2020. december 27., vasárnap

Abbi Glines - Rosemary Beach

 Abbi Glines - Beléd esve(Rosemary Beach 1.)

Egy ​kőgazdag srác. Egy kemény lány egy alabamai farmról. Mostohatestvérek más világokból. Egy vad, őrjítő és ellenállhatatlanul fülledt nyár Rosemary Beachen.

Az utolsó dolog, amire Blaire Wynn vágyik, az az, hogy odaköltözzön apja új családjához a floridai Rosemary Beachre. De nincs választása. Miután anyja hosszú betegeskedés után elhunyt, és csak egy jó adagnyi adósságot hagyott maga után, Blairnek esélye sem volt, hogy megtartsa alabamai kis farmházukat.

Ahogyan leépült kis teherautójával, egy pisztollyal az ülése alatt behajt a pénztől bűzlő üdülővárosba, tudja, hogy sosem fog tudni beilleszkedni. Még csalódottabbá válik, amikor új otthonához érve megtudja, hogy az apja Párizsba utazott, otthagyva őt még sosem látott mostohatestvérével, Rush Finlay-vel. Rush – aki egy rossz hírű rocksztár fia – cinikus, leereszkedő és sosem kérne bocsánatot semmiért; éppen olyan elkényeztetett, mint amennyire észbontó, és egy pillanat alatt teljesen megbolondítja Blairt. Hát még amikor meglátja, milyen izmok rejtőznek a ruhái alatt…

Ahogyan telik a nyár, Blair idővel olyan oldalát is megismeri Rushnak, amire sosem számított volna, a köztük lévő kémiát pedig már nem lehet figyelmen kívül hagyni. Azonban Rush olyan titkot őrizget, ami Blair egész világát tönkreteheti. Vajon rájön a lány, még mielőtt túlzottan beleesik?

 Abbi Glines - Sosem elég(Rosemary Beach 2.)

Szenvedély. ​Családi titkok és viszályok.

Árulás. Végtelen élvezet.
Miután a magára maradt Blaire elutazott Rosemary Beachre, hogy segítséget kérjen elidegenedett apjától, az élete máshogy alakult, mint várta. Mostohatestvére, az őrületesen szexi (és őrületesen nem egyszerű eset) Rush szép lassan az ujja köré csavarta őt, míg végül végzetesen egymásba szerettek. Azonban amikor már boldognak érezték magukat, Blaire megtudta, Rush anyja és testvére milyen aljas hazugságokkal próbálják bemocskolni elhunyt édesanyja emlékét. Ennek eltitkolását nem tudta megbocsátani a fiúnak, így eldöntötte, elhagyja szerelmét és új barátait, és visszatér Alabama állambeli otthonába. Mást sem akart, csak elfelejteni a kaotikus nyarat.
Azonban váratlan hírek borítják fel Blaire tervét, így arra kényszerül, hogy mégis megbízzon az egyetlen férfiban, aki hatalmas csalódást okozott neki. Hamarosan szembetalálja magát Rush határozottságával, amivel mindenképpen vissza akarja nyerni a lányt, miközben ő igyekszik távol tartani magát tőle. Blaire-nek fogalma sincs, helyesen cselekszik-e… vagy élete legnagyobb hibáját követi el.

A teljes rész még beszerzés alatt!

Beszerezve:  Letöltés

124 megjegyzés:

  1. Szia. Lehet tudni, hogy mikor lesz meg a teljes rész? Régóta várom a folytatását, de eddig még nem akadtam rá sehol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ha írsz címet,hogy hová küldjem, megteszem 🙂

      Törlés
    2. Szia. Ha nekem elküldöd,én csinálok belőle linket és felteszem az oldalra. :) pdfanastasia@gmail.com

      Törlés
    3. Szia!
      Ne haragudj, hogy zavarlak de én is elkérhetném? pozsarnoemi721@gmail.com
      Köszönöm!

      Törlés
    4. Feltöltöttem. Jó olvasást mindenkinek. Köszönöm a segítséget Hajni. :) <3

      Törlés
    5. Szia!Nekem sajnos nem működik a link. Elkérhetem a sorozatot esetleg? kispalgab@gmail.com. Köszönöm 😊

      Törlés
  2. Sziasztok. Nekem átküldte. Elkészítem a linket és felteszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, de hálás vagyok ezért. El mondani nem tudom mennyire boldog vagyok. Nagyon szépen köszönöm.

      Törlés
  3. Feltöltöttem. Jó olvasást mindenkinek. Köszönöm a segítséget Hajni. :) <3

    VálaszTörlés
  4. Szívesen, de azt hiszem inkább mi vagyunk Neked hálásak, hogy olvashatunk ♥️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon kedves tőletek. Örülök, hogy megoszthatom veletek az olvasás örömét. En is imádok olvasni nagyon örülök ha tudok segíteni. Nagyon hálás vagyok, hogy ilyen aranyosak és segítökészek vagytok. :) <3

      Törlés
    2. Szia el tudnátok nekem küldeni az 1-2 az e-mailemre sajnos nem. Engedi le tölteni elore is köszönöm ☺ assztor947@gmail.com

      Törlés
  5. Sziasztok! Tudom egy kicsit korai, csak érdeklődni szeretnék, hogy a 3. rész is elérhető lesz majd? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretném elkérni a könyv 2. illetve, ha már meglesz a 3.részt is a jazovi063@gmail.com e-mail címre. Előre is nagyon szépen köszönöm😊!

    VálaszTörlés
  7. Szia. Én is el kérhetem a 2.reszt a benkomirabela4@gmail.com címre. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. 3.rész érdekelne fanni.2000.05.02.toth@gmail.com imre

    VálaszTörlés
  10. Szia, én is kérném a 3.rés

    VálaszTörlés
  11. Szia, én is kérném a 3.részt.
    kirzsanemanyierzsebet@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok. Ha vkinek megvan a 3.rész azt szeretném kérni én is. Köszönöm ☺️ beus871208@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Üdv! Nem tudná valaki feltenni a 3. Részt? Nagyon szeretném. kleinhansterezia@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia én is szertném a 3. részt ha lehet herczegliza20@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok. Ha valakinek meg van a 3.rész legyen szíves elkuldeni nekem is. Köszönöm.
    major.ilona94@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok, ha valakinek meg van a 3. rész és elküldené nekem nagyon megköszönném! email holga56@gmail.com. Köszi Olga

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok. Nekem is át tudna küldeni valaki a 3 rész ?köszönöm szépen
    kovacsvanessza10@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok. Nekem is át tudna küldeni valaki a 3 rész ?köszönöm szépen
    kovacsvanessza10@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok a 3 resz meg van már ?

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Valaki eltudná küldeni nekem a 2.rész teljest, meg a 3.részt?
    Nagyon nagyon köszi!
    mluca1538@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. kingucy07080708@gmail.com erre az email címre én is még kapható a 3-4. Részt.

    VálaszTörlés
  22. Szia, a harmadik részét nekem is eltudnád küldeni ha meglesz neked?
    sebivivi99@gmail.com erre szeretném, hogyha lehetséges☺ köszönöm szépen előre is! ☺

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    A harmadik részt nekem is el tudnád küldeni a kcsevelin20@gmail.com címre? 😊
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Szeretném én is elkérni a 3. Részt.
    kokaianita@freemail.hu címre. Hálásan köszönöm.

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Szeretném én is elkérni a 3.részt,ha valakinek megvan esetleg.
    nib.8119@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Én is szeretném kérni a 3.részt!
    orierika95@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok, a 3 rész megvan valakinek már? Köszi

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok. El tudná valaki küldeni a 3 részt? biharimargo@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok. Ha megvan valakinek én is szeretném kérni a harmadik részt. csipita85@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok én is szeretném a harmadik részt ha valakinek meg van. Köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok én is szeretném a 3. Részt ha valakinek megvan madarasz.alexandra@outlook.hu

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok. El tudná valaki küldeni a 3 részt? zeva1972@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok,
    Én is szeretném elkérni a 3.részt:
    lndveress@gmail.com /az első betű egy kicsi L
    Köszi
    Linda

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok én ia szeretném elkérni a harmadik reszt. martonzsoka31@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Ha valakinek meg van a 3.rész nekem is elküldené az evikovacs69@gmail.com-ra ? Köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! :)
    Én is nagyon szeretném a 3. részt :)
    ungvaririta@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen :)
    Rita

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok, a 3. Rész megvan már valakinek? Szeretném elkérni
    szantokatica2001@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! A 3dik részt valaki eltudná nekem küldeni, zitaszuromi@gmail.com email címre??!! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  40. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok.én is szeretném elkérni a 3-ik részt.
    vojcsikviktoria@gmail.com

    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok!
    Kérlek nekem is eltudnátok küldeni a 3. részt?
    ramor.korinna@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a 3-dik rész elküldi nekem?
    aniko.hackerschmidt@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  44. Szia.Én is szeretném a harmadik részt elolvasni.

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok, ha megvan valakinek a 3 resz, kernem szepen. Kosz. selejanildi@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia(:
    Régóta olvasom a konyveidet és imádom ezt a blogot! Ha lehetséges kuldenel nekem egy meghivot?
    hedkoo97@gmail.com
    Üdv Hedi😊

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! Én is elkérhetném a 3. részt? patti2086@gmail.com
    Előre is köszönöm! Patti

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Én is kérhetném a 3. részt? pusidinus829@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm! Edina

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Ha valakinek meg lenne az első és a második rész elküldené mekem? Sajnos nem tudom letölteni mert mindig azt írja ki hogy probléma van a kapcsolattal.
    Előre is köszönöm! ♥️
    Email címem: emiliarvp11@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Sajnos én sem tudom letölteni az első részt, el tudná valaki küldeni! Előre is nagyon köszönöm!
    ancsa7308@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok valaki el tudná küldeni a 3. Részt az endzsi.nagy@gmail.com e-mail címre? Köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! A 3.részt el tudná küldeni valaki emailban? (m.cintia97@gmail.com)
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Szia Anastasia. Segítenél kérlek? Nem tudom letölteni az első részt.
    Küldenél meghívót? Imádom a könyveidet.
    Nagyon szépen köszönöm.
    Oroszné krisztina74@gmail.hu.

    VálaszTörlés
  56. Szia Anastasia. Elrontottam a címemet.
    oroszne.krisztina74@gmail.hu.

    VálaszTörlés
  57. Szia. Én is szeretnék kapni meghívót. Előre is köszi

    vojcsikviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Szia.
    Én is kérnék szépen meghívót!
    Nagyon köszönöm.
    edina.preiner@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Kérhetnénk én is a 2. ill. a 3.részt?
    Köszönöm 🙂
    stne.auth.petra@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok!Az összes részt át tudná küldeni nekem valaki email-ben?Köszönöm
    szemannecsikos@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok!
    Én is el szeretném kérni az összes részt, sajnos én sem tudom megnyitni.
    Előre is köszönöm!
    becausee52@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok!Szeretném én is elkérni a 2. és 3. részt ha lehet!Köszönöm!balintjudit35@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! A 3.részt el tudná küldeni valaki emailban? (mb7502@freemail.hu)
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok én is elkérhetnem a 3. Részt?
    bebe1293@freemail.hu
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  65. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok. Valaki eltudná nekem küldeni az összes részt? dszmaja12@gmail.com Köszönöm előre is. :)

    VálaszTörlés
  67. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok.
    Esetleg valakinek ha meg lenne a 3.resz és eltudná küldeni a milany.krisztina@gmail.com email címre ?
    Előre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok! Nekem os eltudná valaki küldeni mind a 3 részt? hamza.viki@freemail.hu
    Előre is köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok
    Ha valakinek meg van én is szeretném a 3 részt kérni
    Köszönöm
    adriennbacso@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok
    Ha valakinek meg van a 3.rész nekem is eltudná küldeni?Előre is köszönöm!
    editpolsz@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok!
    Esetleg megvan a teljes 3. könyv valakinek? És átküldené azt számomra, a besenyei.dora80@gmail.com-ra?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok!
    Nekem is tudnátok segíteni? Nagyon megköszönném. kriszo1983@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok. Valaki eltudná nekem küldeni az 1. Részt. Valamiért nem tudom letölteni. Előre is köszönöm. Email cim: bakosmarianna91@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok.Sajna az első részt nekem sem engedi letölteni. Eltudná nekem valaki küldeni?
    taralexandra69@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  76. Szia, szeretném az egész sorozatot e-mailben elkérnj, mert nem engedi letölteni.
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Ha valakinek meg lenne az első rész elküldené nekem? Sajnos nem tudom letölteni mert mindig azt írja ki hogy probléma van a kapcsolattal.
    Előre is köszönöm! ♥️
    Email címem: vvirepa7120@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok!
    Esetleg valaki el tudná nekem küldeni a 3. részt? Email: orierika95@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok!
    Nagyon szeretnék kérni meghívót. És valaki légyszi küldje el nekem mindd a 3 részt.
    pappdalma0@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! A harmadik részt valaki megosztaná velem. Köszönöm
    regina.vagvolgyine@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Valaki elküldi nekem is a harmadik részt? trinfaklementina@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Szia! Az első könyvet nem tudom letölteni.

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok!

    Valaki a biankakalina@gmail.com - ra elküldené az első konyvet?

    Hálás vagyok! 🙏

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok. Kérhetném mind a 3 részt?
    email cim ketti28@freemail.hu
    Nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok!
    Én is szeretném a 3. Részt
    hency.9610@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  86. Moskovits Bianka2021. december 2. 21:12

    Sziasztok. Nem tudom letolteni az 1. részt. Valaki segítene rajtam, és elkuldené? Ha van jöhet a 3.is.
    kovacs.bianka1214@gmail.con

    VálaszTörlés
  87. Sziaa én is szeretném elkérni a sorozat összes részét.Elöre köszi. liliomrou@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Szia, én is szeretném elkérni a sorozat összes részét.
    Előre köszi.
    freka33@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Szia, éni is szeretném elkérni a sorozat összes részét, ha valaki már megkapta eltudná küldeni nekem a geczi.szeles.anita@gmail.com e-mail címre.

    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok! Én a 3. rész utáni összes könyvet szeretném elkérni ha valaki el tudja küldeni : kissxenia93@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok!Szeretném elkérni a sorozat összes részeit! Köszönöm zsuzso7912@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Szia. Mikor lesz folytatása? Ha esetleg màr megvan: szabochajni@gmail.com
    Elöre is köszönöm

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok!Szeretném elkérni a sorozat összes részeit! Köszönöm.😊barthaharold@yahoo.com

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a sorozat második és harmadik részét? urbanmagdi33@gmail.com előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok valaki el tudja küldeni a sorozat részeit? sajnos egyiket sem tudom letölteni!😶 előre is nagyon szépen köszönöm ez az email címem 2001victoria02@gmail.com

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a könyveket? Előre is köszi:) fanni11100@gmail.com

    VálaszTörlés
  97. Szia. A harmadik rész is meglesz?

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok!Ez a teljes része a másodiknak? Csak mert olyan furán lett vége

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok!Esetleg megkaphatom valakitöl a 3 rèszt köszönöm előre is.A kovacs.bence2014@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok!Nekem sem működnek a linkek. Szeretném elkérni én is a sorozatot. Köszönöm 😊
    kispalgab@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a 3. részt?
    Előre is nagyon köszönöm!
    peknora@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 3. részt. Köszönöm ha vki elküldi 😊
    stne.auth.petra@gmail.com

    VálaszTörlés
  103. Hello. Ha megvan esetleg valakinek mindegyik rész és ha meg kérném szépen elkuldene a brigitta.creanga@gmail.com címre.
    Köszönöm nagyon szépen.

    VálaszTörlés
  104. Sziasztok, ha valakinek megvan elküldené nekem a 3. részt a csamika8@gmail.com email címre? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok! Ha valakinek, bárkinek megvan az első résztől a harmadik részig, el küldené nekem? Az email címem judiitricsak@gmail.com nagyon megköszönném:)!

    VálaszTörlés