2019. augusztus 12., hétfő

Marissa Meyer - Szívtelen

Marissa Meyer - Szívtelen

Bár Catherine az egyik legkelendőbb fiatal hölgy Csodaországban, és a házasodni kívánó Szív Király kedvence, őt mégis egyebek foglalkoztatják. Ínycsiklandozó süteményeket süt, és a leghőbb vágya az, hogy pékséget nyisson a legjobb barátnőjével. Az édesanyja szerint ilyen gondolatok azonban nem méltók egy olyan fiatal lányhoz, aki akár királynő is lehetne. 
Cath megismerkedik Jesttel, a jóképű és titokzatos udvari bolonddal. Életében először valódi vonzalmat érez valaki iránt. Kockáztatva, hogy vérig sértik a Királyt és éktelen haragra gerjesztik Cath szüleit, a két fiatal titkos, viharos kapcsolatba bonyolódik. Cath a saját szerencséjének kovácsa akar lenni, és a saját feltételei alapján akar szerelembe esni. Ám a sorsnak más tervei vannak e varázslatos, őrült és szörnyetegekkel teli vidéken…



Eredeti mű: Marissa Meyer: Heartless

26 megjegyzés:

  1. Könyvben is megvan. Legjobb könyv a világon 😍😍

    VálaszTörlés
  2. Nem csalódtam. Marissa Mayer tudja amit tud! Köszönöm a feltöltést!

    VálaszTörlés
  3. Szia valamiért a könyv már nem érhető el. Megtudnád nézni vagy el tudnád nekem küldeni? Az emailem szorsa@yahoo.hu. Előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Nekem is eltudnád küldeni?Nekem se sikerül megnyitni.Előre is köszönöm 🙂 horvathnebarbars@gmail.hu

      Törlés
    2. Sziasztok, valaki megkapta emailben?

      Törlés
  4. Szia. Nekem is eltudnád küldeni ?
    Előre is nagyon köszönöm
    zita11113@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Valaki nekem is elküldi?
    orsiorsi04@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nekem is el tudja küldeni valaki?
    patakiniki1@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is?
    gajdanviki2007@gmail.com
    Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Ha valakinek megvannak a könyvek, el tudná küldeni az e-mail címemre (petra2006kovacs@gmail.com)? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok :) vajon miért letolthetetlenek már a konyvek ? Semmit sem tudok mar letolteni :(

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Valaki el tudná küldeni a könyvet az email címemre?

    mirakovari03@gmail.com

    Előre is nagyon köszi!!

    VálaszTörlés
  11. Valaki elküldené esetleg nekem is ha lehet?
    kvrializ@gmail.com
    Elore is koszi

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!Én is megkaphatnám ha lehet?Köszi előre is
    aniko.hadik@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szeretném kérni én is!

    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem is küldeni?
    fodorlivia28@gmail.com
    Köszi előre is

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok szeretném én is kérni ha lehetséges. Nagyon köszönöm.
    szinesz22@gmail.com 😘

    VálaszTörlés
  16. Az emailom xavieraddams829@gmail.com igen ez egy inkognito email🥲
    Valaki el tudja küldeni?

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki esetleg nekem is el tudná küldeni? Előre is köszönöm!
    kalea208@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Sajnos már nem elérhető valaki eltudna nekem küldeni 😍 petra.zsanett@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni, ha lehetséges! Nagyon szépen köszönöm ❤️ eperine.v.e@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. szia, nekem is elküldenéd? az emailom eszteragnes06@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok akinek esetleg megvan el tudná nekem küldeni cieslar.ingrid@gmail.com az email címem előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok valaki nekem is eltudná küldeni? floratoth0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! A link nem jó valamiért :( Esetleg valaki el tudná küldeni? Nagyon hálás lennék érte!:-) adricca98@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni esetleg? 😊 orsosaniko74@gmail.com

    VálaszTörlés