2020. március 12., csütörtök

Aurora Rose Reynolds - Előtt sorozata

Aurora Rose Reynolds - November előtt 1.

November:
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom.
A klubban ismertem meg Asher Maysont.
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.
Asher:
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt.
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.

Aurora Rose Reynolds - Trevor előtt 2.

Trevor Mayson élete meg volt tervezve – sikeressé tenni a családi vállalkozást, és még néhány évig élvezni az életet, mielőtt megállapodna. Aztán meglátta Őt. Liz Hayes gyönyörű, félénk és minden volt, amit valaha akart … de nem illett a terveibe. Miután Trevor fájdalmasan visszautasítja, Liz végre tovább lép, de Trevornak nehezére esik, hogy valóban elengedje. Úgy tűnik, minél inkább megpróbál távol maradni, annál intenzívebbekké válnak az érzései a lány iránt. Mint egy kifeszített gumiszalag, csak annyit tehet, hogy utána kap, mielőtt elpattanna.
Liz Hayes kész volt Trevorra várni, és nem érdekelte, hogy a férfi újra összetöri a szívét, de Trevor megnehezíti, hogy elfelejtse őt, amikor visszafurakodik az életébe.
Vajon Trevor be tudja bizonyítani a lánynak, hogy érdemes újra beleszeretnie, és készen áll arra, hogy megváltoztassa az eltervezett életét, hogy beengedje Lizt a szívébe?

Aurora Rose Reynolds - Lilly előtt 3.


Cash Mayson pontosan tudja, mi a helyes döntés, amikor választania kell élete szerelme és születendő fia között. Akkor is, ha ez összetöri a szívét. 
Amikor Lilly Donovan azzal szembesül, hogy élete szerelme nem az, akinek gondolta, és egyedülálló anyaként kell helytállnia, pontosan tudja, mit kell tennie. Kérdés, hogy elég erős-e hozzá? 
De mi van akkor, ha valaki évekkel később rájön, hogy minden hazugság, amit addig tudni vélt? 
Vajon képesek-e ők ketten legyőzni az eléjük tornyosuló akadályokat, és újra egymásba szeretni? 
Cash Mayson már el is felejtette, milyen érzés, ha valaki szereti. Most, hogy Lilly visszatér az életébe, felelevenednek az emlékei. Mindent elkövet, hogy ezúttal megtartsa a szeretett nőt és a fiát se veszítse el. 
A szerelem ereje csodálatos, lássuk, legyőz-e minden ármányt.

Aurora Rose Reynolds - Nico előtt 4.



A FOLYTATÁS MÁR TERVBE VAN VÉVE! 
VÁRHATÓ MEGJELENÉS: 2019.06.10!

24 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nemtudom letölteni őket, elküldenéd e-mailben?
    viki.laposi23@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. szia, nagyon szeretném elolvasni.
    Elküldöd?
    aloivaker@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Eltudnád küldeni nekem e-mailben a Nico előtt pdf-et, ha van?
    nikike22228@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én sem tudom letölteni őket 😔 el tudnád küldeni e-mailben? keszeinealiz@gmail.com Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia! Elküldené nekem is valaki a sorozatot? Köszönöm
    festom90@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Esetleg a Nico előttről van valami információ?

    VálaszTörlés
  7. Szia, esetleg a Nico előtt, ha megvan el tudnád küldeni e-mailben? kaviktoria99@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Egyiket se tudom letolteni. Esetleg el tudnád óket nekem küldeni? mazugkrisztina78@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nem lehet őket letölteni! Eltudnád nekem küldeni őket, meg ha meg van a nico előtt azt is! Előre is köszi! dalmaboldizsar@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!légyszives elküldenéd nekem mindegyik rászt a tothevus85@gmail.com cimre?

    VálaszTörlés
  11. sziasztok, a Nico előtt rész esetleg megvan már valakinek, és el tudná nekem küldeni?
    brebus05@gmail.com
    előre is köszönöm és hálás vagyok

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Nico előtt részt esetleg valaki elküldené?
    sulyok.natalija@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Kuldene valaki a Nico előtt cimut?!!!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Nico előtt részt esetleg valaki tud küldeni. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Valaki átküldené, a Nico előtt-et? Előre is köszönöm! (besenyei.dora80@gmail.com)

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Valaki eltudná küldeni a Nico előtt ? Köszönöm (zamika26@gmail. com)

    VálaszTörlés
  17. Halihó!
    Szeretném elolvasni a Nico előtt című könyvet. Valaki át tudná nekem küldeni? Előre is nagyon szépen köszönöm!
    fkatka79@freemail.hu

    VálaszTörlés
  18. Ha megoldható én is szeretném elolvasni mindegyiket: vargamarika76@gmail.com-ra át tudnátok küldeni! Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  19. Szép estét.
    Át tudná küldeni nekem valaki a Nico előtt című könyvet. Előre is köszönöm.
    tuncibaba84@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia el tudnád küldeni a Nico elött c. Könyvet a medvessyev@gmail.com email címre ? ?
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Nekem is elküldene valaki a Nico előtt részt.
    Köszönöm 🤗
    vaczi95@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!
    A Nico elött c.részt elküldné valaki légyszi?!
    krisztifofai@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok. El tudná küldeni nekem valaki a 4.reszt? lorinczkata19890827@gmail.com email címre?! Köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok én is szeretnék beállni a sorba 🥺 valaki el tudja küldeni nekem is a 4.reszt? csengeban01@gmail.com

    VálaszTörlés