2019. augusztus 8., csütörtök

Colleen Hoover - Csúf szerelem

Colleen Hoover - Csúf szerelem

Ha meg akarod szegni a szabályokat, készülj fel rá, hogy összetörik a szíved. 

Amikor Tate Collins találkozik Miles Archer pilótával, tudja, hogy ez nem szerelem első látásra, sőt, még barátságnak is kevés. Az egyetlen, ami összeköti őket, a tagadhatatlan, kölcsönös fizikai vonzalom. Amikor a vágyaik felszínre törnek, rájönnek, hogy tökéletes párt alkotnak. A férfi nem akar szerelmet, a nőnek pedig nincs ideje rá, így nem marad más, csak a szex. A kapcsolatuk meglepően jól működik, amíg Tate betartja Miles két szabályát: 
Ne kérdezz a múltról! 
Ne várj semmit a jövőtől! 
Eleinte úgy tűnik, tudják kezelni a helyzetet, de aztán gyorsan ráébrednek, hogy semmi sem olyan egyszerű, mint hitték. A szív érzelmekkel telik meg. Az ígéretet megszegik. A szabályok összekuszálódnak. A szerelem csúf fordulatot vesz. 

Az őszinte szerelem, a testi vágy és titokzatos múlt örök harcának története. 
Vesd bele magad!

Eredeti mű: Colleen Hoover: Ugly Love

166 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Valamiért nem engedi letölteni a könyvet. Esetleg elküldenéd? reginajns1@gmail.com az e-mail címem. Nagyon szépen köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni? harkalydorka@gmail.com cimre nagyon megköszönném!

      Törlés
    2. sziasztok! valaki légyszi átküldi nekem is? majcisop@gmail.com
      köszönöm előre is!!

      Törlés
    3. Sziasztok! Légyszi nekem is küldjétek el :3
      ticz.hanna12@gmail.com
      Előre is köszi!

      Törlés
    4. Halii, nekeeem is légyszii gyurko.sztella@gmail.com
      Előre is kosziiii

      Törlés
    5. Sziasztok! Nekem is legyszi valaki elküldi ?
      regi.balazs.0318@gmail.com
      Előre is köszönöm!<3

      Törlés
    6. Sziasztok. Nekem is elkuldene valaki legyszi? nagylora1017@gmail.com
      Előre is köszönöm szépen.

      Törlés
    7. Kérlek nekem is küldjétek el. bekefiangelina@gmail.com

      Törlés
    8. Valaki nekem is kuldje el legyszii<33 cintiakstncz@gmail.com

      Törlés
    9. Sziasztok, kérlek valaki nekem is elküldi a könyvet erre az e-mail címre? rajmund.feher18@gmail.com

      Törlés
    10. Helló el tudod nekem küldeni ha meg van. Matyas.sandor5310@gmail.com az email címem! Köszi

      Törlés
    11. Sziasztok nagyon szépen kérek valakit, hogy küldje el erre az e-mail címre is ha neki megvan:)

      Törlés
    12. Hello. Valaki nekem is eltudná küldeni erre az emailra: anitahegedus45@gmail.com?

      Törlés
    13. Ha esetleg valaki tudná a simon.anna.szie@gmail.com ra elküldené nekem?

      Törlés
    14. Sziasztok nekem is elkülditek
      : vargapaulina88@gmail.com
      előre is köszönöm

      Törlés
    15. nekem is legyszi valaki kudje el gyorgy.monika13@gmai.com

      Törlés
  3. Szia valamiért nem engedi letölteni a könyvet.

    VálaszTörlés
  4. Szia nekem sem engedi letolteni a könyvet, esetleg elkuldened? szabonatalia2006@gmail.com az email címem, elore is koszonom

    VálaszTörlés
  5. hello, nekem is eltudnád küldeni az email címemre? freirenata2@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia nem engedi letölteni. megköszönném ha nekem is el tudnád küldeni :) sutokarola14@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia, nekem is eltudnád küldeni? olahmonika18@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Én is nagyon szépen kérem.
    edina.preiner@gmail.com
    Köszi🥰

    VálaszTörlés
  9. Szia, nekem is elküldenéd? Légyszíves😍 patakitti2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia nekem is eltudnád küldeni??? Kérlek!? ferencznoemi0220@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia, nekem is át tudnád küldeni a pdf-et? vasokzsuzsi@gmail.com
    Nagyon köszönööm❤️

    VálaszTörlés
  12. Nekem is el tudnád küldeni?
    fbius0718@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Nekem is eltudnád küldeni?
    evelindrapos@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia,nekem is eltudnád küldeni? ronarenareka19@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia, nekem is eltudnád küldeni?

    VálaszTörlés
  16. Szia, én sem tudom letölteni. Nekem is el tudnád légyszíves erre az email címre küldeni liliragasits@gmail.com. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Szia, nekem is eltudnád küldeni? mikloslorinczrachel@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia nekem is eltudnád küldeni?
    barathfruzsina08@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia nekem is eltudnád küldeni? Nagyon szépen köszönöm előre is!
    oreltantonia41@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia nekem is eltudnád küldeni? Előre is köszönöm! nikolettvid@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia eltudnád küldeni nekem is ide:kutyagol65@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  22. Szia! Kérlek nekem is el tudnád küldeni a lucindastyles687@gmail.com címre?

    VálaszTörlés
  23. Szia! El tudnád küldeni nekem is kérlek? oriadel06@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Kérlek nekem is el tudnád küldeni erre az email címre vargavivien647@gmail.com ?
    Előre is köszönöm és boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  25. Szia! Kérlek nekem is el tudnád küldeni laura11.lsk@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. szia, nekem sem tölti le valamiért de nagyon örülnék ha el tudnád küldeni. linzifrida@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia, nekem is el tudnád küldeni a pdf-et? Előre is köszönöm ☺️
    biankabencze23@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia! Nekem sem engedi letölteni. Esetleg megkaphatom e-mail címemre?
    Előre is köszönöm szépen! ❣️
    Bernadettszekeres16@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia!Eltudnád küldeni nekem is? Előre is köszönöm!❤️
    evelindrapos@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia! Szeretném kérni a könyvet!
    kocsisdia83@gmail.com
    Köszönöm szépen!🙂

    VálaszTörlés
  31. Szia! Én sem tudom letölteni a könyvet, elküldenéd? Vagy valaki elküldené, akinek már meg van? feherboglarka95@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. szia,sziasztok!akinek meg van a pdf erre az e-mail-re elküldi? mikloslorinczrachel@gmail.com Előre is köszönöm:))

    VálaszTörlés
  33. Hello! Akinek megvan a könyv elkuldené nekem is? n.greti03@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia, sziasztok. Akinek megvan a könyv elküldené nekem is? htrvroxi2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Kernem en is emailben, ha lehet. nagy.imola.noemi@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! El tudná nekem is küldeni valaki? zsanettszakacs809@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia. Nekem sem engedi letölteni. El tudnád küldeni a bogo.anita@citromail.hu email címre? Köszönöm ;)

    VálaszTörlés
  38. Szia! Én sem tudom letölteni. El tudnád vagy valaki el tudná küldeni?
    Rácz.boglarka10@mail.com
    Előre is köszi😁

    VálaszTörlés
  39. Bocsi rosszul írtam az e-mail címem.
    racz.boglarka10@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia, esetleg nekem is eltudnád küldeni? Nagyon megköszönném <3 bahuslizi009@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia, sajnos nem tudom letölteni a könyvet de szörnyen szeretném elolvasni, kérlek el tudod küldeni a fanni.re11@gmail.com -ra?

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok valaki nem tudná nekem is elkuldeni a horvathemese419@gmail.com email címre? Elöre is köszi

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok, nekem is elküldenétek légyszi? chiaraoros@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Üdv mindenkinek! Nálunk esetleg letölthetitek a könyvet, ideiglenesen ingyenes!(っ◔◡◔)っ📚 www.netkonyv.net

    VálaszTörlés
  45. Én is kérném a könyvet. szekelyne.s.gabriella@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  46. Szia, nekem is át tudnád küldeni a pdf-et?
    varadi.nikoletta32@gmail.com
    Nagyon köszönööm

    VálaszTörlés
  47. El küldenéd nekem is, kérlek?
    Email: berni.mendes98@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Nekem is elkuldened ha lehet, előre is köszönöm... anitaimola12@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok,

    Ha valakinek megvan ez a könyv, akkor át tudná küldeni nekem is a következő email címre? :) nikiiabel9719@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok
    Előre is köszönöm ha valakinek megvan és eltudná nekem küldeni.Köszönöm szépen
    Email:paluska.elizke@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. sziasztok! én is megköszönöm annak, akinek megvan a pdf és át tudná küldeni. sok puszi és előre is köszi bajakibori@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. sziasztok! valaki nekem is el tudná küldeni? köszönöm előre is! 🥰❤️noemidorinavarga@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni? gajdanviki2007@gmail.com Kösziii��

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok valaki nekem 8s le tudná küldeni a kocsisnikolett2000@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! El tudnà nekem is küldeni valaki? Köszi!!
    p.klauka97@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok, nekem is elküldenétek légyszi? petokincso1@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni? koszegipetra200606@gmail.com Előre is köszii

    VálaszTörlés
  58. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  59. Akinek megvan el tudná küldeni nekem is? Előre is köszönöm
    fbius0718@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. El tudná nekem is küldeni valaki a könyvet? kimberlypap941@gmail.com előre is nagyon köszönöm ❤

    VálaszTörlés
  61. Szia! Légyszíves el tudnád küldeni nekem is a markobarbara097@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm!💖

    VálaszTörlés
  62. Szia! Esetleg valaki akinek megvan, nekem is el tudná küldeni, annapesti1234@gmail.com e-mail címre? Előre is nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés
  63. szia. esetleg nekem is át tudnád küldeni az emailem: lili.lecsek@gmail.com koszi elore is!!

    VálaszTörlés
  64. szia. esetleg nekem is át tudnád küldeni az emailem: simonicsova.reka@gmail.com koszi elore is!!

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok! Esetleg valaki majd nekem is át tudná küldeni?
    niki.szilagyi.0819@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!!❤

    VálaszTörlés
  66. Sziasztok, valaki nekem is at tudna esetleg kuldeni? Nagyon halas lennek erte; daniel.karola2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok,esetleg valaki nekem is át tudná küldeni?
    szabofrani0916@gmail.com
    Előre is köszönöm! ❤️❤️

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! Nekem is eltudja valaki küldeni? harkalydorka@gmail.com cimre

    VálaszTörlés
  69. Valaki nekem is elkuldene? szaboviki25@gmail.com Előre is köszönöm❤

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok, esetleg valaki nekem is eltudná küldeni? <3
    f.helga2007@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok!
    Valaki küldje el nekem is ezt a könyvet erre az email címre: nikolett.csolto@gmail.com

    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  72. Szia! Nekem is el tudod küldeni kérlek? <3 abigelaladics@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok valaki eltudna küldeni nekem is? mia.pajtok@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Szia! Valaki nekem is át tudná küldeni lilla200703@gmail.com email címre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  75. Szia, átküldenéd légyszi a könyvet a treborev@yahoo.com címre? Előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  76. Hali, nekem is el tudná valaki küldeni, pakaianita1@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  77. Szia,átküldened nekem is a könyvet domosanci@yahoo.com email cimre.Elore is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni vki esetleg? sopigreti@gmail.com Köszi 🧡

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Akinek esetleg meg van légyszi nekem is át tudnátok küldeni? Előre is köszönöm
    Email: drixiflo@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. sziasztok, akinek esetleg meg van, elkuldene nekem is febia1462@gmail.com

    VálaszTörlés
  81. Heló! Valaki nekem is el tudná küldeni kovacseszter0411@gmail.com kérlek

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok! Légyszíves elküldi nekem is valaki a könyvet? boglarkacziko4@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! Nekem is eltugyátok küldeni? gogaveronika334@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Szia, kérlek nekem is eltudnád küldeni? orsolyakurko29@gmail.com

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Nekem is eltudna küldeni valaki?
    eliszalay@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Szia, sziasztok! Ha valakinek esetleg megvan ez a könyv PDF-ben, akkor át tudná nekem is küldeni greti200812@gmail.com -ra? Előre is köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  87. Szia / Sziasztok! Nekem is eltudná küldeni valaki pdf-ben szaboalojziareka@gmail.com címre? Nem jó a link, nagyon megköszönném ❤️

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok, szeretnèm èn is elkèrni pdf-ben ezt a könyvet! Nagyon szèpen köszönöm! gratz.violetta@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Sziasztok,nekem is el tudnátok küldeni köszi❤️ szalkakata53@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok! Valaki nekem is el tudna kuldeni? palinkaseszter14@gmail.com előre is köszönöm!<3

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok! Nekem is eltudna valaki küldeni esetleg?
    orsosaniko74@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Szia! Nekem is legyszi elküldöd ?
    regi.balazs.0318@gmail.com
    Előre is köszönöm!<3

    VálaszTörlés
  93. Szia nekem is eltudnád küldeni?
    Vagy valaki akinek megvan?
    Előre is köszönöm❤️
    Email címem: barathfruzsina08@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Szia nekem is el tudnád küldeni? vliza1919@gmail.com előre is köszi

    VálaszTörlés
  95. Szia!Nekem is eltudja valaki küldeni?Elore is koszi! muskovity.ikrek@gmail.com

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Nekem is el tudja valaki küldeni? edyna1990@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  97. Sziasztok, esetleg ha valakinek meg lenne mar eltudna nekdm is kuldeni? ☺️ Koszonom elore is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. karkeczleticia99@gmail.com az e-mail lemaradt 😅

      Törlés
  98. Akinek megvan el tudná küldeni nekem is? Előre is köszönöm
    nagykarola988@gmail.com

    VálaszTörlés
  99. Sziasztok valaki nekem is eltudná küldeni?
    @dorinahorvath65@gmail.com

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok nekem is elküldené valaki? zsuzsi.p@gmail.com🥰

    VálaszTörlés
  101. Sziasztok,el tudná nekem is küldeni valaki ?
    jessihernandez6484@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok, nekem is valaki el tudná küldeni ? Előre is nagyon szépen köszönöm 🥰
    molnarnikolett00@yahoo.com

    VálaszTörlés
  103. Sziasztok,

    Ha valakinek megvan ez a könyv, akkor át tudná küldeni nekem is a következő email címre? :))
    nszonjaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  104. Akinek megvan eltudná kuldeni vargabianka0702@gmail.com- re?

    VálaszTörlés
  105. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni a szujo.nikike@gmail.com címre? Már egy másik oldalon azt hittem sikerült letöltenem de sajnos csak az első 25 oldal volt elérhető belőle :(

    VálaszTörlés
  106. Valalaki nekem is el tudná küldeni? angelalakatos777@gmail.com

    VálaszTörlés
  107. szia el tudnád küldeni klivinyikitti@gmail.com-ra

    VálaszTörlés
  108. Valaki nekem is eltudná küldeni? eliszalay@gmail.com

    VálaszTörlés
  109. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem is? petra.kaposvari@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  110. sziasztok én találtam egy pdf-et és sikerült letöltenem ☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. be linkelném ide csak nem tudom :(

      Törlés
    2. Szia!Átküldenéd nekem légyszíves a szilagyiildiko62@gmail.com címemre? ^^"

      Törlés
    3. Atkuldened nekem is kerlek?🥺 jankirebeka44@gmail.com

      Törlés
    4. Szia! Át tudnád nekem is küldeni légyszíves? rekabardos08@gmail.com

      Törlés
  111. Szia! Nekem is átküldenéd légyszi? k.evi0403@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  112. Szia ! Nekem is átküldenéd kérlek?
    bia.erdei10@gmail.com

    VálaszTörlés
  113. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki?
    vass.noralili@gmail.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  114. Létszi valaki nekem is el tudja küldeni berkesnora222@gmail.com nagyon hálás lennék🥺

    VálaszTörlés
  115. Kérlek nekem is küldjétek el
    bognar.dorina10@gmail.com.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem is eltudnád légyszives küldeni? ☺️
      karpati.aliz1998@gmail.com
      Nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  116. Valaki kerlek kuldje el nekem is :) @zsofika017@gmail.com

    VálaszTörlés
  117. Sziasztok!
    Valaki nekem is elküldené ezt a könyvet?
    sarkozibetti04@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés
  118. Sziasztok!
    Én is szeretném elolvasni a könyvet, valaki el tudja küldeni nekem? ☺️
    kitti20021316@gmail.com
    Előre is köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  119. Sziasztok szeretném én is elkérni! pfendlernora@gmail.com

    VálaszTörlés
  120. Sziasztok én is szeretném elolvasni, valaki nekem is el tudná küldeni, előre is köszönöm! 😊 irisziringo14@gmail.com

    VálaszTörlés
  121. Sziasztok nekem is eltudá valaki küldeni létszi ezer hála

    VálaszTörlés
  122. Sziasztok nekem is eltudá valaki küldeni létszi ezer hála! liliomrou@gmail.com

    VálaszTörlés
  123. Sziasztok nekem is el tudná valaki küldeni ezer köszönet !
    liliomrou@gmail.com

    VálaszTörlés
  124. Sziasztok! Nekem is el tudnà valaki küldeni!!????
    Eracska15@gmail.com
    Köszönöm!🙂

    VálaszTörlés
  125. Sziasztok! valaki nekem is el tudna küldeni esetleg? zolyomilaura00@gmail.com , koszi🥰

    VálaszTörlés
  126. Kérlek, nekem is el tudná küldeni nekem email -ben?
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  127. Sziasztok
    valamiért nekem sem tudja letölteni. Légyszíves valaki elküldené nekem? az e-mail címem: j.rubin.csillag@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  128. Sziasztok! Valaki el tudja nekem küldeni erre a címre: olgika2008.gmail.com

    VálaszTörlés
  129. Sziasztok elküldése valaki nekem is mekkerevelin@gmail.com

    VálaszTörlés
  130. Szia! Esetleg nekem is el tudod küldeni a könyvet emailben? Előre is nagyon köszönöm! 1vargaluca@gmail.com

    VálaszTörlés
  131. Sziasztok, kérlem valaki nekem is elküldi a könyvet erre az e-mail címre? alihermina2003@gmail.com köszönöm előre is :3

    VálaszTörlés
  132. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki? Nagyon köszönöm! :) pribek96@gmail.com

    VálaszTörlés
  133. valaki nem tudná átküldeni nekem is? @vonhazjennifer10@gmail.com
    köszönöm<3

    VálaszTörlés
  134. Valaki nem kuldenel el nekem is ?darvasi.paprika@gmail.com
    Koszonom❤️

    VálaszTörlés
  135. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? nandnelli@gmail.com köszönöm😊

    VálaszTörlés
  136. Sziasztok, nekem is légyszi elkuldenétek? koszi :) kriki2444@gmail.com

    VálaszTörlés
  137. Szerintem meg kell venni.. Én azt tettem és már olvasom... Ééésss nagggyyon jó!!!! 😘

    VálaszTörlés
  138. Sziasztok! Nekem is eltudja valaki küldeni?: nyilas561@gmail.com

    VálaszTörlés
  139. Sziasztok
    Valaki el tudja nekem is küldeni?
    Előre is köszönöm
    zsanika88@gmail.com

    VálaszTörlés
  140. Sziasztok!
    Valaki el tudja küldeni nekem is?
    nikolettnagy0082@gmail.com

    VálaszTörlés
  141. Sziasztok! Nekem is eltudná valaki küldeni? Előre is köszönöm :)
    floratoth0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  142. Szia! El tudod küldeni? Köszi. :) fanni0399@gmail.com

    VálaszTörlés