2021. február 15., hétfő

Tara Sue Me - Alávetett trilógia

Tara Sue Me -Az alávetett(Alávetett trilógia 1.)

 Abby King a titkos fantáziájának él.

New York a West Industries jóképű és briliáns igazgatójaként ismeri Nathaniel Westet, de Abby többet is tud róla: a férfi egy gyakorlott, szexi domináns, aki új alávetettet keres magának. Abby, aki szeretné egyszerű könyvtárosi életét feldobni, és belevetni magát a gyönyörök világát, felajánlja magát Nathanielnek, hogy teljesítse be legtitkosabb vágyait.
A Mesterrel töltött egyetlen hétvége után Abby már tudja, hogy még többet akar, és ezért hajlandó alávetni magát Nathaniel feltételeinek. De a gyönyör ellenére, amit a vállalkozó szellemű Abby kap, a szabályok mögé rejtőző Nathaniel mindvégig hideg és távolságtartó marad.
Ahogy Abby egyre mélyebben bonyolódik bele a hatalom és szenvedély szívfájdító világába, attól fél, hogy Nathaniel szíve sohasem lesz elérhető számára – a sajátját pedig aligha tudja megmenteni…

Tara Sue Me -A domináns(Alávetett trilógia 2.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Nathaniel West sosem veszíti el az irányítást.
A West Industries playboy igazgatójaként nappal a tanácsteremben irányít, éjszaka pedig a hálószobában, mint szigorú domináns, kemény szabályokkal. Soha nem fogad el tapasztalatlan alávetettet, ám amikor Abigail King jelentkezése kerül az íróasztalára, megszegi a saját kikötéseit, és próbába teszi a lányt.
Abby ártatlansággal vegyített hajlandósága mámorító, és Nathaniel hamarosan úgy dönt, hogy nyakörvével a tulajdonába veszi, akivel, azt tesz, amit csak akar. Amíg a lány követi a parancsait és teljesen aláveti magát neki, senki nem sérül meg. Nathaniel azonban kezd beleszeretni Abbybe, és ekkor döbben rá, hogy a bizalom kétoldalú. Olyan titkai vannak, amelyek ledönthetik a kapcsolatuk alapjait…

57 megjegyzés:

  1. Helló! Felraknád Cassandra Clartől a Mágia Vörös Tekercsei a Legősibb Átok 1 könyvet? Sehol nem találom és imádom Magnus És Alec kapcsolatát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Jelenleg még nincs meg nekem, de keresem. Amint sikerült beszerezni,felrakom :)

      Törlés
  2. Szia,a 3.részt,Az edzés kötetet szeretném már régóta ha tudsz valami infót róla,akkor írd már le légyszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Jelenleg még ez is beszerzés alatt van. :)

      Törlés
    2. Engem is nagyon érdekelne a 3.rész

      Törlés
  3. Kedves Anastazia
    Ez első és második rész ugye? :) Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Olvasó
      Igen ez az első két rész :)
      Jó olvasást! :)

      Törlés
  4. Szia! A harmadik részét kutatom az alávetett trilógiának,könyvben is megvenném,de sehol nem találom. Nem tudnál segíteni? E-mail címem: szilagyijudit1@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én is keresem a 3. részt, az edzést... lehet róla tudni vmit? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Én is keresem a 3. részt van bármi infó róla? köszönöm unterlenderorsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia. 3. részt elkerhetem én is? Köszönöm. pappdalma0@gmail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Elkérhetem én is a 3. részt?
    krisztina989@freemail.hu
    Köszönöm, Kriszti

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok engem is érdekelne a 3. rész valaki el tudná küldeni? Köszönöm szakacs.andrea@yahoo.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok,engem is érdekelne s 3.rész.köszönöm előre is. kingikinguci@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok,engem is érdekelne a 3.rész.Köszönöm előre is.
    illatos.rozsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok ,nagyon szeretném a 3.részt elolvasni ha lehet megkaphatnák én is köszönöm szépen.
    auermarianna@gmail .com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok. Én is szeretném a 3. rész. Előre is köszönöm.nikolett0624@freemail.hu

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Én is szeretném kérni a 3. Részt, ha megvan valakinek. pelyherenata@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok, el tudná nekem valaki küldeni a 3. részt a nagyjudit.789@gmail.com email címemre? Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! El tudná küldeni nekem valaki a 3. részt? Nagyon köszönöm! 🤗
    egedygabi@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok nekem is el küldenétek a 3 dik részt. zoemilan1821@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok,
    ha valakinek megvan a 3. rész, elküldené nekem? :) Köszönöm
    koltovivien@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Nekem is el tudná valaki küldeni? csidazo@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  20. Én is nagyon szeretném a 3. Részt! Köszönöm!
    jverocs@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok nekem is elküldenétek a 3.részt rafaelnikolett21@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Én is szeretném elkérni a 3. részt. Előre is köszi! peterkriszta76@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Én is szeretném a 3 részt köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Hello! Én is szeretném a 3 részt elore is köszönöm!! brigitta.creanga@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Esetleg én is elkérhetném a 3. részt? 1983.zsoka@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Kerhetnem en is a 3ik reszt a kkryta@freemail.hu cimre koszonom

    VálaszTörlés
  27. Ha lehet valaki nekem is elküldené a 3. részét nagyildikozsuzsi@gmail.com címre köszönöm

    VálaszTörlés
  28. Szeretném kérni a harmadik részt leklinemarika@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Elkérhetem én is a 3.részt? Köszönöm. bodakinga735@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Kérhetném én is a 3. reszt a lukacs.emoke085@gmail.com címre. Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  31. Sziaaaa én is kérhetem a 3ik részt?szandi1217@citromail.hu
    Nagyon köszönöm☺️

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok :) Sikerült valaknek megszerezni a 3.-ik részt?
    Nagyon szeretném elolvasni!! Elküldenétek? pocsm3@gmail.com címre.Nagyon szépen köszönöm!!

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Szeretném elkérni én is a 3. részt. Előre is köszönöm! stami8007@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Szia,én is kérhetném a 3.részt. Előre is köszönöm. szilvi.hir@citromail.hu

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok. Ha van rá lehetőség én is szeretném elkérni a 3 . részt. icukam1@gmail.com. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Kérném én is a 3. részt. Előre is köszönöm! keresztikati60@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok. Én is szeretném kérni a 3. Részt. Egyszerűen imádom. damo.andrea@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Én is kérném a 3. részt! larry28.ada@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok. Én is szeretném a 3. részt, ha valakinek meg van azóta. Justmysoons@gmail.com
    köszönöm

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok. Engem is 3. Resz erdekelne el dudna valaki kuldeni? Koszi szallosizolda@yahoo.com

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok engem is érdekel a 3 rész valaki el tudná küldeni mulutonekelemeneniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok. Engem is érdekelne a 3.rész.
    Hálás lennék, ha valaki el tudná küldeni.
    Előre is köszönöm.
    k.veronika61@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok!engem is érdekelne a 3.rész!
    m.b.szilvia91@gmail.com
    Köszönöm 😇

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok engem is érdekelne a 3 rész keresem de nem talalom elkuldenétek nekem is
    jaraipetra@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok engem is érdekelne a 3. rész. Valaki el tudná küldeni? Köszönöm
    darkprincess972@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok.Szeretném én is elkérni a 3. Részt.Köszönöm,ha vki szán rá egy kis időt.
    szabo.maria.melinda79@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok. Én is nagyon szeretném elolvasni a 3 részt,elkuldene nekem is valaki. brigitta.creanga@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok.Szeretném én is elkérni a 3. Részt.Köszönöm
    vargadora1992@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok. Kérlek valaki elküldené a 3.részt?
    meiczingermonika@gmail.com
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok
    El tudná nekem valaki küldeni a 3.részt.
    Köszönöm
    ibademes@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!
    El tudná valaki küldeni a 3. részt?
    Köszönöm szépen!
    icus58@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok!
    Szeretném elkérni a 3. részt?
    Köszönöm szépen!
    vattakakukk@gmail.com

    VálaszTörlés