2020. december 31., csütörtök

Sarina Bowen* Elle Kennedy - Him

Sarina Bowen* Elle Kennedy - Ez a srác(Him 1.)

Ők ​ketten nem egy csapatban játszanak. Vagy mégis?
Jamie Canning sosem jött rá, miért veszítette el a legjobb barátját. Négy évvel ezelőtt a tetovált, nagyszájú, szabályszegő szobatársa minden magyarázat nélkül kizárta őt az életéből. Oké, tizennyolc éves korukban a nyári hokitábor utolsó éjszakáján tényleg furán alakultak köztük a dolgok. Csak egy kis részeg hülyülés volt. Senki sem halt meg.
Ryan Wesley már nagyon megbánta, hogy annak idején belerángatta a nagyon is heteró barátját egy fogadásba, ami próbára tette a barátságukat. Most, hogy az egyetemi csapataik egymás ellen játszanak a nemzeti bajnokságon, végre lesz alkalma bocsánatot kérni. De elég egy pillantást vetnie a srácra, akiért időtlen idők óta odavan, és a fájdalom erősebb, mint valaha.
Jamie régóta vár válaszokra, de ehelyett egy újabb kérdést kell megfejtenie: vajon egy együtt töltött éjszaka tönkretehet egy barátságot? És ha nem, mi a helyzet hat, együtt töltött héttel? Amikor Wesley megjelenik a táborban, hogy egy újabb forró nyáron át együtt edzősködjenek, Jamie-nek sok mindenre rá kell jönnie a régi barátjával kapcsolatban… és magával kapcsolatban is.

Sarina Bowen* Elle Kennedy - Mi(Him 2.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Vajon ​a kedvenc hokisaid veretlenül zárják az első közös szezonjukat?

Az NHL-ben töltött első öt hónap igazi sikersorozat Ryan Wesley-nek. Sosem volt még ilyen boldog: nappal a profik közt játszik, esténként pedig a szerelme várja otthon – Jamie Canning, a gyerekkori legjobb barát, aki ma már a párja. Csak egy dolog árnyékolja be az idillt: élete legfontosabb kapcsolatát titokban kell tartania, máskülönben a médiafelhajtás könnyen derékba törheti a sportolói karrierjét.

Jamie tiszta szívből szereti West, de gyűlöli a bujkálást. Nem ilyen életet képzelt el magának, és az állandó titkolózás kezdi megbosszulni magát. Új munkája sem éppen úgy alakul, ahogy remélte, de tudja, hogy Wesszel az oldalán képes lesz túllendülni a nehézségeken. Szerencsére ott van nekik a lakás, ahol zavartalanul együtt lehetnek.

Vagy mégsem? Amikor Wes legkotnyelesebb csapattársa beköltözik az emeletre, félő, hogy a gondosan felépített hazugságváruk bármelyik percben összeomolhat. Vajon Wes és Jamie nagypályás kapcsolati rutinja képes megbirkózni a külvilág fenyegetéseivel?

Figyelmeztetés: a könyvben szerepelnek szexjelenetek, egy vibráló fotel, távszex, és kiderül, hogy a hokijátékosok a zöld összes árnyalatában dögösek.

124 megjegyzés:

  1. Boldog Új évet kívánok!
    Köszönöm az eddigi munkádat.
    Boldoggá tetted a napjainkat, köszönjük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. 🥰 Neked is boldog Új évet kívánok! 😘

      Törlés
  2. Boldog Új évet kívánok! 🎉🥂🍾

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Neked is Boldog Új évet! 🥰😘

      Törlés
  3. Boldog új évet kívánok! Köszönöm az eddigi munkádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked is Boldog új évet! 😘🥰

      Törlés
  4. Köszönök mindent! 👍BÚÉK! 🎉🍾🎊🍸

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Neked is Boldog Új Évet! 🥳🍸🍾🍾🥳

      Törlés
  5. Boldog új évet!
    Köszönöm szépen a sok jó könyvet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. És köszönöm.Neked is Boldog Új Évet! 🥳🥳

      Törlés
  6. Sziaa! Imádom a munkád!
    Sajnos ez a könyv nem érhető el!
    Esetleg meg tudnád oldani?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Örülök,ha tetszik amit csinálok. A linket javítottam. Boldog Új Évet! 🥳🍾🍾

      Törlés
  7. Szia sajnos nem engedi le tölteni! Ha nagyon szépen megkérlek el küldöd nekem!? pbarkocz@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Javítottam a linket,de szívesen elküldöm. 😊

      Törlés
    2. Szia az első linket el tudod küldeni ? Nem engedi megnyitni
      fanni.2000.05.02.toth@gmail.com cimre
      Várom nagyon köszönöm

      Törlés
  8. Szia!
    Boldog új évet!
    Sajnos nem engedi letölteni ezt a könyvet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Neked is Boldog Új Évet! A linket javítotram. Jó olvasást! 🙂🥳

      Törlés
  9. Szia, megvan a második része is?

    VálaszTörlés
  10. Szia nem tudom letolteni sajnos kerlek elkuldened? sz.bettina32@gmail.com
    Elore is köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Szia! Cassandra clare-től a mágia vörös tekercseit letöltenéd,mert sehol nem találom, pedig nagyon el akarom olvasni és persze nagy Magnus Bane rajongó vagyok!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Segítségedet szeretném kérni. Nem tudom letölteni a könyveket, mi lehet a hiba? Köszönöm a választ, üdv.Kriszti
    Krisztinamaya@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Javítottam a linken. De a biztonság kedvéért elküldtem az e-mail címedre is :)

      Törlés
  13. Szia!
    Még szeretném kérdezni,hogy az első részét a könyvnek miért nem tudom letölteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Hibás volt a link. Javítottam,de ha szeretnéd elküldöm szívesen az e-amail címedre is. :)

      Törlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Nagyon örülök, hogy került fel meleg címke is az oldaladra! :)

    Sok Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Szívesen töltök fel könyveket bármilyen témában. Írjatok nyugodtan ha bármilyen kérésetek lenne. :)
      Neked is sok puszi :)

      Törlés
    2. Szia! Cassandra clare-től a mágia vörös tekercseit letöltenéd?

      Törlés
    3. Szia. Meg próbálom beszerezni. amint megvan feltöltöm :)

      Törlés
  16. Szia! Nem tudom letölteni a 2.részt.Szépen megkérlek, küldd el az e-mail címemre! Köszönöm szépen előre is! 🙂🤗❤️

    VálaszTörlés
  17. Szia. Nem tudom letölteni a 2.részt. Elküldenéd nekem az email címemre!? Köszönöm szépen előre is! email címem gabriellasteier@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Elküldtem neked is. Jó olvasást! 🙂 ❤️

      Törlés
  18. Nem tudok betelni velük! Imádtam mindkét részt. Vajon megvan a folytatása magyarul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örülök,ha tetszett. 🙂 ❤️ Még nem szereztem be a következő részt,de amint meglesz feltöltöm. Addig is jó olvasást!

      Törlés
  19. Szia! Én Sarah J. Maas Föld és vér háza c. könyvét keresem már egy ideje. Esetleg megvan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Jelenleg a könyv még keresés alatt van, de amint sikerül hozzá jutnom, ti lesztek az elsők akik olvashassák! 🙂 ❤️

      Törlés
  20. Szia meg szeretném kérdezni hogy, nincs meg neked esetleg Lia Louis-Kedves Emmie Blue című könyve? Ha megvan át tudnád nekem esetleg küldeni? cunpuka@gmail.com válaszodat előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia a könyv megvan nekem. Szívesen átküldöm. Jó olvasást! 🙂 ❤️

      Törlés
  21. Szia sajnos nem tudom le tölteni nem küldenéd.el nekem monikabozsodi@gmail.com És nincs e meg neked Meghan march rol a bün sorozat köszönöm a válaszod

    VálaszTörlés
  22. Szia, kérhetném a 2. részt? Le tudom tölteni, de nem nyílik az adobeval.
    sarkri267@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  23. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  24. Szia. A segitsegedet szeretném kérni. Kb 2 éve olvastam egy könyvet aminek a címe illegal, sajnos a szerzőt nem tudom es nem találom sehol. Rövid könyv volt ami arról szólt hogy egy lány beleszeret az apukája barátjába. Ha meg van neked áttudnád küldeni erre az email cimre? vajdaeniko2@hotmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia. Köszönöm szépen a munkád. Sajnos az 1.részt nem tudom letölteni. Esetleg el tudnád küldeni? okatta75@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia sajnos én sem tudom megnyitni nekem is el tudnád küldeni?

      Törlés
  26. Szia! Sajnos nekem sem sikerül letōlteni az első részt. Megtennéd, hogy elküldōd e-mailben a rumszti@gmail.com címre? Kōszōnōm

    VálaszTörlés
  27. Szia nekem is el kuldened koszi szepen :) trankusz94@hotmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia. Nagyon sok rubin pöttyös könyvet látok de sajnos a legtöbb linket nem tudom betölteni. Nagyon szépen megkérlek elküldöd a hím 1 részét(a másodikot sikerült letölteni) és még pár rubin pöttyöst?? lukacsgyongyike94@gmail.com előre is nagyon szépen köszönöm 😁❤️😍

    VálaszTörlés
  29. Szia esetleg nekem is el tudnád küldeni kérlek ☺️☺️ anyira tetszik a második rész mindjárt ki is olvastam de az elsőt nem tudom letölteni.
    alexandraizabella1109@gmail.com köszönöm a segítséget ����

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok ☺az első részt sajnos nem tudtam le tölteni. Akinek meg van el tudná nekem küldeni az assztor947@gmail.com ra? Nagyon szépen köszönöm előre is ☺

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok!
    Én sem tudom letölteni az első részt... valaki elküldené nekem? Köszönöm!
    szabinamu@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Sajnos nem tudom letölteni a könyveket, valaki elküldené nekem is.
    Előre is köszönöm :) vargyasangela1996@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Az 1 részt sajna nem tudom letölteni. Megkaphatnám? ajkaiterezia2@gmail.com. köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Sajnos az első részt nem tudom letölteni, esetleg elküldenéd nekem?
    tajitoth@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia el tudnád küldeni nekem is a könyv mindkét részét előre is köszönöm.tunditundi4@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Szia nem tudom le tölteni el tudod küldeni marcsif88@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia! Elküldenéd kérlek az első részt? Előre is köszönöm!
    VTori1223@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! A Good boy ha esetleg meglenne valakinek magyarul nagyon megköszönném! mb7502@freemail.hu

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok! Nem tudom letolteni egyik reszt sem valamiert. At tudnatok kuldeni nekem emailben?
    ( Sarina Bowen* Elle Kennedy - Ez a srác 1-2 )
    Koszonom elore is! :)
    koszegiangi@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Hali! En sem tudom megnyitni. At kuldened,legyszi? bia.morena.rozsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok.
      Nekem sem engedi letölteni. esetleg elküldené nekem is valaki?
      Előre is köszi a segítséget.
      szijj.adria@gmail.com

      Törlés
  42. Szia szeretném a HIM című könyvet e-mailben elkérnj mert nem engedi letölteni
    b.kata960624@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok! :) Az első részt nekem is el tudná valaki küldeni? danny.leo.danny@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  44. Szia, szeretném a HIM című könyvet e-mailben elkérnj, mert nem engedi letölteni.
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  45. Szia Anastasia!
    Sajnos nem tudom letölteni a HIM című könyvet. El tudnád küldeni emailben?
    szaboeva031268@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  46. Szia!
    Szeretném elkérni a him könyveket, nekem sem engedi letölteni.
    Köszönöm!
    scheer.timea@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Szia. Szeretnék hozzáférni a Him-hez.
    Megoldható lenne, hogy engedélyezed?
    A Him 2.-t sikerült letölteni, de az 1-et nem.
    Köszi előre is. Móni

    VálaszTörlés
  48. Hali. Bocsi az elérhetőség lemaradt.. ☺️
    tukora.moni@gmail.com
    Köszi.

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok!Én se tudom megnyitni az első részt valaki el tudná küldeni?Köszönöm!
    szaszkobeata@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia. Én is szeretném az első részt ha valakinek meg van.
    moncsicsi8713@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!
    Valaki elküldené nekem az 1-2 részt?
    Veronikanagy0412@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  52. Szia valaki az első részt eltudja küldeni? fanni.2000.05.02.toth@gmail.com cimre
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  53. Szia, az első részt (HIM) nem lehet letölteni. Kérlek küld el a belluka56@gmail.com email címre. Nagyon köszönöm és Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok. :)

    VálaszTörlés
  54. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  55. Szia. Az első részt nem tudom letölteni, valaki eltudná nekem küldeni? Köszönöm dszmaja12@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok, valaki el tudja küldeni az első részt, haraniki98@gmail.com, köszönöm előre is 😊😊

    VálaszTörlés
  57. Szia! Sajnos nem engedi le tölteni! Ha nagyon szépen megkérlek el küldöd nekem!? magyar.dora02@gmail.com Előre is köszönöm! 🥰

    VálaszTörlés
  58. Szia! Sajnos az első rész linkjét nem engedi letolteni. Ha nagyon szépen megkerlek eltudnad küldeni? pentek.bius13@gmail.com Előre is nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  59. Szia! Bocsi hogy zavarlak de el tudnád az első könyvet küldeni mert nekem se engedi megnyitni. email: booremmaroza@gmail.com

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok. Csatlakozom a többiekhez, én sem tudom letölteni. Esetleg valaki elküldené? jucee7@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  61. Én is szererném!
    El tudná valaki nekem is küldeni?
    tothbeatrix201994@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  62. Szia én sem tudom letölteni az első részt, nekem is el tudnád küldeni?
    nikii.ujvari@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Szia nem engedi letöltetni az első részt esetleg el tudnád nekem külden?
    cieslar.ingrid@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok. Sajnos nekem sem engedi valamiért letölteni az Him első részét. El tudná valaki küldeni? elekkamilla2013@gmail.com előre is köszönöm😇

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki? Előre is köszönöm!
    nemsem97@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szia. Az első részt nem engedi letölteni. El tudnád küldeni nekem? jatek.dori98@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok!:-)
    Én is úgy megörültem, de nem működik az első rész letöltése.:-(
    Nagy szívesség, de valaki el tudná küldeni?
    Nagyon köszönöm! Lil
    libe-llula@freemai.hu

    VálaszTörlés
  68. Szia. El tudnád küldeni nekem emailen az első részt. agnes.szintia@gmail.com.
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  69. Nekem is elküldené valaki az első részt?
    evialbert99@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Szia esetleg az első részét el tudnád küldeni? revakgeorgina@freemail.hu

    VálaszTörlés
  71. Hello valaki nekem is eltudná küldeni az első részt? kotai.vivien.9b@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Szia sajnos nem engedi le tölteni! Ha nagyon szépen megkérlek el küldöd nekem!? mikucicsiko@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  73. Szia. Az első részt nekem sem engedi letölteni. El tudnád küldeni a.csipes54@gmszépen köszönöm.ail.com cimre.
    Nagyon

    VálaszTörlés
  74. Sziaa az első részt én sem tudom letölteni. El küldi valaki? picipocok1998@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is 😊📚📖

    VálaszTörlés
  75. Sziaa az első részt én sem tudom letölteni. El küldi valaki? varadi.nikoletta32@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is

    VálaszTörlés
  76. Szia en ia kernem az elso reszt ha lehtseges,koszonom! peterkatica@yahoo.com

    VálaszTörlés
  77. Szia! Én sem tudom letölteni az első részét. El tudnád küldeni? Az e-mail címem magyarverus333@gmail.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  78. Szia! Én sem tudom letölteni az első részét. El tudnád küldeni? Az e-mail címem berecz.fanni06@gmail.com
    Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  79. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok!
    Sajnos az első részt én sem tudom letölteni. Elküldené nekem is valaki? :) petra.kaposvari@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  81. Hali! Én is szeretném az első részt, ha elküldené valaki megköszönném. wikka198831@gmail.com

    VálaszTörlés
  82. Szia.El tudnàd küldeni a Good boy-t magyarul?Köszönöm.bogimon9@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Sajnos már a Hím 1 nentalálható:)(

    VálaszTörlés
  84. Elkukdené az andrea7505@gmail.com címre valaki.. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  85. Szia! Az első részt Him 1-et el tudná valaki küldeni? Esetleg Good boy, Stay, The Play, The Dare is ha valakinek megvan magyarul akkor jöhet. Köszönöm. sulyok.natalija@gmail.com

    VálaszTörlés
  86. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  87. Szia! Elkérhetném az első részt? Angelikakiss8@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Szia :) Az első részt eltudná valaki küldeni?
    ttszilvia39@gmail.com

    VálaszTörlés
  89. Szia sajna az 1 részt nem tudom letölteni megkaphatnam juditgonczi9@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Szia, sajnos a sorozat első részét nem tudom letölteni. Esetleg megkaphatnám e-mailben? Előre is köszönöm! eva.angelov@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Sziasztok ,nekem is el tudná valaki küldeni az első részt? Köszönöm 🥰
    aylasong8@gmail.com

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok ha valakinek megvan a Hím átküldené kérlek köszönöm!! 😊😊
    b.klaudia0131@gmail.com

    VálaszTörlés
  93. Írtam emailt. Akinek nem volt időm az a face csoportokba írja be a könyv címét amit olvasna(pdf könyvek mindenkinek).

    VálaszTörlés
  94. Hello ha valakinek megvan a Him első része elkuldene mert nekem nem engedi a letöltést. brigitta.creanga@gmail.com
    Köszönöm nagyon szépen

    VálaszTörlés
  95. Sziasztok! Ha valakinek megvan a Him 2. Us konyve, elkuldene nekem?
    tunde.farkas90@gmail.com
    Koszonom szepen!!

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok! Ha valakinek meg vannak a könyvek el tudná nekem küldeni? kovacserzsebet0124@gmail.com

    VálaszTörlés
  97. Sziasztok. Valaki el tudna kuldeni a Him 2 Ellen Kennedy konyvet. Koszonom. keber55@freemail.hu

    VálaszTörlés
  98. Sziasztok! Esetleg valaki eltudná küldeni nekem a második részt? nikolett6790@gmail.com
    Előre is nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés