2020. április 18., szombat

Chloe Neill - Chicagoland Vámpírjai

Chloe Neill - A ​lányok olykor harapnak 

Egy egyetemista élete nem valami káprázatos, de legalább az enyém volt. Jól megvoltam, míg Chicago vámpírjai meg nem jelentek – engem pedig megtámadott egy renegát vámpír. De csak egy kortyot ihatott, mielőtt elijesztette egy másik vérszívó… Ő úgy döntött, megmenti az életemet, s élőhalottá változtatott. Mint kiderült, a megmentőm a Cadogan-ház ura és parancsolója. Évszázados tapasztalata van a csábításban, s tettéért hálát vár cserébe – és a szolgálataimat… Korábban a disszertációm felett görnyedtem, most pedig be kell illeszkednem egy elegáns udvarház életébe. Új képességeim, a kellemetlen napallergia a legkisebb gondom, hiszen valaki még mindig vadászik rám. A renegát, aki belém mart? Egy rivális ház vámpírja? Lehet, hogy a beavatásom egy kezdődő háború első csatája… egy háborúé, amely során vér fog folyni.


Chloe Neill - Ha eljön a péntek

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.
Az ​ember azt gondolná, egy ilyen főcím hatására a szeles város derék polgárai fegyvert fognak ellenünk, vérszívó szörnyetegek ellen. Ehelyett azonban tíz hónap elteltével olyan hírnevünk van, ami eddig csak a hollywoodi elitnek járt ki – paparazzókkal hadakoznak, akik nem sokkal veszélytelenebbek, mint a keresztet és karót lóbáló vámpírvadászok. Ne értsenek félre. Az emberek többsége nincs elragadtatva attól, hogy élőhalottakkal kell élnie, de legalább nem veszi ostrom alá a várunkat… egyelőre.
Mindez azonban menten megváltozhat, ha tudomást szereznek a rave-ekről, a csoportos vérszívópartikról, amelyeken a vámpírok úgy terelik össze az embereket, mint a marhákat, hogy degeszre igyák magukat. Így hát a „mesterem” – a több évszázados, ám kitűnő formában lévő Ethan Sullivan – azt akarja, hogy térjek vissza saját előkelő családom kebelébe, és én legyek az összekötő az emberek és a vámpírok között… és ne engedjem, hogy a média tudomására jussanak életünk kellemetlenebb részletei. Valaki azonban nem akarja, hogy ember és vámpír békében éljen – valaki, akit ősi harag fűt.

Chloe Neill - Twice Bitten 

Chloe Neill - Hard Bitten 

Chloe Neill - Drink ​Deep 

Chloe Neill - Biting ​Cold


22 megjegyzés:

  1. Szia! A 7.részről tudsz valamit? Tudom, hogy le van fordítva,mert már olvastam régebben még Anitától letöltve! De azaz oldal már nem elérhető. Köszönöm, ha válaszolsz! adorjan.mari@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Bocsi, de megszeretném kérdezni hogy meg van e neked a sorozat összes része? Sajnos itt nem tudom letölteni.
      Szépen kérlek, küld el nekem.vagy bárki, akinek meg van. Előre is köszönöm
      vojcsikviktoria@gmail.com

      Törlés
  2. Szia!
    Engem is érdekelne, ha lenne további része.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Neked meg van a sorozat? Ha szépen megkérlek elküldöd nekem?
      Előre is köszönöm szépen
      vojcsikviktoria@gmail.com

      Törlés
  3. Szia. Sajnos a letöltési linkeknél az írja ki, hogy a fájl nem található.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem is ezt írja. Ha véletlen valaki régebben letöltötte őket és meg vannak még neki, az át tudná küldeni a részeket? Nagyon megköszönném :)

      Törlés
  4. Sziasztok! Ha valakinek megvan át tudná küldeni?
    Előre is köszönöm!
    e.eniko99@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. sziasztok! akinek esetleg megvannak a könyvek, nekem is át tudná küldeni őket?
    brebus05@gmail.com
    előre is köszönöm annak, aki elküldi őket! :)

    VálaszTörlés
  6. A 3.résztől átküldené vki nekem az erikakiss85@gmail.com címre. Megköszönném!

    VálaszTörlés
  7. Valaki eltudná nekem küldeni az egész sorozatot? :)
    polgarviragnoemi@gmail.com
    Köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a sorozat,átküldené nekem is?
    reni909@freemail.hu
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok.
    Valaki át tudná küldeni nekem is az összes részét?
    horvathrenataa3@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok. Valaki át tudná nekem is küldeni az összes részét?
    bettina.rati1428@gmail.com. köszönöm

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Valaki el tudná nekem is küldeni a részeket?
    nikicca92@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Valaki el tdná küldeni a részeket?
    szatmari.zsuzsanna82@gmail.com

    Elöre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok az összes rész érdekelne :D kubikzsuzsanna1@gmail.com köszönöm :D

    VálaszTörlés
  14. Légyszíves küldjétek át nekem a részeket. Mar az első könyvet sem engedte letölteni, mert nem jónak írja a linket. Zolnai.valentina@hotmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan a sorozat,átküldené nekem is?
    bogdankriszta01@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  16. Sziatszok!
    Ha valakinek megvan a teljes sorozat szeretném elkérni én is.
    Elrőre is köszönöm.
    m.szebenyik@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Nagyon boldog lennék ha el tudna küldeni nekem valaki a sorozatot a negyedik résztől -andrea@silbermond.at - köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  18. Szia! Nem tudnál több részt szerezni valakitől és fel tölteni ide vagy elküldése: tneerzs62@gmail.com Előre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok.El tudnátok nekem küldeni az összes részét email -ben?
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés