2021. május 10., hétfő

Privát könyv olvasás

Sziasztok Kedves Olvasók!💖💖💖💖

Mostantól a könyveket amiket feltöltök, csak ti fogjátok tudni elolvasni! 

A letöltésre kattintva kérjetek engedély, és én mindőtöknek megadom.

Remélem ez nem okoz nektek gondot. Azért van erre szükség, mert túl sok visszaélés történt. Remélem nem haragszotok.További jó olvasást!💖Üdv: Anastasia 💕💕😘😘😘😘😘😘


Ui: (Kommentben is kérhettek könyveket,mert mostanában nem tudtam megnézni az e-mail fiókom. De szívesen teljesítek könyvkéréseket.) 💖💖💖💖

Letöltés

364 megjegyzés:

  1. Kedves Anastasia! Köszönöm a lehetőséget ès a munkádat, hogy az olvasni vágyóknak lehetővè teszed ezen könyvek elolvasását. További szèp napot kívánok:Maricka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Maricka! Szívesen. Köszönöm, hogy értékelitek a munkámat, nagyon jól esik. Jó olvasást és további szép napot! 🥰😘🙂

      Törlés
    2. Köszönöm a munkád! 🙂

      Törlés
  2. Köszönjük a munkádat. 🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, én köszönöm, hogy ilyen kitartóak vagytok. 🥰😘🙂

      Törlés
  3. Köszönjük a munkád 😊😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Köszönöm, hogy vagytok! 🥰😘🙂

      Törlés
  4. Köszönöm szépen a munkádat és,hogy lehetővé teszed számomra a sok szép könyv elérhetőségét. További szép napot. Jutka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Én köszönöm hogy vagytok! Örülök neki,hogy ennyien olvassátok az oldalam. Szép napot neked is és jó olvasást!🥰😘🙂

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm hogy lehetővé teszed a könyvek Olvasását 🤗 Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen.
      Örülök hogy olvassátok. 🥰😘🙂

      Törlés
  6. Köszönjük az eddigi munkád is!
    Jana Aston Te vagy az esetem című könyvét kérném, ha ez lehetséges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. A kért könyvet holnap feltöltöm. Addig is jó olvasást! :)

      Törlés
  7. Köszönöm a sok munkád és a sok sok könyvet🥰😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. 🥰😘 Mindig örülök, ha tetszenek nektek a könyvek! 🥰😘

      Törlés
  8. Naggyon köszönöm a sok jó könyvet...😘😘😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Örülök, hogy tetszenek a könyvek. 🥰😘🥰😘

      Törlés
  9. Köszönet a munkádért,idődért és a könyvekért😊

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen ☺️ 🥰

    VálaszTörlés
  11. Köszönjük szépen, hogy lehetővé teszed hogy olvashassuk ezeket a remek könyveket!🥰😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Köszönöm, hogy így értékelitek az oldalt. 🥰😘

      Törlés
  12. Köszönöm a remek könyveket és a fáradozásod!🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Nem fáradtság, mindig jó érzéssel tölt el,ha új könyvekkel tudlak titeket meglepni. 🥰 😘

      Törlés
  13. Köszönöm a munkád! 😊❤

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm a munkád🥰
    Karina halle: A nemes kísértés könyvet ha fel tudnád tenni 🥰

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon szívesen.A kért köny jelenleg még nincs meg nekem, de amint beszerzem feltöltöm. Addig is jó olvasást! 😊❤

      Törlés
  15. Köszönöm a munkád! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Köszönöm, hogy olvassátok a könyveket.. 😊❤

      Törlés
  16. Köszönöm szèpen!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépen köszönöm a hozzáférést! :)

    VálaszTörlés
  18. Kertem engedejt. Szivesen megneznem milyen könyvek vannak fent. Köszönöm szepen

    VálaszTörlés
  19. Szia Anastasia! Kértem engedélyt, remélem meg is kapom. Sok könyvet olvastam már nálad, jó lenne ezt folytatni. Köszi az eddigi munkádat és hogy nem adod fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örülök, hogyha szereted olvasni a feltöltött könyveket. Az engedélyt megadtam,további jó olvasást. 😊❤

      Törlés
  20. Szia Anastasia! Valamiért nem tudok engedélyt kérni tőled sajnos. De nem szeretnélek elveszíteni. Sok szép órát töltöttem már a könyveiddel. vicacica949@gmail.com címre ha kérhetek engedélyt tőled. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anastasia! Köszönöm, nagyon köszönöm!!!!

      Törlés
    2. Szia Éva. Az engedélyt megadtam. Remélem nem haragszol, hogy kicsit várnod kellett. Jó olvasást kívánok hozzá!

      Törlés
  21. Szia.
    Nem tudom, hogy sikerült e engedélyt kérnem, mármint hogy jól csináltam e.
    toth.klaudia021@gmail.com, ez az e mail címem, kaphatnek engedélyt kérlek? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Sikerült engedélyt kérned. És meg is adtam. Jó olvasást hozzá. Nagyon szívesen.

      Törlés
  22. Szia! Többször kértem engedélyt ,de lehet valamit nem jól csináltam ,mert az e- mail címemre még nem érkezett válasz.Most itt szeretnék tőled kérni!!
    nyarine31@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Sajnálom, hogy várnod kellett rá. Jó olvasást kívánok. :)

      Törlés
  23. Szia Én is szeretnék engedélyt kérni mivel tegnap óta nem sikerül. Szandymanoo@citromail.hu Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást hozzá :)

      Törlés
  24. Szia Én is szeretnék engedélyt kérni mivel tegnap óta nem sikerült zaneta.teknosova@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  25. Nagyon várom az új könyveket! Köszönöm a munkádat!��❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Holnap jönnek új könyvek 😊 ❤

      Törlés
  26. Szia! Köszönöm szèpen, hogy megosztod velem/ünk ezt a sok jó könyvet.🤗

    VálaszTörlés
  27. Szia. Napközben úgy láttam, mintha küldtél volna engedélyt, de most sajnos nem találom az e-mailek között. Megtennéd, hogy elküldöd újra? Köszönöm

    VálaszTörlés
  28. Szia Anastasia! Én is kértem engedélyt, de még nem érkezett válasz. (lehet, hogy türelmetlen vagyok... bocsi 😊). Most itt szeretnék kérni Tőled. E-mailom: nagynejuditka@gmail.com. Hálásan köszönöm! Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit! Az engedélyt megadtam. Sajnálom ha várnod kellett. Nagyon szívesen. Te is vigyázz magadra. Szép napot! :)

      Törlés
  29. Kedves Anastasia! Én is kértem engedélyt, sajnos nem kaptam meg!Szeretném itt is újra megerősíteni kérelmemet!Címem:edit.kollar74@gmail.com
    Várom válaszod! Köszönöm az eddigi lehetőséget is! További kellemes napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Edit! Már megadtam az engedélyt! Jó olvasást. Remélem, nem kellett sokat várnod. További szép napot!

      Törlés
  30. Szia Anasztázia :) Sajnos én sem kaptam engedélyt pedig kértem és nagyon szeretnék továbbra is az oldalad látogatói között maradni. Ezért itt is elküldöm az e-mail címemet hátha így sikerül : szelesnegabi@freemail.hu. Előre is köszönöm és további jó munkát kívánok neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Sajnálom, hogy várnod kellett. Jó olvasást hozzá! :)

      Törlés
  31. Szia! Kérhetek én is engedélyt?Köszönöm. abigel013@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Persze, hogy kérhetsz. És meg is adtam az engedélyt. Jó olvasást hozzá :)

      Törlés
  32. Szia Anasztázia!Szeretnék én is engedélyt kérni!Köszönöm szépen!kicsirituka@gmail.com.Előre is köszönöm és a munkádat is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon szívesen. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást! :)

      Törlés
  33. Szia Anasztázia, én is szeretnék engedélyt kérni.
    Köszönöm.
    hudakne155@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást! :)

      Törlés
  34. Szia Anasztázia,szeretnék engedélyt kérni holidi7719@gmail.com.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  35. Szia. Kérhetek engedélyt? pisakszandra@gmail.com. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Persze,hogy kérhetsz. És meg is adtam az engedélyt. Jó olvasást!

      Törlés
  36. Kedves Anasztázia!
    Kérek engedélyt a szekendinekovacseva@gmail.com -ra.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Az engedélyt megadtam. Jó olvasást!

      Törlés
  37. Kedves Anasztázia
    Kérek szépen engedélyt
    anitaa75@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anita!Az engedélyt megadtam. Jó olvasást hozzá!

      Törlés
  38. Kedves Anasztázia!
    Szeretnék engedélyt kérni a prohi76@gmail.com címre. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást! És nagyon szívesen.

      Törlés
  39. Szia Anasztázia! Szeretnék én is engedélyt kérni a reksa08@gmail.com címre. Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Szia szeretnék kérni engedélyt erre az email címre tkovacsnebognar@gmail.com Előre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  41. Szia.
    Szeretnék engedélyt kérni én is, a czvetkobernadett@gmail.com címre.
    Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást hozzá! 😊❤

      Törlés
  42. Szia, hálásan köszönöm! 🙏

    VálaszTörlés
  43. Szia szeretnék engedélyt kérni erre az email címre tothb1117@gmail.com Előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást! 😊❤

      Törlés
  44. Nagyon szépen köszönöm!😊

    VálaszTörlés
  45. Szia szeretnék kérni engedélyt erre az email címre: galkoeva@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Az engedélyt megadtam. Jó olvasást! 😊

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm😀

      Törlés
    3. Nagyon szívesen.Vannak fent új könyvek.Jó olvasást hozzájuk! 😀

      Törlés
  46. Szia,
    Szeretnék engedélyt kérni a szeadry@gmail.com e-mail címre.
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  47. Nagyon szépen köszönöm a sok könyvet és munkát❤😘

    VálaszTörlés
  48. Kedves Anastasia!

    Nagyon szépen köszönjük a sok könyvet! Imádok feljönni és csemegézni az oldaladon :D
    Egy könyv nagyon nagyon érdekelne, a Csajoknak kötelező. Esetleg ha megvan, fel tudnád tenni ?
    Előre is köszönöm a válaszodat!

    További szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  49. Köszönöm szépen a Muunkádat és a könyveket!

    Üdv, Márti

    VálaszTörlés
  50. Köszönjük szépen a munkád és a könyveket!

    VálaszTörlés
  51. Kedves Anastasia!
    Köszi a sok munkát!
    És sok boldog órát amit a könyvek olvasásával töltünk!
    Szeretnék engedélyt kérni ha még lehet!
    Köszi

    VálaszTörlés
  52. Kedves Anastasia!
    Szeretnék engedélyt kérni erre a email címre jozsa.dora82@gmail.com
    Ha még lehetséges.
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anastasia!
      Köszi szépen az engedélyt!!!! 😘

      Törlés
  53. Egy könyvet szeretnék kérni a címe élni akarok 🙂!

    VálaszTörlés
  54. Kedves Anastasia!
    Engedelyt szeretnék kérni erre az email címre viktoriafignar37@gmail.com rá
    Előre is köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  55. Kedves Anastasia. Nagyon szeretem az oldaladat. Én is engedelyt szeretnék kerni, . etun01@hotmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia Anasztasia
    Én is kérnék engedélyt.
    martapalinkas292026@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  57. Kedves Anasztázia, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  58. Anasztázia kedves! Köszönöm, hogy átsegítettél a Covid bezártságán. Nagyon sokat köszönhetek Neked. Az olvasás gyógyít. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  59. Kedves Anastasia! Én is engedélyt szeretnék kérni: bironiki0306@gmail.com Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  60. Kedves Anasztázia! Idén nagyon rákattantam az olvasásra, és ha nincs az oldalad, biztos nem lett volna lehetőségem ennyi mindent elolvasni. Nagyon köszönöm, hogy ezt lehetővé tetted számomra. Továbbra is szeretném olvasni a feltett könyveidet, ezért szeretnék engedélyt kérni : ancsi777@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  61. Kedves Anastasia! Chloe Neilltől A chigoland vámpírjai folytatását keresem,de sehol nem találom. Nagyon boldog lennék,ha esetleg fel tudnád tenni. Imádom a feltöltött könyveidet.Köszönöm!

    VálaszTörlés
  62. Kedves Anastasia!
    Én is szeretnék engedélyt kérni: czine.judit95@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  63. kedves Anastasia. Szeretnék én is engedelyt kerni. katkaszilvova@gmail.com csak privat olvasasra otthonra koszonom.

    VálaszTörlés
  64. Szia, én is szeretnék engedélyt kérni: weissemilia00@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Szia kértem engedélyt de lehet hogy valamit rosszul csináltam mert az emailemre nem kaptam semmit sem. Ezúton kérek újra engedélyt a címem csiba.zsuzsanna@gmail.com! Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  66. Szia, én is engedélyt szeretnék kérni.
    kosa.mercedesz96@gmail.com
    Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  67. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  68. Szia Anastasia. Én is szeretnék engedélyt kérni orbantimi55@gmail.com
    Nagyon jók a könyveid. Sok sikert a további munkáidhoz. Szép napot.

    VálaszTörlés
  69. Szia, én is szeretnék engedélyt, előre is köszönöm! almacukor@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Szia!Szeretnék engedélyt!Köszönöm!eszter1226@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Kedves Anastasia! Sok jó könyvet találtam itt, melyet szeretnék is megköszönni,ill. engedélyt is szeretnék kérni ruerika@gmail.com. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  72. Köszönöm az idöt s faradsagot, a munkat hogy lehetové teszed ,hogy ennyi konyvet elolvashasunk, imadok olvasni, s koszönöm hogy jobbnal jobb könyveket olvashatok😊

    VálaszTörlés
  73. Szia Anastasia! Én is kértem engedélyt, de még nem érkezett válasz. (lehet, hogy türelmetlen vagyok, mert többször is probálkoztam... bocsi 😊). Most itt szeretnék kérni Tőled. E-mailom: kubinalivi73@gmail.com. Hálásan köszönöm!Szép napot!

    VálaszTörlés
  74. Szia.
    Engedélyt szeretnék kérni.
    E-mailom: gabriellasipos10@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  75. Szia, én is szeretnék engedélyt kérni: agotacska42@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia! Szeretnék engedélyt kérni, 3s szeretném megkérdezni, hogy Cora Rhylie A vér kötelez sorozat 3. részét keresem
    Esetleg nincs meg? Köszönöm! horvath.evike@freemail.hu

    VálaszTörlés
  77. Szia! Szeretnék én is engedélyt kérni. Előre is köszönöm.marcsimilo@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Szia, én is kértem már engedélyt, de akkor próbálkozom mégegyszer: weissemilia00@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  79. Szia, én is kérek engedélyt, előre is köszi Zsuzsa: tabergerne@gmail.com

    VálaszTörlés
  80. sia Anasztázia .Èn is szeretnék még több könyvet olvasni itt ,amennyiben lehetne réggebbit is mivel én csak most fedeztem fel hogy ilye lehetőségem is lehet az olvasásra.előre is kőszőnöm

    VálaszTörlés
  81. Szia énis szeretnék engedélyt🙂
    tompacsilla2020@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Szia! Szeretnék engedélyt kérni !

    VálaszTörlés
  83. Szia Anastasia! Szeretnék engedélyt kérni ha lehet.
    tompacsilla2020@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Szia.
    Engedélyt szeretnék kérni.
    E-mailom: 1horvathgabo@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  85. Szia! Köszönöm a munkádat!
    Én is szeretnék engedélyt kérni!

    VálaszTörlés
  86. Lehet még engedélyt kérni az oldalad olvasásához? Email:szepviki@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  87. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  88. Szia én is szeretnék engedélyt kérni ha lehet még. Köszönöm.
    banoczki.vivien94@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Szia. Én id szeretnék engedélyt kérn. Az e-mail cimem: kiscsajszi0160@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Szia. Kaphatnék engedélyt én is? Köszi előre is. hpjuhasz3@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Kedves Anastasia! Küldtem két alkalommal is engedély kérést valamiért nem kaptam választ.Ezuton szeretnék újra engedélyt kérni. Köszönöm szépen! oratovskicsilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Szia. Szeretnék engedélyt kérni én is.krobertne@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Köszi az eddigi munkádat. Nagyon örülök a könyveknek amiket megosztol velünk. szeretném kérni Abbi Glines Csak a tiéd könyvet. köszönöm

    VálaszTörlés
  94. Szia. Én is szeretnék engedélyt kérni. E-mail címem: h.angelika2001@gmail.com. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  95. Szia köszönöm az eddigi munkádat. Szeretnék engedélyt kérni. E-mail címem: kriszta.bencsik@gmail.com

    VálaszTörlés
  96. szia

    en is kernék szepen engedelyt
    koszonom
    bboglarka@gmail.hu

    VálaszTörlés
  97. Szia
    Szeretnék engedélyt kérni én is.
    Nagyon köszönöm 💕
    varszegiszerena@gmail.com

    VálaszTörlés
  98. Szia. Meglehet, hogy sokszor kértem engedélyt egyes könyvekhez, de ebbe nem vagyok biztos,mert csak hálózati hibát írt a telóm. Amennyiben így is tudnék kérni kérlek adj engedélyt a timcsi9210@gmail.com mail címnek. Nagyon köszönöm előre is! Szép napot!

    VálaszTörlés
  99. Szia én is kérnek engedélyt ambaruskriszta731@gmail.com .
    Előre is köszönöm!❤️

    VálaszTörlés