2020. március 12., csütörtök

Kylie Scott - Stage Dive sorozat

Kylie Scott - Lick/Taktus (Stage Dive 1.)


Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!





Kylie Scott - Play/Futam (Stage Dive 2.)

Csak arról volt szó, hogy úgy tesz, mintha egy rocksztár barátnője lenne. Arról nem, hogy bele is szeret…
Mal Ericson, a világhírű Stage Dive rockbanda dobosa villámgyorsan rendbe akarja tenni az életét – egy rövid időre legalábbis. Úgy gondolja, a látszathoz az is éppen elég lesz, ha egy igazi jókislánnyal kezd mutatkozni. Nem úgy tervezte, hogy ez az átmeneti helyzet állandóvá válik, és nem sejthette, hogy éppen így találja meg az igazit.
Anne Rollins álmában sem gondolta volna, hogy megismerkedik majd a rock egyik istenével, akinek a posztereivel tinédzserkorában ki volt plakátolva a szobája – és különösen nem ilyen körülmények között. Anne ugyanis anyagilag nem áll valami jól. Illetve nagyon nem. Ugyanakkor érzi, hogy ha pénzért cserébe úgy tesz, mintha a vad partiarc dobos csaja lenne, annak semmiképpen nem lehet jó vége. És teljesen mindegy, hogy mennyire szexis pasi Mal. Vagy mégsem?



Kylie Scott - Lead/Szóló (Stage Dive 3.)

Megszelídítheti a szerelem a rock n’ roll leghírhedtebb fenegyerekét? 
A Stage Dive énekese, Jimmy Ferris megszokta, hogy azonnal megkap mindent, amit csak akar – egész eddigi élete a vad bulizásról és könnyű csajokról szólt. Végül azonban túltolja a rock n’ rollt, és az elvonón találja magát, utána pedig megkapja személyi asszisztensnek Lenát, akinek egyik legfontosabb feladata megakadályozni, hogy visszaessen. 
Lena nem hajlandó elviselni szexis főnöke allűrjeit, és annak ellenére, hogy az első pillanattól kezdve szinte izzik körülöttük a levegő, elhatározza, hogy a kapcsolatukat szigorúan szakmai alapon tartja. Jimmy azonban túlságosan messze megy, és a fenegyerek hirtelen rádöbben, hogy nagyon könnyen elveszítheti a legjobb dolgot, ami az életében valaha történt. Vajon meg tudja győzni makacs asszisztensét, hogy vállalják a kockázatot, és hagyja, hogy a szíve vezesse?



Kylie Scott - Deep/Tónus (Stage Dive 4.)


 Ennek az egyéjszakás kalandnak nem így kellett volna végződnie…Pozitív. Két kicsi vonal a terhességi teszten azt jelenti, hogy Lizzy Rollins teljesen mindennapi élete mindörökre megváltozik. És mindez egyetlen hatalmas hiba miatt, amit Las Vegasban követett el a Stage Dive lehengerlően szexis basszgitárosával, Ben Nicholsonnal. Kit érdekel, ha Ben volt az első férfi, aki miatt Lizzy úgy érezte, nem tud ellenállni a vágyainak? Sajnos azonban a lány azzal is tisztában van, hogy teljesen mindegy, ő mire vágyik, Ben egy kellemes szórakozásnál semmi többet nem akar.
Ben tisztában van vele, hogy számára Lizzy érinthetetlen. Tökéletesen és végletesen. Mivel a legjobb barátja feleségének a húga, teljesen mindegy, mennyire izzik kettejük között a levegő, teljesen mindegy, mennyire kedves és vonzó Lizzy, okosabb, ha távol tartja magát tőle. Azonban egy pillanatnyi megingás a Bűn Városában, és Ben kénytelen megtanulni, hogy ami Vegasban történik, nem biztos, hogy Vegasban is marad. Ő és Lizzy most már a lehető legmélyebb módon kötődik egymáshoz… de kialakulhat ebből valódi szerelmi kapcsolat?



Kylie Scott - Strong (Stage dive 4,5) rajongói novella








55 megjegyzés:

  1. Szia! Sajnos a link nem működik esetleg e-mailen el tudod az osszes részt küldeni? korcsikzoe2@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Sajnos nem tudtam meg nyitni el küldenéd nekem e-mailen tormasygeorgina@gmail.com minden rész kellene köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az összes részt (knegulyasaniko@gmail.com). Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szió!
    Ha lehet én is kérhetem, hogy átküld nekem emailben?
    Nagyon szépen köszönöm!
    gabriellakiss57@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nekem is eltudnád küldeni ezt a sorozatot? Köszi előre is!
    sinkone.evi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnélek megkérni, hogy légy szíves küld át nekem is a sorozatot. Előre is köszönöm!
    febien.zsuzsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretném kérni, hogy küld át nekem a sorozatot. Köszönöm szépen!
    szabo.marianna02@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nekem is eltudnád küldeni ezt a sorozatot? Köszönöm!
    szilvia23.solyom@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Megkérlek küld át a sorozatot a következő e-mail címre:eva.f.szenegeto@gmail.com
    Előre is köszönöm, Imádom az oldalad.

    VálaszTörlés
  10. Szia,el tudnád küldeni nekem is ezt a sorozatot a következő e-mail címre:
    cherika28@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia! Nekem is el tudnád küldeni ezt a sorozatot erre az e-mail címre: fanni.mihalovics@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Valaki nekem is el tudná küldeni?
    viki.laposi23@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!

    El tudnátok küldeni a sorozatot
    a nagygyongyoske@gmail.com e-mail címre?
    Köszi

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!

    Valaki nekem is eltudná küldeni a sorozatot?

    dudasfanni2003@gmail.com (erre a címre)

    VálaszTörlés
  15. Szia. Nekem is el tudnád kérlek küldeni mindegyik részt erre az e-mail címre? urbanelvira75@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Szia.légyszives elküldenéd nekem az összes részt e-mailbe?.előre is köszönöm.izgalmas lehet.tothkati0307@gmail.com.kösz

    VálaszTörlés
  17. Szia. Légyszives elküldenéd nekem az ōsszes rėszt e-mail be? Elöre is köszōnōm. bobesinko48@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia! Légy szíves nekem is küldd már el az összes részt. ibolyabacso@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Szia!El tudnàd küldeni nekem az utolsò 4,5.rèszt a csernamagdi@gmail.com cìmre?
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  20. Szia,szeretnék könyveket letölteni az oldaladról de nem sikerül,ha tudsz segíteni ebben megköszönöm.
    Az email címem: henisz1@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Szia nem lehet! letölteni el tudnád,nekem küldeni az összes rész.
    agika6886@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia az összes részt át tudnád küldeni? Előre köszönöm!
    martonannamariabszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 4,6. Closer című részt? Email címem: fanniuszas@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni 4. részt és novellát. Köszönöm.
    szilvia23.solyom@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    hajnooo15@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Valakinek megvannak ezek a könyvek pdfben?:
    Ha igen eltudná küldeni nekem? gdominika@gmail.hu
    Kylie Scott - Húzós
    Whitney G. - Felmondólevél
    Colleen Hoover - Elrontott életek
    K. Bromberg - Megjátszott szerelem

    VálaszTörlés
  28. Szia,szeretnék könyveket letölteni az oldaladról de nem sikerül,ha tudsz segíteni ebben megköszönöm.
    Az email címem: adamecz.krisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok!
    Ha megvannak valakinek ezek a könyvek, akkor légyszi el tudná küldeni? Előre is köszönöm!
    ulicskarebi@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    El tudnád nekem is küldeni ezt a könyvet?
    -Kylie Scott - Lead/Szóló (Stage Dive 3.)
    titanilla.kerekgyarto@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  31. Szia, én is szeretném elkérni az összes pdf-et az alábbi mail címre. tincsu14@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm :)

    VálaszTörlés
  32. Szeretném kérni a novellákat. Remélhetőleg a már angol nyelven megjelent Húzós sorozat többi részét is hamarosan olvashatjuk magyarul.
    Kristen Probynak is jó írásai vannak.
    Nagyon köszönöm előre is. tklari06@gmail.com a címem.

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok! Akinek megvan a strong az át tudná küldeni e-mail-ben?
    kittimolnar359@gmail.com
    Nagyon köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  34. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  35. A rajongói változatot át tudnád küldeni e-mailbe! Az e-mail címem fedora8803@outlook.com
    Köszönettel Pál Dóra

    VálaszTörlés
  36. Szia 🙂
    El tudod nekem küldeni a novellát emailben? Sajnos nem tudom megnyitni.
    milenakugler24@gmail.com
    Köszönöm szépen ☺️

    VálaszTörlés
  37. Szia! A 4,5-et el tudnád nekem is küldeni? baranyailia@gmail.com Nagyon köszönöm előre is! 😊

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok!
    Akinek megvan az összes rész, át tudná dobni nekem? Kérlek!❤️
    Köszönöm,
    poczakornelia1@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Nekem is eltudnátok küldeni ezt a könyvsorozatot?
    Előre is nagyon köszönöm!😊❤️
    ebarbara4827@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok. Valaki elküldené nekem a sorozatot?
    Köszönöm szépen 😊
    fankocska8819@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia.Szeretném ha átküldenéd a sorozatot.Köszönöm.
    wehli.dalma@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Esetleg valaki el tudná küldeni a sorozatot? csobottimcsi@gmail.com Köszönöm szépen! ☺️

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok.Valaki el tudná küldeni az összes részét email -ben?
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. szia! eltudnád küldeni nekem is a könyvsorozatot? Nagyon szépen köszönöm! gida450@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Ha valakinek meg lenne az összes rész, eltudná nekem küldeni? Előre is köszönöm szépen!!
    pelczhofferalexandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem az egész sorozatot? Előre is köszönöm!!!
    mester.szilvia19890829@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok. Valaki eltudja nekem js küldeni az összes részt, nem tudom letolteni őket. Köszönöm. eliszalay@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Szia! El tudnád küldeni az összes részt?
    Előre is köszönöm ☺️
    tokyowoodoo@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Akinek megvan az egész sorozat az el tudná nekem küldeni?
    Az e-mail címem: zsanakincsem@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm!❤️

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a sorozatot a bodirita@gmail.com címre? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  51. Szióka!
    El tudnád küldeni a sorozatot.
    vattakakukk@gmail.com
    Köszönöm!
    További szép napot!
    Üdv, Orsi

    VálaszTörlés
  52. Szia 😊 nekem is eltudnád küldeni a sorozatot?
    Előre is köszönöm 😊
    rentai0908@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia 😊 nekem is el tudnád küldeni a sorozatot?
    Előre is köszönöm 😊
    szodap@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Nekem is eltudnád küldeni a sorozatot?
    Előre is köszönöm 😊
    freka33@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Szia! Szeretném elkérni a sorozatot. vattakakukk@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés