2019. augusztus 3., szombat

Colleen Hoover - Velünk véget ér

Colleen Hoover - Velünk véget ér


Néha ​az okozza a legtöbb fájdalmat, aki szeret. 
Lilynek nem ment mindig könnyen a sora, de annál keményebben dolgozott, hogy olyan életet élhessen, amilyenre vágyik. Elhagyta a Maine állambeli kisvárost, ahol felnőtt; egyetemet végzett, és Bostonba költözött, ahol saját vállalkozásba kezdett. Amikor szikrázni kezd a levegő közte és a jóképű idegsebész, Ryle Kincaid között, Lily életében hirtelen minden túl szép lesz ahhoz, hogy igaz legyen. 
Ryle magabiztos, makacs, kicsit talán arrogáns is, de emellett érzékeny, okos, és Lily a gyengéje – bár a kapcsolatoktól való viszolygása aggodalomra ad okot. 
Lilyt mégsem csak az új kapcsolata foglalkoztatja. Rengeteget gondol Atlas Corriganre is – az első szerelmére, aki a hátrahagyott múltjához köti. A fiú, aki lelki társa és védelmezője volt, most újra feltűnik a színen, veszélyeztetve ezzel mindent, amit Lily és Ryle együtt felépített. 
Ebben a merész és mélyen személyes regényben Colleen Hoover szívszorongató történetet tár elénk, ami új, izgalmas utakra vezeti őt magát mint írót is. A Velünk véget ér felejthetetlen mese a szerelemről, amiért nagy árat kell fizetni. 
Add át magad a reménynek!

Eredeti mű: Colleen Hoover: It Ends with Us

64 megjegyzés:

  1. Szia! Ne haragudj, de nem lehet megnyitni a könyvet. Elkérhetném esetleg e-mailben? dytke83@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én sem tudom sajnos
    megnyitni, el tudnád küldeni nekem is email-ben? sziszka0828@gmail.com Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elküldenéd nekem is kérlek szépen? Előre is köszönöm! brigittaballa2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Elküldenéd nekem is lécci? Előre is köszönöm! VTori1223@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Elküldenéd nekem is lécci? Előre is köszönöm!
    ferencicsenge@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! En sem tudom sajnos megnyitni ha lehetséges nekem is át tudnád küldeni emailba? Előre is köszönöm! jazminberki3@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én sem tudom megnyitni, esetleg nekem is attudnad küldeni emailbe? Nagyon köszönöm előre is!
    szabonatalia2006@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. Én sem tudom sajnos megnyitni a könyvet. Eltudnád küldeni emailben? Előre is köszönöm szépen.
    sallai.tifani9@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia, én is arra szeretnélek kérni hogy küldd el nekem emailben, mert sehogy sem tudom megnyitni. Előre is köszi! linzifrida@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia nekem sem működik, esetleg elkerhetnem én is e-mailben? ktamara2532@gmail.com előre nagyon köszönöm<3

    VálaszTörlés
  12. Szia én is elkérhetném?? mviki619@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia én is elkérhtném? bstadler0309@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia,miért nem sikerül meg nyitni?

    VálaszTörlés
  15. En is elkernem szuvello07@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! Én sem tudom megnyitni, nekem is elküldenéd kérlek e-mailben? hajdu.borbala05@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia!😊
    Légszíves nekem is külde el ezt a könyvet a galik.nora@gmail.com email címre.
    Előre is köszönöm!🥰
    Ui.: Ha lehetséges akkor a csúf szerelem és a velünk véget ér című CoHo könyveket is elküldhetnéd, hogy ne kelljen külön-külön kérnem, neked pedig külön küldeni!

    VálaszTörlés
  18. Szia! Nekem sem lehet sajnos megnyitni.
    Esetleg el tudnád küldeni e-mailben? Köszönöm előre is! nagykarola988@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia,
    Lányom keresi ezt a könyvet. Eltudnád kérlek küldeni a krizsanygy@gmail.com címre. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  20. Szia. Nekem is át tudnád küldeni? reischlotti5@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Szia ha van egy kis időd akkor légyszíves nekem is el tudnád küldeni? barbisuli2020@gmail.com.

    VálaszTörlés
  23. Szia! Nekem sem jó a link, ha megkérhetnélek átküldenéd? czirleklaudetta04@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. szia! nekem is jól jönne, ha valaki elküldené :) bernatjohanna5@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Helló! Valaki esetleg eltudná küldeni a könyvet? Már nagyon régóta el akarom olvasni!
    @juhaszpannacska@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Helló, nekem is el tudná küldeni valaki? rieder.flora@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. szia/sziasztok! Nekem is eltudná küldeni valaki?
    evelindrapos@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nekem is küldd el légyszi, ha lehet! Köszi!:))
    mostkellegyujemail@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok. Valaki nekem is el tudna küldeni esetleg? Előre is köszönöm.
    nemesemo23@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia! Nekem sem lehet sajnos megnyitni.
    Esetleg el tudnád küldeni e-mailben? Köszönöm előre is! mikloslorinczrachel@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok. Valaki nekem is el tudna küldeni esetleg? Előre is köszönöm. @silimonemilia18@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!
    Én sem tudom megnyitni. Nekem is elküldi valaki? Előre is köszönöm szépen! :)
    szilagyiregina19@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok
    Én sem tudom megnyitni. Valaki esetleg nekem is eltudná küldeni a pdf-et? Köszönöm<33
    (nkata6026@gmail.com)

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Ha szépen megkérem, valaki ráér és átküldi nekem ezt a könyvet? Nagyon hálás lennék!❤

    VálaszTörlés
  35. Szia nekem is eltudnád küldeni nekem is
    shadowhunters20040717@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Valaki el tudná nekem is küldeni a könyvet? zsanettszakacs809@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Esetleg nekem is eltudná kuldeni az e-mail cimemre? Előre köszönöm!
    om8zsu6@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Sajnos én sem tudom megnyitni. Esetleg is el tudná küldeni valaki? vivike888333@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Nekem is át tudná valaki küldeni?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!
    tvivi2009@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok, ha valakinek meg lenne a könyv át tudná nekem is küldeni? Előre is nagyon szépen köszönöm!
    dorogi.kia99@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok! Valaki át tudná nekem is majd küldeni? Előre is köszönöm szépen!
    laczikoanett@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Ha valakinek meg lenne, legyen kedves küldje át nekem is! Köszönöm szépen előre is! szmelitta713@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!Valaki átküldené nekem is? Köszönöm

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok!Valaki elküldené nekem is? @arvacska63gmail.com Elöre is köszönöm

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok!
    Valaki elküldené kérlek nekem is? jankovicsdianaa@gmail.com

    Köszi!

    VálaszTörlés
  46. Szia elküldenéd nekem a kubikzsuzsanna1@gmail.com címre köszönöm :D

    VálaszTörlés
  47. Szia! Én sem tudom megnyitni, esetleg nekem is attudnad küldeni emailbe? Nagyon köszönöm előre is!
    varadi.nikoletta32@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Szia! Elküldenéd nekem is emailben? viki.nagy0329@gmail.co

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Eltudnà nekem is küldeni valaki? p.klauka97@gmail.com

    Köszönöm!! :)

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki?
    Köszönöm szépen!

    juliakonyha@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Valaki elküldi nekem is?
    Örök hálám!!
    jakabibolya14@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki a könyvet? Köszönöm.
    Petra2022.08@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki a könyvet? Nagyon szépen köszönöm!
    taki911123@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok!

    Valaki nekem is elküldené a könyvet (Velünk véget ér - It ends with us) ?
    Előre is köszönöm. :)

    e-mail címem: nagylinduska1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok valaki nekem is elküldeni a könyvet.Nagyon szépen köszönöm.
    E-mail címem almak6287@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Nekem is el küldené valaki a könyvet?
    sanyiniki1993@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok valaki elkuldene nekem is a konyvet? virag.a.2006@gmail.com
    Koszonom

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! Én is szeretném elolvasni a könyvet elküldenétek? Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok ha valakinek meg van én is elkérhetem ? Köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  60. zsanika88@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! Esetleg nekem is elküldené valaki? :) Előre is köszönöm! sziklaiszonja0915@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? Köszönöm előre is. mohacsinoemi97@gmail.com

    VálaszTörlés