2019. augusztus 3., szombat

Colleen Hoover - Egy nap talán

Colleen Hoover - Egy nap talán (Egy nap talán 1.)


„Egy ​mindent elsöprő szerelem csodás, mégis valószerű rajza. Csupa érzelem, csupa bonyodalom.” – Tracey Garvis Graves, New York Times bestsellerszerző
A huszonkét éves Sydney élete maga a tökély: egyetemre jár, jó állása van, stabil kapcsolatban él egy remek sráccal, Hunterrel, és a legjobb barátnőjével, Torival közösen bérel lakást. De minden megváltozik, amikor rájön, hogy Hunter megcsalja, és egyik pillanatról a másikra el kell döntenie, hogyan tovább.
Sydney egyszer csak vonzódni kezd a titokzatos, jóképű szomszéd sráchoz, Ridge-hez. Nem tudja levenni róla a szemét, és valósággal megbabonázza a fiú szenvedélyes gitárjátéka esténként az erkélyen. Ridge sem közömbös iránta, és hamarosan ráébrednek, hogy több szempontból is szükségük van egymásra.
Az Egy nap talán egy szenvedélyes történet barátságról, megcsalásról és szerelemről, ami az első oldaltól kezdve beszippantja az olvasót Sydney izgalmakkal teli világába.
„Csodálatos lelkek. Csodálatos dalok. Csodálatos történet.” – GwendolynGrace, LibraryThing
„Egyedi, más, mint a többi… ne habozz, olvasd el!” – Tamara Webber, New York Times bestsellerszerző, az Egyszeregy írója

Eredeti mű: Colleen Hoover: Maybe Someday


32 megjegyzés:

  1. Hali! Nekem eltudnád küldeni "Egy nap talán" című könyvet erre az email címre zsidokrisztina89@gmail.com?

    VálaszTörlés
  2. Szia eltudod küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia, szeretném én elkérni ezt a könyvet, ilona.palocz@gmail.com
    Köszönöm 🙏

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Eltudnád küldeni nekem, nagyon hálás lennék:plesaboglarka15@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni?
    Előre is köszönöm! 😄
    molnar.viktoria012@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!Kerlek nekem is elkuldened. ddorottya0316@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Én nekem is eltudnád küldeni? Előre is köszönöm. htrvroxi2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia.Kérlek tedd letölthetővé a könyvet. Nagyon szeretném elolvasni. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  9. Szia! El tudnád nekem küldeni az Egy nap talán című könyvet? Meg a luxen sorozatot? Köszönöm verebey.boglarka@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia, sziasztok. Akinek megvan a könyv elküldené nekem is? htrvroxi2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Hello, akinek megvan a könyv válaszolna erre a kommentre ?🥺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem meg van:)

      Törlés
    2. Sziaaa
      Elküldenéd nekem is? nagyon hálás lennék:plesaboglarka15@gmail.com
      Köszönöm!

      Törlés
  12. Sziasztok.
    Valaki eltudna kuldeni nekem is? Elore is nagyon koszonom.
    saraangyalai@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is? mester.nikoletta@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia valaki el tudná nekem is küldeni?
    martonannamariabszta@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Szia. Most vettem meg a második részét :( de nem néztem h 2 kötetes. Eltudnad nekem küldeni az első részt? Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha írsz egy email címet el tudom küldeni :)

      Törlés
    2. Esetleg nekem is elküldenéd? Előre is köszönöm!
      dandica87@gmail.com

      Törlés
  16. Szia El tudnád küldeni?
    Előre is köszönöm!
    ildi.keresztes@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki el tudja nekem küldeni?
    tillbarbara18@gmail.com
    Köszönöm 🤞🏼🙏🏻

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Nekem is elkuldenétek légyszi
    kissmiti1@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok, valaki nekem is eltudná küldeni? evelinjendrics@gmail.com előre is köszönömm!:)

      Törlés
  19. Sziasztok!
    Nekem is elkuldenétek légyszi
    nagykarola988@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a könyv eltudná küldeni? Előre is köszönöm!💚
    sapibarbara2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Esetleg valaki nekem is eltudná küldeni e-mailben? karanczbrigitta@gmail.com a címem. Nagyon köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Elkuldene nekem is valaki? vlujza79@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! valaki kérlek elküldené nekem is? (july.szekeres@gmail.com) Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok.ha valaki meg kapta a könyvet el tudná nekem küldeni a szinti993@gmail.com email címre. Előre is köszi 😊

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!:)
    Nekem is eltudná küldeni valaki?😊köszi
    horvathflora0521@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Nekem is eltudná küldeni valaki? andibari25@gmail.com erre az email cimre

    VálaszTörlés
  27. Nekem is el tudná küldeni valaki?
    pecsenyi.emilia@icloud.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés