2020. december 26., szombat

Erin Watt - Royal család

Erin Watt - Papírhercegnő (Royal család 1.)


Egy ​lányról, aki sztriptízbárból és benzinkútról kerül fényűző villába és menő gimibe jut, miközben igyekszik hű lenni önmagához.  Ella Harper nagy túlélő, született optimista. Egész életében városról városra költözött szeleburdi anyjával, küzdött a megélhetéséért, és végig hitt benne, hogy egy napon majd kimászik a gödörből. De az édesanyja halála után végképp egyedül marad.  Egészen addig, amíg meg nem jelenik Callum Royal, aki kihúzza Ellát a szegénységből, és elcipeli a luxuspalotájába az öt fia mellé, akik viszont utálkozva fogadják. Mindegyik Royal fiú karizmatikus személyiség, de egyik sem olyan magával ragadó, mint Reed Royal: a srác, aki eltökélte, hogy visszaküldi Ellát a nyomorba, ahonnan jött.  Reed nem tart igényt Ellára. Azt mondja, nem tartozik közéjük.  Talán igaza van.  Gazdagság. Fényűzés. Megtévesztés. Ella új és ismeretlen világba csöppen, és ha a Royal palotában is életben akar maradni, kénytelen lesz felállítani a saját szabályait.  Ella percek alatt eljut a szegény árva sorstól az amerikai álomig… De tényleg könnyebb az utóbbiban élni?

Erin Watt - Megtört herceg (Royal család 2.)


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz! Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét.  Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe.  Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa.  Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást.  Talán igaza van.

Erin Watt - Cifra Palota (Royal család 3.)


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz! Halálos ​ellenségekből váratlan szövetségesek? Két fiatal mindent megtenne azért, hogy megvédjék, ami számukra a legfontosabb. Ella Harper eddig minden kihívással megküzdött, amit az élet az útjába sodort. Kemény és kitartó lány: mindennél fontosabb számára, hogy megvédje a szeretteit. Rég elvesztett apja felbukkanása és a barátja életének hajszálon függő összeomlása talán mégis túl nagy terhet jelent a számára. Reed Royalnak gyorsan felforr az agyvize, és még gyorsabban jár el a keze. De most visszaüt rá, hogy eddig minden problémát erőszakkal oldott meg. Ha meg akarja menteni saját magát és a lányt, akit szeret, felül kell emelkednie gyötrő múltján és megtépázott hírnevén. Senki sem hisz abban, hogy Ella túlélheti a Royalokat. Mindenki biztosra veszi, hogy Reed mindenkit tönkretesz. Talán igazuk van. Minden és mindenki összeesküdött, hogy szétválassza Ellát és Reedet. Meg kell találniuk a kiutat a törvény szorításából, muszáj megmenteniük a családjukat, és kideríteni az összes titkot a Cifra Palotában.


70 megjegyzés:

  1. Eltudod küldeni az email címemre? Innen nem engedi letölteni. oagnessy@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  2. a 2. kötetet eltudja valaki küldeni tiliotilia0@gmail.com ra? nemlehet megnyitni

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.
    A második kötetet valaki el tudná küldeni? Előre is köszi.
    vandakovacs614@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! Neked átküldték a 2. kötetet? A választ előre is köszi

      Törlés
  4. Sziasztok.
    Megkérlek el tudnátok küldeni nekem is a második kötetet? Előre is köszi
    szakacsnori96@yahoo.com

    VálaszTörlés
  5. Sziaszok!
    Valaki el tudná küldeni nekem Erin Watt - Royal család mind három kötetét?
    Előre is köszönöm
    gimesi.krisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok. Valaki elküldené nekem mindhárom kötetet? Nagyon szeretném elolvasni őket! :) nagykitti1128@freemail.hu
    További jó olvasást. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia. El tudnád esetleg küldeni az e-mail címemre A Megtört herceget. Elöre us köszi

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok.
    Valaki el tudná küldeni a második és harmadik kötetet?
    Előre is köszi
    nagy.lili0108@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Valaki elbírja nekem küldeni emailben a könyveket, mert innen nem bírom letölteni ,az email címem: evelindrapos@gmail.com. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. molnarpetra98@gmail.com erre az email címre valaki el tudja küldeni az összes részét?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a 3. resz kellene vidahedi7@gmail.com-ra

      Törlés
  12. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni e-mailen a második könyvet? ( megtört herceg) mert azt írja nem elérhető. Előre is köszönöm! enkaa050@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. szeretném ha valaki elküldené a könyveket e mailben szokevaleria19966@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a könyveket nekem is? Köszönöm! (knegulyasaniko@gmail.com)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok :) Valaki el kuldene nekem is mindharom kotetet ? Nagyon szepen koszonom elore is! a mail cimem : matyi2003@yahoo.com

    VálaszTörlés
  16. Szia. Szépen megkérlek elküldöd nekem? Nem tudom letölteni egyik részt sem.
    Előre is köszi.
    vojcsikviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Én is szeretném kérni a 2. részt, nem engedi letölteni. meszarosdora0422@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. En is szeretném a 2. részt. kleinhanstereziagmail.com köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. sziasztok! én is szeretném kérni a második részt, ha lehetséges. nagyon hálás lennék érte! :)
    vigszaffi@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok. Esetleg eltudná nekem valaki küldeni a második részt? Egyetlen egy helyen sem lehet letölteni a neten. Nagyon szépen köszönöm.
    izabellabenko23@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! El tudná valaki küldeni nekem az összes részt, köszönöm.
    sovary.szandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok a 2 köttetett valaki eltudnad küldeni?? Nem tudom letolteni. magyarsziszi98@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok. A 2 részt valaki el tudná küldeni? Előre is köszönöm:) menyharttimi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Akinek megvan az el tudná nekem küldeni mindegyiket? Köszönöm előre is! 😊
    molnar.viktoria012@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Akinek megvan a második részt át tudná küldeni nekem e-mailben? Nagyon hálás lennék neki!
    menyharttimi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    A második részt, vagy a sorozatot eltudná küldeni valaki?
    zoemercedesz4@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok. Valaki eltudná nekem is küldeni a második kötetet, a Megtört herceget?
    viragszabo3@gmail.com
    Előre is köszi 😊

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok. Akinek sikerült le töltenie a második részt.( megtört herceg) El tudná küldeni.
    karmenbalazs20@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Én is szeretném kérni a 2.könyvet, ha megvan valakinek. biankajankoo@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem is a 2. részt??
    krisztina.elek07@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!Szeretném én is a 2.részt.Tud valaki segíteni? bernusdudas@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia. Valaki el tudná küldeni a második részt

    VálaszTörlés
  34. Szia valaki el tudná küldeni a második részt az andikornya@gmail.com címre. Köszönöm

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok. Valaki el tudná nekem küldeni a sorozatot? Köszi előre is. nagyjudit.789@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni a 2. és 3. rész? tornaitimea5@gmail.com Köszönöm előre is! 🙂

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Esetleg valaki meg tud szánni a 2 résszel? Valamiért az kimaradt nekem. balla.emo41779@yahoo.com
    Köszi előre is :) hálám üldözni fog.

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok!Valaki eltudná nekem is küldeni a 2.részt?
    durcidorci88@gmail.com
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Szeretném, ha a második részt valaki el tudná nekem küldeni.
    Előre is köszönöm!
    aniko2001@hotmail.com
    aniko.bolla@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok.
    Nekem is eltudná valaki küldeni a második részt ha szépen kérem.
    Email: bibcsok88@gmail.com.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok!
    Valaki esetleg el tudná küldeni nekem is a 2. részt?
    niki.szilagyi.0819@gmail.com
    Előre is köszönöm!!😘

    VálaszTörlés
  42. Hello. Valaki át tudná küldeni a 2.részt? Előre is köszönöm ��
    vivienbarna69@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok. Valaki el tudná nekem küldeni a második részt? hannalara0925@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok.
    Valaki a 2.részt át tudná küldeni?
    vivienbarna69@gmail.com
    barnavivi1996@freemail.hu
    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  45. sziasztok a Második részt el tudná valaki küldeni? szatmari.gabriella@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Esetleg én is megkaphatnám a második részt ? tokoseniko12@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok. A második részt valaki el tudná küldeni? klau.b18@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Hello. A második részt szeretném elkérni ha valakinek megvan köszönöm.
    fonagyfannibetti@gmail.hu

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni az egész sorozatot?
    Köszönöm előre is.
    rekavajda378@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni a sorozatot? sajaboanita@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasttok, valaki eltudná küldeni nekem a 3. Részt? Előre is köszi
    gazdarenataa@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Valaki el tudna nekem küldeni mind a 3 reszt? Köszönöm! juhaszrita32@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok valaki eltudná nekem küldeni mind a három részt az e-mail címemre? Köszönöm! banyaieniko2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Szia! Esetleg emailben el tudod nekem küldeni a sorozatot, nagyon hálás lennék érte! Köszönöm a munkád, további szép napot! 1vargaluca@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok valaki el tudná nekem küldeni a 2. és 3. részt? köszönöm! s.kittike0307@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem a harmadik kötetet e-mailben. szikszai_edina@yahoo.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  57. Írtam emailt ,akinek nem írtam annak nem gmail-os fiókja van vagy nem volt időm még . Azok nézzenek be a face csopiba: pdf könyvek mindenkinek

    VálaszTörlés
  58. Szia ,el tudnád küldeni emailben mert innen hetek óta nem engedi letölteni. Köszönöm☺️ evelin.krajnyak@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Szia, szeretném elkérni a könyveket, ha van időd rá! Köszönöm! timko0715@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok. Valaki át tudja nekem küldeni mind a két részt? Köszönöm. leenichan16@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Valaki el tudná nekem küldeni a második részt?
    puszedli940726@gmail.com

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok, nekem is valaki el tudná küldeni a 2.részt?
    zrinyianna04@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok valaki el tudja nekem küldeni az összes részét? Nagyon hálás lennék érte!!
    Előre köszönöm!
    lillaprakab@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok valaki el tudja küldeni nekem az összes részt ? Nagyon nagyon hállás lennék!😊
    Előre is köszönöm!
    tulitbarbara@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok, emailban nekem is át tudná küldeni a 3 részt, mert innen sajnos nem tudom letölteni? bijouscott@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok!
    Szeretném elkérni a sorozatot, nem tudom eltölteni.
    vattakakukk@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés