2021. május 20., csütörtök

Jana Aston - Te vagy.. sorozat

 Jana Aston - Te vagy az esetem (Te vagy.. 1.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Túláradóan ​szexi és imádni való!” – Vivian Perkins

Csak 18 éven felülieknek ajánlott!

Mindig a lehető legrosszabb pasikat választom. Meleg, hazug, anyuci kicsi fia? Mind megvolt. Pipa, pipa és pipa.
Most viszont egyfolytában egy vendégről fantáziálok. Abba a kávézóba jár, ahol az egyetem alatt dolgozom. De hát ez csak ártalmatlan vonzalom, ugye? Úgysem találkozom vele a kávézón kívül. Nem fogok összefutni vele az egyetemi klinikán, amikor fogamzásgátló tablettát akarok felíratni… egy szál kórházi köntösben… a vizsgálóágyon fekve… mert nem ő az orvosom. Ja, de!
És mi van, ha a legmocskosabb, legszemérmetlenebb vágyálmaim tárgyáról kiderül, hogy a valóságban sokkal kívánatosabb, mint a fantáziáimban? Az izgató dr. Luke Miller, aki most már azt is tudja, hogy szűz vagyok, de szexelni akarok, és mi több, azt is tudja, hogy a puszta érintésétől is a mennyekben járok. Hiszen egy orvos elől nem rejthetem el a testem jeleit. Azonban egyre gyanúsabb, hogy a doktor úr sem csak úgy tekint rám, mint egy orvosi esetre.

A New York Times és USA Today bestsellerszerző, Jana Aston olyat mutat, amitől a romantikus-erotikus műfaj rajongóinak leesik az álla. Regényeire a túlfűtött jelző enyhe kifejezés, szinte robbannak az oldalak. Sophie és dr. Miller története új szintre emeli az olvasók elvárásait.


153 megjegyzés:

  1. Szia. Szeretném megkérdezni többi része nincs meg a Te vagy sorozatnak? Vagy hogyan todok bejelentkezni až oldaladra. Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Én is szeretnék érdeklődni, hogy ennek a könyvnek van e több része, vagy esetleg etől az írótól van e még könyve, amit feltudnál tenni. Szeretném elolvasni,ha lenne. Köszönettel Jutka. szombatine.anyu @ gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ha esetleg meglenne a másik kettő a Te vagy... sorozatból, elküldenéd a berkaliva@gmail.com címre? Köszönöm szépen!😊

    VálaszTörlés
  4. Kedves Anastasia!
    Engem is NAGYON érdekelne a másik 2 rész. Szuper kis sorozat. :-)

    fehervarimelinda8@gmail.com

    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Szia Jana Aston te vagy...
    Szeretném minden részt kérni
    hegyine0214@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Köszi a feltöltés. Az előttem írok kérdésére válaszolva a többi könyv még nem jelent meg magyarul.

    VálaszTörlés
  7. Szia, ha meg lenne a másik 2 rész, el küldened nekem?
    andi19831017@gmail.com címre.
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szia! A 2 kötetet szívesen fogadom! Köszönöm szépen! oratovski@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia
    A második része véletlenül nincs meg? Ha igen eltudnád küldeni?
    E-mail címem:ferrari19930324@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Engem is a masodik resze erdekelne ha esetleg meg van eltudnad kuldeni?
    szofimate1916@gmail.com
    Elore is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  12. Szia aaaaa! Esetleg ha meglenne a második rész, eltudnád nekem küldeni? kisviola9@gmail.com Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  13. Szia
    Engem is érdekelne a második rész
    És ehez hasonló könyvek 🙂
    hegyine0214@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok engem is érdekelne a második és harmadik rész akinek esetleg meg van kerem kuldje el. Nekem az assztor947@gmail.com ra előre is köszönöm ☺

    VálaszTörlés
  15. Szia. Engem IS érdekelne a második rész esetleg valaki el tudná küldeni. E mail címem juditadora42@gmail.com . Köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok. Nekem is elküldenètek a 2.,ès 3. Rèszt? Előre is köszönöm.
    czenkinemonika@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Nekem is el tudnátok küleni a 2. és 3. részét a sorozatnak?
    Email címem: fanniuszas@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  18. Ez nagyon jó! Nekem is el tudnátok küldeni? schneera@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szia! A, harmadik részt vàrom màr rég. Még van neked?! El tudnàd nekem küldeni?! Nagyon Köszönöm!
    Katalin.toth19850927@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia.Kérhetem én is a többi részét?köszönöm
    hencz6timi@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia, szeretném elkérni az összes részt ha lehet. Most kerestem valami érdekes olvasnivalót és úgy jutottam erre az oldalra :) köszönöm

    VálaszTörlés
  22. Szia! Ém is nagyon szeretném elkérni a 2.és a 3.részt! Nagyon hálás köszönetem!! (szrkriszta@gmail.com):)

    VálaszTörlés
  23. Szia:) a 2. reszt én is szeretném elkérni, ha megvan! nagyon szépen Koszonom:))
    kuzmaf2@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Én is szeretném elkérni a 2 és a 3 részt, ha meg van. Hálás köszönet!
    danaka1996@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok, én is örülnék ha valaki elküldené. 2 3 rész. Kösziii
    beccika@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia! Én is szeretném kérni a 2., illetve 3. részt. Köszönöm szépen!
    edina.szilagyi@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia. Ha megvan neked a sorozat további két része elküldenéd nekem is a hrebeka05@gmail.com címre? Nagyon köszönöm 🙂

    VálaszTörlés
  28. Elkérhetném én is a sorozat többi részét? Nagyon köszönöm. Email cím:pusedly.b@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Köszönöm a feltöltést. Nagyon jó könyv, pillanatok alatt kiolvastam. Elkerhetnem a többi részét? Nagyon megköszönném🙂
    Email: pinczel.liza05@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia. Elkérhetnem a többi részt is esetleg ? Előre is köszönöm . E-mail: bettyke1988.09.05@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia. Én is szeretném elkérni a többi részét. Nagyon köszönöm 😊
    nikoletttoth186@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia, ha esetleg meg van a harmadik rész, el tudnád küldeni? galyas.virag@gmail.com
    Előre is köszönöm ��

    VálaszTörlés
  33. Szia. Ha megvan neked a sorozat további két része elküldenéd nekem is roth8452@gmail.com
    köszönöm

    VálaszTörlés
  34. Szia, ha megvan nekem is át tudnád küldeni a a második és harmadik részt ?
    annaliliom2006@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  35. Szia! Szeretném én is elkérni a 2., illetve 3. részt. Köszönöm szépen!

    tamas87@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia, ha esetleg meg van a sorozat többi része, akkor szeretném elkérni.
    vlilla19@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok. Én is szeretném elkérni a 2. és a 3. részt. Nagyon köszönöm 😊
    mb7502@freemail.hu

    VálaszTörlés
  38. Szia. Szeretném én is elkérni a 2. és a 3. részt.
    nagys9572@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  39. Szia, szeretnem en is elkerni a 2. Es 3. reszt. Koszonom!

    VálaszTörlés
  40. Szia. Ennek a sorozatnak a többi része elérhető lesz?

    Köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  41. Szia, esetleg ha megvan a 3. rész elkérhetem. vidra.nikoletta@gmail.com Köszönöm. :D

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a második és a harmadik részt is ha valakinek megvan. eniko9618@gmail.com . Köazönöm 🙂

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok akinek meg van a 2. és 3. rész szeretném el kérni
    Előre is köszönöm 🙂🙂
    hegyine0214@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! A 2. és 3. rész engem is nagyon érdekelne! :D ha valakinek meg van esetleg el küldené nekem az edit.turoczi@gmail.com e-mail címre?

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!Én is szeretném a 2.és 3. részt elkérni ha valakinek meg van!Köszönöm

    VálaszTörlés
  46. Szia! A 3. részt nekem is el tudnád küldeni a tancsakne.hkata@gmail.com-re. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  47. Suia! Én is szeretném elkérni a többi rédzt,ha valakinek meg van köszönöm.

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Nekem meg van a másik 2 része is. Akinek kell a face keresőbe írja be hogy Eszti0610 (fekete ruci van rajtam) és írjon rám nyugodtan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Írtam Neked messengeren! :) Nézz rá az engedélykérésre, ha lesz időd! Köszönöm:Anna

      Törlés
    2. Szia! Én is rádírtam. Nézz majd rá az engedélykéréseidre ha van időd. Köszönööööm!!!

      Törlés
    3. Szia. Írtam neked messengeren. Valószínűleg az engedély kérések között lesz 😊

      Törlés
    4. Szia! Én is rádírtam. Nézz majd rá az engedélykéréseidre ha van időd. Köszönööööm!!!❤️

      Törlés
  49. Szia! Én is rádírtam. Nézz majd rá az engedélykéréseidre ha van időd. Köszönööööm!!!

    VálaszTörlés
  50. Szia! Én is elszeretném kérni a 2 és3 részt nemeth199106@freemail.hu köszönöm.

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 2. és 3. részt? nemsem97@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a 3. része eltudja küldeni nekem is? eniko9618@gmail.com
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok!
    Ha valakinek meg van esetleg a második része át tudná nekem is küldeni? előre is köszönöm:) milanamanda09@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni a 2 és a 3 részt is?
    fszandi0811@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  55. Én is szeretném elkérni a sorozat többi részét,ha lehet.Köszönöm szépen
    buzasbeata200@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni a sorozat többi részét.
    Előre is köszönöm!
    Email címem: strauchlilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok!
    Engem is érdekelne a sorozat többi része, ha valaki el tudná küldeni nagyon megköszönném!
    Email címem: edinagergely34@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Engem is érdekelne a sorozat többi része! Email címem: m.klaudia1103@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok, engem is érdekelne az egész sorozat! Légyszí küldjétek át, email címem: m.kalu095@gmail.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! Engem is érdekelne a sorozat többi része! Email címem: lauratako@hotmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni a sorozat többi részét? Email címem:fanniuszas@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok, engem is érdekelne az egész sorozat! Légyszí küldjétek át.Email címem:europa1662@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a sorozat többi részét. Email címem halasi89@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a többi részét. gyongyi.kovacs1972@gmail.com Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok, szeretném elolvasni a sorozat többi részét is. Hàlàsan köszönöm ha valaki el tudná küldeni.
    Email címem: zsuzsa.utassy@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Szia!Szeretném kérni a 2. és a 3. részt!Nagggyon köszkeeee!
    herihudi@gmail.com

    VálaszTörlés
  68. Szia 😊 át tudnád nekem is küldeni a 2. És a 3. Részt? Nagyon koszonom.
    miksazsofia2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Szia!én is kérhetem a 2. és 3. részt? Nagyon köszönöm edocsviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Szia! Én is elkérhetem a 2. és 3. részt.
    Köszönöm kissnekotelesbeata@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia! Én is kérhetném a 2. és 3. részt? Köszönöm kissnekotelesbeata@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Szia, én is szeretném a második részt, ha lehetséges. kaviktoria99@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  74. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  75. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  76. Szia, én is szeretném a második részt, ha lehetséges.bognarliaz@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Szia a 2 vagy a 3 resz ha mar megvan akkor el tudnád küldeni? miksazsofia2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Szia! szeretném kérni az első részt az anyuci226@gmail.com ra
    Előre is koszonom

    VálaszTörlés
  79. Szia! Szeretném kérni a 2. 3. rész, ha el tudnád küldeni. fischerreni@gmail.com Nagyon kösönöm

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok en is szeretném a 2 és 3 részt,ha valaki tus segíteni előre iá megkoszonnem
    szilvia.bernadett94@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Szia/sziasztok! Esetleg valaki tudja ennek a könyvnek a 2/3 részét továbbítani? Köszönöm
    csilla_hajnal@yahoo.com

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 2.-3. részét?
    Köszii
    halaszvanessza6@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a 2-3. részét? Köszönöm.
    Email címem 91sgabi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Engem is érdekelne 2. És 3. Rész, valaki el tudná küldeni? Nagyon szépen köszönöm! timea.benedek.88@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Engem is érdekelne a 2 és 3 kötet ha valakinek megvan légyszi küldje el anettadukai85@gmail.com
    Köszi szépen

    VálaszTörlés
  86. Engem is érdekelne a 2 és 3 rész ha valaki eltudná küldeni,hegyessynebakoedith@gmail.com-ra.Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  87. Sziasztok! Engem is érdekelne a 2 és 3 része. Akinek megvan el tudná küldeni vilak126@gmail.com -ra. Köszönöm

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok! engem is érdekelne a 2. és 3. rész. Akinek megvan, elküldené nekem? Előre is köszönöm. rozsasne.timi@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok engem is érdekelne a 2 és 3 rész email címem macikam29@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  90. Szia! Én is szeretném elkérni a 2 és a 3 részt, ha meg van. Hálás köszönet!
    katoci74@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok, valaki elküldené nekem is a 2 és 3 részét? Nagyon megköszönném 😁
    vivcsike901110@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok! Elszeretném Én is kérni a 2 és a 3 részt. Előre is köszönöm szépen. zsofi.david@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok :) nekem is elküldené valaki a második és a harmadik részt, el van törve a kezem és most ez tart életben

    VálaszTörlés
  94. AKI ÍRT EMAIL CíMET ANNAK EL LETT KÜLDVE

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szia! 😊 Esetleg nekem is el tudod küldeni? Köszi előre is 😘
      lamper.fanni@gmail.com

      Törlés
    3. Szia én is kérném szépen a 2. és a 3. részt.
      ambruskinga30@gmail.com

      Törlés
    4. Szia!! Szeretném én is a következő két részt, ha elküldenéd!!
      izso.edina@gmail.com
      Köszönöm!! :)

      Törlés
    5. Szia :) Én is szeretném elkérni a másik két kötetet. Köszönöm ha elküldöd :)
      tothdorona@gmail.com

      Törlés
  95. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  96. Szia.A többi részt esetleg el tudnád küldeni?hajnalkaseres@yahoo.com

    VálaszTörlés
  97. Sziaa!! Szeretném én is a második és harmadik részt!! izso.edina@gmail.com
    Köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
  98. Szia köszöm a fetöseket nagyra ertékelem a munkad szeretek olvasni es örülök hogy ezt rajtad keresztül megtehetem ķöszönőm szépen

    VálaszTörlés
  99. Szia! Szeretném a 3. részt kérni, a Te vagy a gyengém című könyvet, amennyiben lehetséges.
    Köszönöm :)
    barthatm@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Szia! Szeretném a 2.és a 3.részt kérni, amennyiben lehetséges.
    Köszönöm :)
    kalacska.aniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Szia én is elkerhetnem a másik két részt?
    pongozsuzsi2001@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  102. Szia :) szeretném én is elkérni a második és harmadik részt
    somlyai.zita.ildiko@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok,
    El tudná nekem valaki küldeni a második és harmadik részt?
    Köszönöm szépen előre is!
    nikiiabel9719@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok! Én is szeretném a második és a harmadik részt! :)
    pbrigi3@gmail.com
    Kosziii!

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok,szeretném elkérni a 2. és 3. részt. igoszonja@gmail.com hálás köszönet

    VálaszTörlés
  106. Sziasztok szeretnem kerni 2 dik 3 dik reszt ha megvan valakinek elküldenétek nekem elöre is köszönőm boyszika32@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. Szia. Én is szeretném elkérni a 2. és 3. részt. vilemamo@gmail.com címre. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  108. Sziasztok! Én is szeretném a második és a harmadik részt!😀imrebea857@gmail.com Előre is köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  109. Szia, eltudnád küldeni a következő részeket?harakalynee@gmail.com .Köszönöm

    VálaszTörlés
  110. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki a 2. és 3. részt? marosvolgyi.sz.luca@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  111. Szia. Szeretném elkérni a 2. és 3. kötetet, ha lehetséges.
    vaskornoemi175@gmail.com

    VálaszTörlés
  112. Szia. Szeretném elkérni a 2. és 3. kötetet, ha lehet. Email címem: bettycic@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  113. Szia.Én is szeretném el kérni a másik 2 kötetet köszönöm ha elküldöd. tothdorona@gmail.com további szép napot

    VálaszTörlés
  114. Szia! Én is szeretném elkérni a következő két kötetet, köszönöm szépen!
    jverocs@gmail.com

    VálaszTörlés
  115. Szia én is elkérném csacska78@freemail.hi

    VálaszTörlés
  116. Sziasztok. Szeretném elkérni a 2. és a 3. részt én is ha valaki el tudná küldeni. ezacimdia@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm előre is 🙂

    VálaszTörlés
  117. Szia! Szeretném tovább olvasni a sorozatot! Köszönöm! halaszne29@gmail.com

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok! Valaki elküldené nekem a 2., 3.részt? Köszönöm! vikmat@outlook.hu

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok.:) Én is szeretném elkérni a 2. és 3. részt. Megköszönöm, ha valaki elküldi.
    hildus2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  120. Sziasztok!
    A màsodik ès harmadik rèszt el tudnà nekem küldeni valaki? Előre is köszönöm szépen! szobitimi@gmail.com

    VálaszTörlés
  121. Sziasztok! Hálás lennék, ha valaki elküldené a 2. és 3. részt erre a címre: szonok.kata@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok!
    Szeretném elkérni a 2. és 3. részt gzsanda@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  123. Sziasztok!
    Én is szeretném a többi részét a sorozatnak:)
    Nagyon szépen köszönöm!
    Trin284@gmail.com

    VálaszTörlés
  124. Sziasztok! Szeretném én is a sorozat többi részét! Köszönöm ;) anaidakan@gmail.com

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 2. és 3. részt!
    miklecz.a@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  126. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 2. és 3. részt!
    moncsa970@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok! Szeretném elkérni a sorozat többi részét is! Köszönöm! :)

    boginnho@gmail.com

    VálaszTörlés
  128. Sziasztok, valaki elküldené nekem is a 2 és 3 részét? Nagyon köszönöm.
    darkprincess972@gmail.com

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok!
    Én is szeretném a többi részét a sorozatnak:)
    Nagyon szépen köszönöm!
    nagya4369@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Sziasztok én is nagyon szeretnèm elolvasni a többi rèszt. andreballa114@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  131. Sziasztok én is nagyon szeretném elolvasni a többi részt. brigitta.creanga@gmail.com.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  132. Szia! Szeretném kérni a sorozat további részeit is, amennyiben lehetséges. bacsihanga@gmail.com e-mail cimre szeretném. Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  133. Sziasztok ha valakinek meg van a többi rész elkérhetem én is ?
    zsanika88@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  134. sziasztok, valaki elküldené nekem is a 2 és 3 részét? előre is köszönöm dajkakriszti@freemail.hu

    VálaszTörlés
  135. Elkérhetem a többi részét? csenkiorsi1971@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  136. Szia. Nekem egyik rész sincs meg. El küldöd nekem is. bolyosnetunde@gmail.com

    VálaszTörlés