2019. július 24., szerda

Penelope Ward - Legdrágább mostohabátyám (Tiltott románc)


Penelope Ward - Legdrágább mostohabátyám (Tiltott románc 1.)


Nem kellene akarnod őt.
Amikor a mostohabátyám, Elec a gimi utolsó évében hozzánk költözött, nem voltam felkészülve arra, hogy mekkora szemét.
Utáltam, hogy bunkón viselkedik velem csak azért, mert nem akar ott lenni.
Utáltam, hogy lányokat hoz haza a suliból és visz fel a szobájába.
De amit a legjobban utáltam, az az volt, ahogy a testem akaratom ellenére reagált rá.
Először azt hittem, csupán kőkemény, tetovált izmai és markáns arca lehet vonzó benne. De a dolgok új irányt vettek köztünk, mígnem egy éjjel minden fenekestül felfordult.
Aztán épp olyan gyorsan, ahogy betoppant az életembe, már vissza is ment Kaliforniába.
Évek teltek el, mire újra láttam Elec-et.
Amikor a tragédia lesújtott a családunkra, újra szembe kellett néznem vele.
És szent ég, a kamasz, akiért egykor megőrültem, most férfivá érett, aki egyenesen az eszemet vette!
Volt egy olyan érzésem, hogy megint darabokra törik majd a szívem.

106 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Az elejétől a végéig,imádtam minden sorát!Aki teheti olvassa el,nem fogja megbanni!!😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eszter! Örülök,hogy tetszett. További jó olvasást. :)

      Törlés
    2. kerlek eltudnad kuldeni itt kiripolskaerika@gmail.com

      Törlés
  3. Egy szombat délután letöltöttem es le sem tudtam tenni.Köszönöm,hogy olvashattam.🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Esetleg el tudnád küldeni nekem,innen nem tudom letölteni. Előre is köszönöm! dandica87@gmail.com

      Törlés
    2. Légyszi nekem is küldje már valaki el! Előre is köszi 😘
      jakab.katalin.sebbi@gmail.com

      Törlés
    3. szia eltudod nekem is küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre nagyon köszönöm

      Törlés
    4. Kádas Kornélia2022. május 4. 21:22

      Szia! Nekem is eltudnád küldeni, ha lehet mind a 2 kötetet belőle?
      kadaskornelia@gmail.com
      Előre is köszike!

      Törlés
    5. Sziasztok valaki el tudja nekem küldeni, mind a két részt? Nagyon szépen meg köszöném ❤️

      ji896765@gmail.com

      Törlés
    6. Sziasztok! Valaki megtenné ha nagyon szépen megkérem, hogy átküdi nekem a mostohatestvér mind a 2.részét? Köszönöm szépen 🥰
      mitanka1@gmail.com

      Törlés
  4. Szia! El tudnád nekem e-mailben küldeni?
    Nagyon köszönöm!
    hellokittylein88@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! El tudnád nekem e-mailben küldeni?
    Nagyon köszönöm!roth8452@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Nekem is el tudnád küldeni e-mailben? nagyyvett47@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia nem tudom letölteni esetleg el tudnád küldeni e-mailba? martonannamariabszta@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia, eltudnád nekem is küldeni e-mailben? Köszönöm szèpen.
    bedzsi96@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia! Eltudnád küldeni emailben. kizzsi@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Most látom,hogy két részes. A második részt is légyszives. kizzsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia, eltudnadnád küldeni kittimolnar359@gmail.com címre, előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia nekem is eltudnád küldeni mindkettő részét? Előre is köszönöm ! 😊 barbarakun46@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia! Eltudnád nekem is küldeni? Előre is nagyon köszi ❤️ nyircsakvivien@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Eltudnád küldeni nekem is? Előre is nagyon köszönöm!! :)
    heli.baranka@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia léci el tudnád küldeni nekem emailba és ha van akkor a többi részét is előre is nagyon szépen köszönöm
    tunditundi4@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Szia, el tudnád küldeni nekem is mind a két részt? Előre is nagyon köszönöm💖
    eegyatlagoslany43@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia! Nekem is el tudnád küldeni ha szépen megkérlek? sasdibetti4@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Eltudnád küldeni a könyvet? Előre is köszönöm!
    ildaf1974@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia léci el tudnád küldeni nekem emailba és ha van akkor a többi részét is előre is nagyon szépen köszönöm
    kiss.viktoria.1996@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia! El tudnád küldeni nekem emailben? Köszönöm. d.suzzykev@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Légy szíves küldd el emailban : horvathmonika24@gmail.com

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  23. Szia. Eltudnád nekem küldeni email-ben? gazdaeniko045@gmail.com?

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok nem tudom letölteni,valaki el küldené nem emailben? gorondikitti@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok. valaki eltudná nekem küldeni e-mailben? előre is nagyon köszönöm <3 :*
    szivi.homo983@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok. Én sem tudom letölteni. Valaki el tudja küldeni?
    utassy.rebeka@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok. Sajnos én se tudom letölteni. Nagyon örülnék ha valaki elküldené nekem is. Köszi
    henriettszucs@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok, valaki el tudna kuldeni nekem is emailben?:) szakacs.regina2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia elküldenéd nekem is zovathbogi01@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Esetleg nekem is elküldené valaki? Megköszönném. szijj.adria@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Eltudnád nekem is küldeni emailben mindkét részt?
    Köszönöm szépen!
    biaberettyo@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia! El tudnád nekem is küldeni emailben?
    horyfanni@indamail.hu
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  33. Szia el tudnád nekem küldeni mindkét részt? Vagy valaki?
    @nacovicb@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia Elküldenéd nekem is? ��
    pappnati67@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia! Szeretném én is kérni. Köszönöm. skynnihous@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia! El tudnád nekem is küldeni?
    ujhazine.marcsi@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  37. Szia, el tudnád küldeni nekem is mind a két részt? Előre is nagyon köszönöm💖
    hanbe@freemail.hu

    VálaszTörlés
  38. Szia,nem tudom letölteni,el tudnád küldeni e-mailben! Nagyon szépen köszönöm!szilviczibi@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia! El tudnád nekem is küldeni mind a két részt e-mailben? Köszönöm és kellemes ünnepeket.:) szimoka11@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia eltudod nekem küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre

    VálaszTörlés
  41. Szia. El tudnqd nekem küldeni emailon agnes.szintia@gmail.com.
    Előre is nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
  42. Szia, eltudnád küldeni emailban esztergedo06@gmail.com.

    VálaszTörlés
  43. Szia! Elküldenéd esetleg nekem is a 2 kötetet, kérlek?
    bercuska11@gmail.com, köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. Kedves Anastasia!
    Ha megoldható a sorozat mindkét részét át tudnád küldeni nekem?
    marosvolgyi.sz.luca@gmail.com
    Köszönöm az eddigi feltöltéseket.

    VálaszTörlés
  45. Szia! Nekem is el tudnád küldeni?
    ramona2006szentimre@gmail.com
    Azt nagyon megkoszonnem! ❤️

    VálaszTörlés
  46. Szia
    Nem engedi letölteni. Eltudnád küldeni email-ben?

    VálaszTörlés
  47. Szia!
    Eltudnád küldeni nekem mind a két részt?
    molnarcsilla1990@gmail.com
    Köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  48. Szia nekem is eltudnád küldeni mindkettő részét? Előre is köszönöm ! 😊
    vivike1282@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia! El tudnád nekem küldeni e-mailben mind 2 részét. Előre is köszönöm.
    hellrenata98@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok
    Eltudnátok küldeni nekem is mindkét részt.Köszönöm
    szlavenka88@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Szia eltudnád nekem is küldeni mindkét részt.?! Köszi kkitti0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia! El tudnád kérlek küldeni nekem is mindkét részt? Köszönöm
    kitti.halaszova@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Shía el tudnád küldeni nekem az 1=2 részt? nagyon szépen köszönöm:D katze199308@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok valaki el tudná nekem küldeni a könyvet? tifaniekalo81@gmail.com köszönöm!

    VálaszTörlés
  55. Szia,én is kérhetném mind a két részt?

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni.
    sovary.szandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok valaki el küldené nekem erre a címre kissnelevaie@gmail.com?? Nagyon örülnék 🙂

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok el tudná vki küldeni nekem is. Köszönöm kejudithh@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok ha esetleg valakinek meglenne eltudná nekem küldeni a bibcsok88@gmail.com email címre nagyon sz3pen köszönöm valamiert nem engedi letölteni

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok esetleg valaki nekem is át tudán küldeni nem engedi letölteni.
    Erre az email cimre:szendreializ23@gmail com.
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  61. Szia neharagudj hogy zavarlak de nem tudnád esetleg nekem is átküldeni? Berkilaszlone73@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem is. tornaitimea5@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Én is szeretnék valakit szépen kérni, hogy küldje el nekem, ha lehet a folytatást is! Köszönöm szépen! ordognora1@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok.
    Valaki nekem is el tudná esetleg küldeni?
    p.r.vattacukor@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok, el tudja küldeni vki a könyvet a mail.lilla.szabo@gmail.com emailcímre? Köszi

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok!
    Valaki esetleg eltudná nekem is küldeni?
    Veronikanagy0412@gmail.com köszi☺️

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok. Eltudnátok nekem küldeni? evydobos@gmail.com köszönöm :)

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! El tudná valaki küldeni a linket?
    Bajza.02@gmail.com köszi!

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok valaki eltudná küldeni nekem? agizelenka@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok! Esetleg valaki át tudná küldeni nekem is? Nagyon megköszöném! tamaragabor11@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia,sajnos nem megy a letöltés,szeretném kérni mind a 2 részt!Előre is köszönöm!
    foldesi.ildi87@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Szia. Kérlek el tudnád küldeni az első kötetet erre az email címre:
    edina.vigh02@gmail.com

    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  73. Szia eltudnád nekem e-mailbe küldeni ezt a könyvet? acsgz1985@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni mind a 2 részt? roxi61609@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés

  75. Szia,sajnos nem megy a letöltés,szeretném kérni mind a 2 részt!Előre is köszönöm!
    ilona12040@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia át tudnád küldeni nekem előre is nagyon köszönöm szigetikatalin30@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Szia el tudnád nekem is küldeni lakatoshajnalka63@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok nekem is eltudna kuldeni valaki?
    @hffmnnbianka@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok. Nekem is el tudná valaki küldeni?
    lehotakzsofia@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  80. Szia! Eltudnád nekem küldeni e-mailben? vassbeatrix2003@gmail.com Megköszönném!

    VálaszTörlés
  81. Halihó, valaki el tudná küldeni nekem ezt a könyvet? Előre is köszi.
    E-mail: domcsu1995@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is?! Nagyon szépen köszönöm! szemenyei.v.k@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok valaki el küldené nekem is kérlek
    mezestimeazita@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok. Valaki el tudja küldeni nekem is? dorottya.hazy@gmail.com

    Köszi.

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok!
    El tudja küldeni nekem valaki a sorozat mind a 2 részét? Köszönöm 😁
    darkprincess972@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Sziasztok valaki nekem is elküldené a két részét?😅 renatapeger@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. Szasztok! Elküldi nekem is valaki? dorthea.styles@gmai.com

    VálaszTörlés
  88. Szia el tudnad kuldeni! both_timea14@yahoo.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok én is szeretném elkérni ha van több része azokat is
    Előre is köszönöm szépen
    zsanika88@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok 😊 én is szeretném elkérni,előre is köszi😁
    szalkakata53@gmai.com

    VálaszTörlés
  91. szalkakata53@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Megköszönném ha nekem is el tudnád küldeni: kirabella07@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok! Eltudná nekem is küldeni valaki? bettikuszka@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés
  94. Kedves Anastasia! Elküldenéd a mojdisz.anna@gmail.com címre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni ezt, és a második részét is a könyvnek a subatomicduck00@gmail.com címre?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a sorozat két részét a freka33@gmail.com címre?
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés