2021. január 27., szerda

Ker Dukey, K.Webster - Csinos játékbabák sorozat

Ker Dukey, K.Webster - Ellopott babácskák (Csinos játékbabák 1.)

Szép kis babácskáit Benny nagyon szereti,
Mindaddig, míg azok szót fogadnak neki.
Hajukat fésüli, őket szép ruhába bújtatja,
Hogy tökéletességük semmi ne sújthassa.
Ha eljön az éj, velük játszadozni szeret,
Egyikük félénk, de a másik harcol és fenyeget.
Mikor aztán kedvence futásnak ered,
Hiába ígér a másik baba szépeket,
Benny szíve megtört, szeméből könny csorog,
hasztalan küzd, hisz nem férfias dolog.
Kedvence az övé, vissza kell kapnia
vagy a másiknak meg kell lakolnia.

Ker Dukey, K.Webster - Elveszett babácskák (Csinos játékbabák 2.)

Ragadtad ​már meg más lelkét valaha a saját lényeddel,
magadba szívva őt, hogy a részeddé váljon?
Én igen.
Végre elkezdtem élni, érezni és szerelembe esni
– ebben a nagy káoszban, ami körülvesz.
Kibújtam a védőpáncélomból, és beengedtem valakit a szívembe.
Nyitva hagytam a lelkemet.
Nyitva hagytam a szívemet.
Nyitva hagytam az ajtót.
Ő pedig elrabolt.
Dillon… sajnálom.

Bennynek volt egy beteg babácskája, hajjajaj.
Aki pont úgy vágyott a sötétségre, mint ő maga, hajjajaj.
Úgyhogy közösen gyötörtek, vadásztak, játszadoztak, hajjajaj.
Bűneik halálos eleggyé összeálltak, ajjajaj.

Ám Bennynek hiányozni kezdett az elveszett babája, hajjajaj.
Bármi áron meg kellett találnia, hogy szerethesse, hajjajaj.
Nem akart kettesben maradni a beteg babájával, hajjajaj.
Terveket szőtt, hogy hazahozza a mocskos babácskáját, ajjajaj.
Egy különleges szerzőpáros páratlanul sötét kötete.
Csak erős lelkeknek!

44 megjegyzés:

  1. Köszönöm köszönöm köszönöm szépen 😊❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon nagyon szívesen 😊❤️❤️❤️

      Törlés
    2. én is szeretném elkérni az 1-2. kötetet. eva3varga@gmail.com címre. köszi

      Törlés
    3. elkérhetném az 1.-2. kötetet is? erre az email cimre: krizaneszter@gmail.com

      Törlés
    4. meg a negyediket is kerlek: krizaneszter@gmail.com

      Törlés
  2. Szia! Nagyon imádom az oldalad, köszi hogy feltöltöd a könyveket �� nem tudod véletlenül hogy a Jók és Rosszak Iskolája könyvsorozatot hol tudnám letölteni? Már hónapok óta keresek egy olyan oldalt ahol fent vannak a könyvek pdf-ben, de eddig nem találtam egy jó formátumot sem��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nagyon szívesen, örülök,ha tetszenek a könyvek. :) Az első részt már felraktam, de még megvan további két rész is. Azokat holnap feltöltöm. Addig is jó olvasást! :)

      Törlés
  3. Szia. Érdeklődni szeretnék a sorozat folytatásáról. Lesz e magyar nyelven a 3-ik és 4-ik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nem tudom,hogy lesz-e folytatás magyarul. Eddig még nincs, de figyelemmel követem és ha lesz akkor rögtön feltöltöm. :) Addig is jó olvasást! :)

      Törlés
    2. Elöre is köszönöm 😊

      Törlés
    3. A harmadik részről most tárgyalnak, szóval 90% esély van arra, hogy lesz folytatása igen.

      Törlés
  4. Ugyanez érdekelne engem is,komolyan.Beteg ez a sorozat. Mégis
    nagyon,mondhatni- tűkön ülve,- várom a folytatást!:*
    Üdv. Meli

    VálaszTörlés
  5. Sziaa
    Eltudod nekem küldeni ezt a ket reszt??
    Elore is koszii
    halaszvanessza6@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Eltudnàd nekem is küldeni az első rèszt? Előre is köszi! :)
    p.klauka97@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megkaptad az első részt? El tudnád nekem is küldeni? én is szeretném elkérni az 1-2. kötetet. eva3varga@gmail.com címre. köszi

      Törlés
  7. Szia Anastasia!

    El tudod küldeni nekem is az 1. részt, kérlek?
    anitaildi.7@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sajnos az első kötetet nem lehet letölteni már. Esetleg lehetne újra feltenni,hogy le tudjuk tölteni? 🤩

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Először is köszönöm a könyveket, amiket elérhetővé tettél itt. :)
    Sajnos az első kötet, Ker Dukey, K.Webster - Ellopott babácskák (Csinos játékbabák 1.) letöltése nem érhető már el valamiért. Eltudnád nekem küldeni e-mailben(madarasandrea94@gmail.com), kérlek?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia 🙂 Nagyon jók a könyveid!köszönöm hogy általad èn is hozzá juthatom☺️ Szeretnèm èn is kèrni az elsö rèszt,ha lehet. dianna8708@gmail.com
    Kösziii

    VálaszTörlés
  11. Szia Anastasia!
    Sajnos nekem sem sikerült letölteni az elsö részt.
    Eltudnád nekem is küldeni légyszives?
    brigittabalogh63@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Akinek esetleg meg van az első rész, el tudná küldeni? ferenczibettina24@gmail.com email címre. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  13. Szia! Esetleg az első kötetet eltudnád küldeni nekem a vassbeatrix2003@gmail.com e-mail címre? Azt írja ki, hogy törölve lett így gondoltam megpróbálkozom😊. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok.Mèg mindig szeretném az elsö rèszt,ha valaki tudja lègyszi küldje el nekem ☺️köszi
    dianna8708@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elküldték neked, elküldöd nekem is? kerepesifruzsii@gmail.com

      Törlés
  15. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem is a gszandi0127@gmail.com címre? 😊 Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. Nekem megvan még az első része, aki szeretné kérem jelezze és elküldöm emailbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,elküldenéd nekem kérlek az elsö részt? anikojokai@gmail.com
      Elöre is nagyon szépen köszönöm 🙂

      Törlés
    2. Sziaa. El tudnád nekem küldeni e-mailben kérlek? 😌 illesattilamiki@gmail.com
      Előre is köszönöm

      Törlés
    3. Szió! Megkaphatnám én is? kvcskarol@gmail.com

      Törlés
    4. Szia én is szeretném
      kovacsnike96@gmail.com
      Köszönöm

      Törlés
    5. Sziasztok az első részt el tudnátok nekem küldeni kééérlek
      Vivitomi94@gmail.com
      Nagyon kösziiii😘

      Törlés
    6. Szia,ha még megvan nekem is el tudnád küldeni kérlek? aletta.2003.13@gmail.com
      Előre is köszönöm.

      Törlés
  17. Sziasztok, ha valakinek megvan az első rész elküldené nekem? köszönöm szépen mundrakbea@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem az első részét? 😌 Előre is köszönöm
    illesattilamiki@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!Az első részt nekem is továbbítanátok, kérlek? juhaszbeatafd@gmail.com Köszönöm!!!!! Bea

    VálaszTörlés
  20. Írtam emailt ,akinek nem írtam annak nem gmail-os fiókja van . Azok nézzenek be a face csopiba: pdf könyvek mindenkinek

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem is légyszíves?
    erika.szabo198908@gmail.com
    Köszi előre is

    VálaszTörlés
  22. sziasztok! valaki elküldené nekem is a könyveket a bekkababy19@gmail.com emailcímre?
    köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok!
      El tudnátok nekem küldeni az első kötetet?
      varga.tunde.agnes@gmail.com
      Előre is köszönöm! :)

      Törlés
    2. Sziasztok! El tudnátok nekem is küldeni emailben a könyveket?:) cintia.toth975@gmail.com nagyon köszönöm:)

      Törlés
  23. Szia!
    Először is köszönöm a könyveket, amiket elérhetővé tettél itt. :)
    Sajnos az első kötet, Ker Dukey, K.Webster - Ellopott babácskák (Csinos játékbabák 1.) letöltése nem érhető már el valamiért. Eltudnád nekem küldeni e-mailben a lorinczkata19890827@gmail.com-ra? Köszönöm.

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok, úgy tudom ennek a sorozatnak már van 3. és 4. része is. Valakinek ha meg van eltundá küldeni nekem emailben?
    szemiramisz98@gmail.com

    VálaszTörlés