fannifarkas1000@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Nekem is el tudnátok küldeni a második részt?
    Előre is köszönöm a segítségeteket!
    ivoma93@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia esetleg nekem is elküldenéd a második részt e-mailben!takacstunde92@gmail.com Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  20. Szia! Nekem is eltudnad küldeni a könyv második részét?
    Legifjabbmogyi@gmail.com
    Hálás köszönet!!! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia! Kérlek szépen kuld el nekem is))
    brigitta.garanyi2@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a második részt? Nagyon szépen köszönöm előre is! bakonyi.vivien1@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok, Én is nagyon szeretném a második részt. Ha valakinek megvan megosztaná? Köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Elküldenétek nekem is ha megvan valakinek. Köszönöm

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki lipotiveronika@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki a második részét??

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! El tudná küldeni valaki a második részét?? lauramailat4@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok légyszíves akinek még van a második rész elkuldi nekem? nagyvik.20001@gmail.com erre a címre?

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! A második részt pdf. Eltudjak vki küldeni? eszter75nemeth@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia én is szeretném a 2.részt monika8098@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!
    Ha valaki megkapta a 2.részt, át tudná küldeni nekem is?
    Köszi

    VálaszTörlés
  32. Szia, a második rész megvan? Elküldenéd mailben?

    VálaszTörlés
  33. Szia! A 2.részért én is sorba állnék 😁
    sz.priszcilla@gmail.com
    Ezer hála

    VálaszTörlés
  34. Szia! Én is nagyon szeretném a 2. részt. jessmor777@gmail.com Köszönöm!!! 🙂

    VálaszTörlés
  35. Szia megkaphatnam a 2.reszt.Koszonom szepen😊 molnaribi84@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon szeretném én is a 2.részt. hajnalka930612@gmail.com

      Törlés
  36. Szia! A második részt elküldenéd kérlek?
    hannabrader@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok valaki el kuldene nekem is a masodik reszet nagyon meg koszonem arnoldne@gmail.hu ra koszi

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok, légyszi küldjétek át nekem is a második részt! Löszönöm szépen előre is
    mesu_kka@yahoo.com

    VálaszTörlés
  39. Szia El tudnad nekem is küldeni?
    szandi1499@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. A màsodik részt nagyon megköszönném 😊 léci🙏
    gyongyszigettb@gmail.com ❤️

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok, valaki megkapta már a 2.részt?
    Fura, hogy nem látok új könyveket május óta...csak én nem, vagy ti sem?

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok !
    Én is elolvasnám a 2. részt,persze ha van lehetőség az átküldésre, igazán köszönöm !!
    hphe2015@gmail.com
    Szép napot !

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok! Engem is érdekelne a második rész ha lehetséges nagyon szépen köszönöm!
    mihalyi.greta882@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! Nagyon-nagyon szeretném a 2.részt, valaki legyen kedves átküldeni az emailemre. Millió köszönet ❤️hendleinramona1@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    Esetleg a 2. részt valaki át tudná küldeni? Nagyon köszönöm!
    aalexa001@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szeretném a 2. részt. Akin3k megvan átküldené? nygmolly@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    A 2 részt megköszönném, ha valaki elküldené. Gondolom ide azért nincs feltöltve, mert még nincs meg.
    Köszönettel, további szép napot!
    SErika
    serika2011 @ Gmail. com

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok valakinek meg van a 2 rész el tudná küldeni nekem is valaki. Köszönöm szépen napot
    vivienlazar67@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok valakinek meg van a 2 rész el tudná küldeni nekem is valaki. Köszönöm szépen napot
    evivarga21@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok! Ha valakinek megvan a 2.rész átküldené nekem is? veber.andrea@gmail.com előre is örök hála és köszönet :)

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Szeretném a második részt megkapni. Köszönöm, ha valaki elküldi nekem. tothmonika973@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok,
    Engem is érdekelne a második rész, ha valaki elküldi nekem megköszönném!
    bettugim@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia. A 2est nem tudnád elkuldeni kerlek? Köszönöm nagyon. Melania

    VálaszTörlés
  54. Szia! A 2. részt szeretném kérni. Köszönöm! bva.konyv@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok.
    Nekem is el küldi valaki légyszí a 365 nap második részét PDF-ben.
    szazdinora@gmail.com köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a könyv 2. részét illetve a 3. részét is ha megvan a sikedalma@gmail.com címemre? előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok
    Nekem is elküldené valaki 2.és a 3. részét
    adrykaa9@gmail.com
    Koszonom

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok nekem is el tudná valaki küldeni a 2 és a 3 részt
    refi198361@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok
    Nekem is elküldené valaki a 2 es 3 részét
    refi198361@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  60. Alig 2 nap alatt elolvastam....és imádnám ha valaki nekem is elküldené a második részt.
    gyuszko802@gmail.com
    Nagyon megköszönném :)

    VálaszTörlés
  61. Nekem is eltudná küldeni valaki a második részt? bea_pap@yahoo.com. koszi

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok!
    Elküldené nekem is valaki a második részt? Nagyon megköszönném!
    csonkakatalin@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok!
    Elküldenè valaki nekem is a második rèszt ?
    Nagyon szèpen köszönöm 😊
    bnora611@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki a második részt? Köszii
    orsolyabotos15@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok. Elküldené valaki nekem is a második részét.?! Köszönöm előre is.. diavargane@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok, én is nagyon szeretném a második részt, valaki aki tudja legyen szíves elküldeni 💓💓💓

    VálaszTörlés
  67. SZiasztok, valamelyikőtök esetleg ha elolvastatok megkoszonnem ha elkuldenétek a második reszt. v.s.klara@citromail.hu Köszönöm!

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! Én is megkaphatnám a 2.részt mailben? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok énis megkaphatnám q 2-ik részt?
    pongozsuzsi2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok, megkaphatnam a 2.reszt? m.vinczeova@gmail.com - koszonom

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok! Én is megkaphatnám a 2. részt? Az emailem: lucindastyles687@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok! A 2.részt nekem is eltudnátok küldeni kérlek? r.nicolett08@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok! Én is nagyon szeretném elől ásni hogy folytatódik a történet. Megtenné valaki, hogy nekem is elküldi e-mailben??? Előre is köszönöm szépen! viragviktoria2@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Bocsánat, nem elől ásni hanem elolvasni! A technika ördöge megtréfált. 😂

    VálaszTörlés
  75. A 2. részt elküldené valaki? Előre is köszönöm! bohm.judit1977@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Én is szeretném ha valaki át tudná küldeni a 2. részt Előre is köszönöm! bartaanita56@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Szia át tudnád küldeni a második részt?sliszandi0212@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  78. Hello, àttudnà küldeni nekem is valaki a második részt?
    Előre is köszönöm 🙏
    moncsekottilia95@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Hello, valaki áttudná nekem is küldeni a második részt? Előre is nagyon köszönöm 🙏
    moncsekottilia95@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok!
    A 2.részt nekem is eltudnátok küldeni PDF-ben?
    Hálásan köszönöm 🙏😊
    t.krisztina0203@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Sziaszitok. Sorba állnék én is a 2. részért. fruzskaaah@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok. Én is szeretném a második részt, ha esetleg valaki elküldené, nagyon örülnék 😁 köszönöm! mlarissza@yahoo.com

    VálaszTörlés
  83. Hogyan lehet engedélyt kapni az oldal további olvasásához?

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Én is szeretném olvasni a második részt. Tudtok segíteni?
    Disneykidsdebrecen@gmail.com 😃

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! El tudná küldeni nekem is valaki a második részt? jormer24@gmail.com köszi :)

    VálaszTörlés
  86. Shiasztok! Valaki eltudná nekem küldeni a 2. Részt? lara0218@gmail.com címre?!

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok! Felraktam a 2. részt is! Jó olvasást és szép napot nektek! :)

    VálaszTörlés
  88. Szia! El tudnád küldeni nekem is a 2. részt? gyetvai77.rita@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  89. Szia! Kértem engedélyt és mégsem tudom letölteni a második részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Elérhetővé tettem a könyvet. Már nem kell engedélyt kérnetek! Jó olvasást! 💓💓💓

      Törlés
  90. Szia.lesz e esetleg harmadik rész is? köszönöm a munkádat.❤️

    VálaszTörlés
  91. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  92. Kedves Anastasia !

    Én is szeretném tudni , hogy lesz 3. könyv ? Köszönöm ezt a sok könyvet, amit feltöltesz.

    VálaszTörlés
  93. Engem is érdekelne a 3.rész🙂

    VálaszTörlés
  94. Köszönöm a feltöltéseket! Lesz 3. rész?

    VálaszTörlés
  95. Szia engem is nagyon érdekelne a 3 rész
    Kőszőnőm szépen

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Angolul el tudom küldeni, de magyarul csak november 29 én fog meglenni azt olvastam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Angolul atdobnad nekem a zsuzsidobai@gmail.com - ra ha megkerhetlek?
      Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
    2. Szia megjelent már a 3.resz? Ha igen akkor eltudod ide küldeni?
      klaudia0708@citromail.hu
      Köszönöm!

      Törlés
    3. Szia, magyarul èn is elkèrhetnèm? Az e-mailcìmem:zsigmondbobe@gmail.com
      Előre is köszönöm!

      Törlés
  97. Szia ha lehet kérni a 3 részt szeretném elkérni. Köszönöm szépen strauszalexandra4@gmail.com

    VálaszTörlés
  98. Szia. Én is elkérhetem a 3. részt?
    Kocsisheninora@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  99. Szia, én is szeretném a harmadik részt:)kokaireka2@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Szia szertém én is a 3részt.refi198361@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  101. Szia én is szeretném a 3. Részt, köszi! barbikuti9@gamil.com

    VálaszTörlés
  102. Ide várhatóan mikor kerül fel? Alig várom! Köszi!

    VálaszTörlés
  103. Szia! Én is szeretném a 3.részt magyarul!el tudnád küldeni? Köszönöm szépen! Lillaoros17@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok,szeretném elkérni a 3.részt magyarul (saru.anita@gmail.com)!
    Nagyon köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  105. Szia én is szeretném a 3.részt rekacsiba2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  106. Szia,én is szeretném a 3.részt
    enivarga81@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Szia. Nekem is elküldenéd légyszi a 3.részt? Bozsanyine@citromail.hu Köszönöm előre is 🙂

    VálaszTörlés
  108. Szia, nekem is elküldenéd a 3. részt ha meg van magyarul? Köszönöm előre is 🙂 Marianna. szabom285@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Szia.Nekem is elküldenéd légyszi a 3.részt?Köszönöm szépen!csanohajnalka@gmail.com

    VálaszTörlés
  110. Szia. Nekem is elküldenéd a 3.részt,ha még van magyarul. Köszönöm

    VálaszTörlés
  111. Szia Nekem is elküldenéd a 3.részt, ha még van magyarul.
    zrimicskriszti@gmail.com

    VálaszTörlés
  112. Szia.
    Ha lehet, én is szeretném elkérni s harmadik részt magyarul.. Előre ie nagyon köszönöm.
    tessenyi.beata@gmail.com

    VálaszTörlés
  113. Szia
    Harmadik részt én is megkaphatnám?
    bartikszandi@freemail.hu
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  114. Szia nekem is elkuldened magyarul a 3.dik reszt?
    patri.971206@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  115. Szia! Ha nagyon szépen megkérek elküldöd a 3-részt? hildaboth36@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  116. Szia! Szeretném én is a 3. részt magyarul, matuszka.hajni84@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  117. Sziasztok.
    Ha esetleg valakinek megvan már a 3. Rész én is szívesen fogadnám...❤ silverrosse25@gmail.com

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok
    Nekem is elküldenètek a 3.rèszt
    talacsvivi92@gmail.com

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok!
    Én is elkérhetem a 3.részt?
    beavighh@gmail.com
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  120. Szia!
    El tudnád nekem is küldeni a 3.részt magyarul?
    erdosvanessza02@gmail.com

    VálaszTörlés
  121. Én is szeretném kérni a 3ik reszt a Szhannelore1991@gmail.com rá.KÖSZÖNÖM előre is.

    VálaszTörlés
  122. Szia!
    El tudnád nekem is küldeni a 3.részt magyarul?
    19981206@citromail.hu
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  123. Szia! El tudnád küldeni nekem is a 3. részt magyarul. rahab4413@gmail.com. Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  124. Kèrhetem a 3.rèszt?
    takacsvivi92@gmail.com

    VálaszTörlés
  125. Szia! Szeretném én is a 3.részt. Nagyon szépen köszönöm! eszter.bollok@gmail.com

    VálaszTörlés
  126. Szia. Megkaphatom a 3. részt? ☺️ Előre is köszönöm! 😂

    VálaszTörlés
  127. Szia. Elküldenéd nekem a 3. részt? Köszönöm! ☺️☺️ livi.felber26@gmail.com

    VálaszTörlés
  128. Szia! A 3. rész ha esetleg meglenne elkérhetem? acsgz1985@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm🙏

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok ha valakinek meg van a 3 rész elküldené nekem.? Nagyon szépen köszönöm. diavargane@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok ha megvan nektek el tudnatok küldeni nekem is a 2. es 3. reszt! elöre is köszönöm! erikafarkas1983@gmail.com

    VálaszTörlés
  131. Sziasztok. Akinek kell írjon rám messengeren. Elég ha azt írjátok be a keresőbe hogy Eszti0610 és kiad. Fekete ruci van van rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia írtam neked mesengeren. A 3. Rész miatt köszönöm szépen

      Törlés
  132. Sziasztok! A 3. részt szeretném kérni magyarul!
    Köszönöm ! hozleiteristvanne@gmail.com

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok!
    Megkapta már valaki a 3.részt?
    Elküldené nekem is?
    Köszi

    VálaszTörlés
  134. Sziasztok...a 3 dik reszt keresem, el kuldene valaki? KOSZONOM
    szallosizolda@yahoo.com

    VálaszTörlés
  135. 3reszt én is nagyon szeretném 🤗el tudná valaki küldeni nekem is.előre is köszönöm 🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. farkascsilla663@gmail.com lemaradt az email cím 😄

      Törlés
  136. Sziasztok valaki el tudná küldeni nekem is a 3.részt?Előre is köszönöm ajtaigi a40@gmail.com

    VálaszTörlés
  137. Sziasztok!

    Nagyon megköszönném, ha valaki nekem is elküldeni a 3. részt. Köszönöm!
    E-mail: tamas87@gmail.com

    VálaszTörlés
  138. Sziasztok. El tudná valaki küldeni a 3.-ik részt magyarul.
    dencskrisztina28@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  139. Sziasztok! Én is be állnék a sorba 😊
    Nekem is valaki elkülden-é a jakab.melania97@gmail.com

    VálaszTörlés
  140. Sziasztok!
    Nagyon megköszönném, ha valaki el tudná nekem küldeni a harmadik részt!
    wnzsanett@gmail.com

    VálaszTörlés
  141. Sziasztok! Valaki nekem iseltudná küldeni a 3 részt magyarúl. Előre is köszönöm!
    andimida0401@gmail.com

    VálaszTörlés
  142. Sziasztok.
    Valaki nekem is el tudná küldeni a 3.részt magyarul. Előre is köszönöm. katona.teri@freemail.hu

    VálaszTörlés
  143. Szia!
    Esetleg a 3. részt fel tudnád tölteni?
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  144. Sziasztok! Valaki nekem is elküldené a 3. részt magyarul? Köszönöm
    :)
    hello.blani@gmail.com

    VálaszTörlés
  145. Nekem is elküldenétek magyarul a 3 részt köszönöm.
    tulcsijolcsi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  146. Sziasztok!
    Mikkora varhato a 3. Resz,hogy fent lesz az oldalon?
    Vagy ha esetleg valaki eltudnal nekem kuldeni emailban azt megkoszonem!
    liliom1021@gmail.com

    VálaszTörlés
  147. Sziasztok. El tudná küldeni valaki nekem is a 3 részt. timi_stibli@yahoo.com. nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  148. Sziasztok. Imadom ezt a blogot. minig tudni mit kell es mit erdemes olvasni :)
    Elkuldi nekem valaki a 365 nap 3. reszet. A masodik utann nem birom kivarni amig megjon a megrendelsem.
    bartis.timitab@gmail.com

    VálaszTörlés
  149. Sziasztok, èn is szeretném a 3.rèszt! Köszönöm szépen előre is! komlosi.nikolett@fit.hu

    VálaszTörlés
  150. Sziasztok. Megkaphatnám én is a 3. Részt magyarul?
    Köszönöm :)
    edina-19@freemail.hu

    VálaszTörlés
  151. Sziasztok, elküldené nekem is valaki a 3. Részt?!
    Köszönöm :)
    pindurka9608@gmail.com

    VálaszTörlés
  152. Sziasztok, elküldené nekem valaki a 3. Részt?! Köszönöm
    doniz.kirjak@gmail.com

    VálaszTörlés
  153. Sziasztok. Valaki eltudja küldeni nekem is 3 részt magyarul. Előre is köszönöm
    csepreghygabor@gmail.com

    VálaszTörlés
  154. Sziasztok. Valaki eltudná küldeni nekem is a 3ik részt magyarul. Köszönöm előre is. szanics78@gmail.com

    VálaszTörlés
  155. Sziasztok én is szeretném a hamradik részt magyarul és esetleg Borsa Brown könyveit is ha valakinek meg van.
    Előre is köszönöm
    szilvia.bernadett94@gmail.com

    VálaszTörlés
  156. Sziasztok. Valaki eltudja küldeni nekem is 3 részt magyarul. Előre is köszönöm
    bodo.stefike95@gmail.com

    VálaszTörlés
  157. Sziasztok. En is szeretnem a 2 es a 3 reszt a 365 nap cimu filmtol. El tudna nekem is kuldeni valaki elore is koszonom. brigitta.creanga@gmail.com

    VálaszTörlés
  158. Hello,ha megkérlek nekem is eltudnatok küldeni a 3ik részét?? Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  159. Sziasztok valaki nekem is el tudná küldeni a 3.reszt?
    Nagyon szépen köszi..
    Feketeova90@gmail.com

    VálaszTörlés
  160. Sziasztok! 3. részt valaki el tudná nekem küldeni?

    VálaszTörlés
  161. Sziasztok valaki nekem is eltudná küldeni a 3.részt

    VálaszTörlés
  162. Szasztok! Én is szeretném elolvasni a 2.részt.Megköszönném.Ujmagyar73@citromail.hu

    VálaszTörlés
  163. Sziasztok el tudja valaki küldeni a 365 nap /3 részét. Köszönöm

    VálaszTörlés
  164. Sziasztok! Én is nagyon szeretném kérni a 3. részt! El tudná valaki küldeni? kriszta.fried@gmail.com
    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  165. AKI ÍRT EMAIL CÍMET AZOKNAK EL LETT KÜLDVE

    VálaszTörlés
  166. Helló! Én is szeretném elkérni a harmadik részt a csszintike@gmail.com -ra. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  167. Én is nagyon szeretném a második részt!
    matyas.eniko@yahoo.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  168. Sziasztok
    Szeretném elkérni a 3.reszt
    czineivett13@gmail.com
    köszönöm

    VálaszTörlés
  169. Sziasztok, lszi nekem is küldjétek el a harmadik részt. Köszönöm
    vandaszugyi@outlook.com

    VálaszTörlés
  170. Sziasztok! Ha valakinek megvan esetleg a 3. Rész elküldené nekem? Hálás köszönetem! bridge12@gmail.com

    VálaszTörlés
  171. Sziasztok.Ha valakinek megvan a 3.rész megtenné hogy elküldené nekem.Hálásan megköszönném.hegyessynebakoedith@ gmail.com.

    VálaszTörlés
  172. Sziasztok, a harmadik részt el tudná valaki küldeni? koviangie@gmail.com

    VálaszTörlés
  173. Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  174. Szia . Eltudod mind a 3 részt küldeni köszönöm szépen . babycica07@gmail.com

    VálaszTörlés
  175. Szia.Én is szeretném a harmadik részt.bogimon9@gmail.com

    VálaszTörlés
  176. Sziasztok. Elküldtem mindenkinek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Esetleg a 3. Reszt el tudnad kuldeni nekem?
      Huki1989@gmail.com
      Nagyon koszonom

      Törlés
  177. Leci kuldje el nekem valaki a 3. Reszt. Huki1989@gmail.com

    VálaszTörlés