2021. május 20., csütörtök

Karen Chance - Cassandra palmer sorozat

 Karen Chance - Megérint a sötétség (Cassandra palmer 1.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A ​Megérint a sötétség a világhírű Cassandra Palmer-sorozat első része. Karen Chance írónő ebben a kötetben kalauzol el minket először Cassie különleges világába, ahol otthonosan mozognak a természetfeletti lények, a görög mitológia álomszerű alakjai pedig a középkori Európa szörnyeivel és modern korunk rémlényeivel csatáznak.
Az olvasót az első oldaltól foglyul ejti a különleges világ, ahol bármelyik pillanatban megtörténhet a legmeglepőbb fordulat is…

Cassandra Palmer élete koránt sem átlagos. Látomásai véletlenszerűen felvillantják neki a múlt vagy a jövő fontos pillanatait. Emiatt figyel fel rá és rabolja el Tony, a több száz éves vámpír. Hatalmat akar Cassie látomásaiból – mindent tudni akar üzletfeleiről, pedig azt még nem is sejti, hogy a szellemek szintén kapcsolatot tudnak teremteni a lánnyal. Két évvel Tonytól való szökése után Cassandra halálos fenyegetést kap. Ezzel véget érnek az unalmas hétköznapok, menekülnie kell a vámpírok elől. De nem csak nevelője üldözi, nyomába erednek más vámpír nagymesterek, hadmágusok, sötét varázslók és boszorkányok is.
De vajon mit akarnak a fiatal, ártatlan lánytól? Mi köze mindennek Carcassone várának kínzókamráihoz, ahová Cassie látomásai újabban vezetnek?
Sikerül-e kideríteni, valójában mi történt pontosan a húsz évvel korábban elhunyt szüleivel?

"A legendákkal ellentétben a teste melegen simult hozzám,érintése olyan puha volt, mint a legfinomabb selyem. Mégsem volt több esélyem kiszabadulni szorításából, mintha acélból öntött karok fontak volna át. A pulzusom felgyorsult, az ájulás kerülgetett, amikor előrehajtotta a fejét, és megéreztem nyelve hegyét a nyakamon. Azt hiszem, egy pillanatra meg is állt a szívem, amint óvatosan megcsókolta a bőrömet, talán az ütőeret keresgélve alatta. Úgy éreztem, a vérem felismerte őt, lassabban és sűrűbben áramlott körbe a testemben, arra várva, hogy kiszabaduljon. Verejtékeztem, de ennek semmi köze nem volt ahhoz, hogy sokan zsúfolódtunk össze a szűk teremben. Vajon most azonnal végez velem, sok száz tanú szeme láttára?

Sejtenem kellett volna, hogy valami ehhez hasonló fog történni. Valahányszor megbíztam valakiben, elárultak. Akikbe beleszerettem, mind meghaltak. Mivel ő már amúgy is halott volt, a sorsom ezúttal sem lesz más."

99 éven aluli olvasóink számára csak nagykorú felügyelete mellett ajánlott!


20 megjegyzés:

  1. Nem vagyok mai csirke, de még soha nem olvastam ilyen könyvet. Kíváncsian várom a csattanóját. És köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia drágám. A 365 nap 2 részét nagyon nagyon szeretném magyarul pdf ben 🙏🙏
    Köszönöm szépen a faradozasodat ❤️🙏❤️😘

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ennek a sorozatnak a 6.,7.,8.,9.részét szeretném elolvasni. Ha esetleg megvan.
    Előre is köszönöm.🙂

    VálaszTörlés
  4. Előttem íróval egyetértve én is elolvasnám a 6., 7., 8., 9. részt. Előre is köszike 😊

    VálaszTörlés
  5. Szia.nekem is elkuldened ha meg van a 6.7.8.9.reszt?nagyon szeretném🙂🥺Köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia! Én is szeretném elolvasni ennek a sorozatnak a 6.7.8.9.-ik részét.Nekem is el tudnád küldeni? Előre is köszönöm😊

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok én is szeretném a 6. Résztől mindet ha lehetséges. Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok
    Én nagyon szeretném megkapni a 7.résztől a folytatást.
    A 7.et elolvastam és majd meghalok a folytatásért.
    Előre is köszönöm.
    Email cimem kviki9514@gmail.hu
    Aki tud valamit z ne tartsa magában.😁
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Ha neked meg van a 6-7.rész elküldenéd nekem légy szíves 😊 Előre is köszönöm 😊 szantaizsuzsa75@gmail.com

      Törlés
  9. Sziasztok! Ha valakinek meg van a 6.résztől a folytatás elküldené nekem is? Előre is köszönöm 😊 szantaizsuzsa75@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok ha valakinek megvan a 6 résztől a folytatás szeretném elkérni 67zenda@gmail.com. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Nagyon szeretném én is a hatodik résztől a könyveket. Nagyon szépen megköszönném ha esetleg valaki el tudná nekem is küldeni!
    kondorlaurariki@gmail.com az emailem. Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Én is szeretném tovább olvasni ! A 6. résztől ha valakinek megvan és elküldené nagyon örülnék.katalin383@gmail.com

      Törlés
  12. Sziasztok!
    Én úgy tudom, hogy csak az 5. részig fordították le. Ha mégsem én is nagyon örülnék a 6-tól felfelé részeknek, timea.rajs@gmail.com
    Köszönöm szépen ha valaki tud valamit!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok ha valakinek meg van a folytatás , én is szertném elkérni. meszelyszandi0516@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia. Folytatásokat szeretném elkérni.szabonebzsofia@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok folytatásokat elküldenê nekem valaki kedves. bibcsok88@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok én is szeretném a folytatásait el olvasni nagyon hálás lennék! Banyajozsika6@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok
    Valaki el tudná nekem is küldeni a további részleteket? szabo.kata.eszter@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok
    Valakinek meg van a 9.része? És eltudná küldeni? Előre is köszönöm szépen ☺️
    saraborbala123@gmail.com címre

    VálaszTörlés