2021. augusztus 22., vasárnap

Abbi Glines - Existence trilógia

 Abbi Glines - A végzetem (Existence trilógia 1.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Mi ​történik, ha az ember nyomában van a Halál? Persze, hogy beleszeret.
Pagan Moore nem csapja be a Halált, hanem beleszeret.
A tizenhét éves Pagan egész életében szellemeket látott. Tudja, hogy azok az idegenek, a falon át közlekednek, mások számára láthatatlanok. Ezért úgy éli a mindennapjait, hogy nem vesz tudomást a bolyongó lelkekről. Ha nem adja a tudtukra, hogy látja őket, akkor eltűnnek. Ez csak addig működik, míg ki nem száll az autójából a tanév első napján, és meg nem pillant egy hihetetlenül szexis fickót a piknikes asztalnál álldogálni, aki őt bámulja szórakozott vigyorral az arcán. Az egyetlen probléma csupán az, hogy tudja: a srác halott. Nemcsak, hogy nem akar eltűnni, amikor úgy tesz, mintha nem látná, de olyan dolgot csinál, amit a többiek sohasem. Megszólítja. Pagant teljesen elbűvöli a szellem. Amit még nem tud, hogy elérkezett az idő, hogy meghaljon, és az az átkozottul helyes szellem, akibe beleszeretett, az nem csupán egy szellem.
Ő a Halál és készül megszegni a törvényt miatta.


 Abbi Glines - A sorsom (Existence trilógia 2.)

Pagan Moore számára semmi sem egyszerű. Lelkeket lát, és a pasija, Dank maga a Halál. Miután szerelmét megmentette attól, hogy az örökkévalóságig a Pokolban ragadjon, azt hitte, a dolgok visszatérnek a normális kerékvágásba. De tévedett.
A női szívek megdobbantója, az iskolai hátvéd, Leif Montgomery eltűnt. Amíg a város beleőrül az aggodalomba, Pagan más okokból lesz idegroncs. Úgy tűnik, hogy Leif nem egy átlagos tinédzser, még csak nem is ember. Neki nincsen lelke.
Dank már a kezdetektől tudta Leif titkát, de nem kezdett el aggódni egyetlen lelketlen teremtmény miatt. Azonban most tudatosul benne, hogy mekkora hibát követett el.
Pagan lelkét már születésekor megjelölték, kielégítve ezzel egy olyan sötét erőt, amit a Halál meg sem közelít. Dank tudja, Pagan lelkének megmentése nem lesz könnyű, de a lány az övé, azt pedig már bebizonyították, hogy akár meg is tagadja a Mennyet azért, hogy vele maradhasson. Így, ha most a Pokol akar belőle egy darabot, nem jelenthet problémát…


 Abbi Glines - A jövőm (Existence trilógia 3.)

Dank ​vajon magába tudja bolondítani a lányt… újra?
Amikor Pagan Moore bebizonyította, hogy méltó a Halál szerelmére, esélyt kaptak arra, hogy együtt maradjanak, ha teljesítenek egy próbatételt.
Azonban azt senki sem ígérte meg Danknek, hogy a lány továbbra is akarni fogja őt…
Amikor egy lélek megteremtetik, annak párja is megszületik. Ezek a lelkek pedig minden életükben egymásra találnak. Beteljesítik egymás sorsát. Pagan számára ilyen lélek a voodoo király. Eljött hát az idő, hogy a lány eldöntse, mire vágyik jobban: együtt lenni a Halállal az örökkévalóságig, vagy amellett a lélek mellett maradni, akit neki teremtettek.
Dank sosem gondolta, hogy aggódnia kellene a választás miatt. Tudta, hova húz a lány szíve. Azonban rá kellett jönnie, hogy semmi sem biztos, miután a lánynak törölték az emlékeiből minden csókjukat, érintésüket, minden közösen eltöltött pillanatukat. Így hát újra el kell nyernie Pagan szerelmét, és bebizonyítania a lány lelkének, hogy pontosan ő az, akihez tartozik.
Mindezzel nem is lenne gond, ha Pagan lelki társa nem állna az útjában.

21 megjegyzés:

  1. Szia. Szeretném kérni ennek a könyvek mind a három részét. Köszönöm brigi201604@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia.Kérném szépen ennek a sorozatnak mindhárom részét. Köszönettel kismicur@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok Barátaim, Puskás Juditnak hívnak Budapestről, Magyarországról Szakmailag sebész orvos vagyok, 52 éves vagyok, kérem figyelmesen olvassa el a valós életem tanúságait, hogyan állítottam vissza egykori szerelmemet két napon belül gyertyák megosztása után. ima, jó szándékom van itt megosztani a jó hírt Tudd, hogy ez az információ segít valakinek, aki most olvassa, meggyógyítani a megtört szívet, és két napon belül helyreállítani az elveszett szerelem kapcsolatát. Lehet, hogy az én tartózkodásom is hasonló, már évek óta házas voltam Áronnal, a múlt hónapban szakított velem, mindent megtettem, hogy visszaszeressen, de hiábavaló volt minden, amit tettem, azt akartam, hogy jöjjön vissza. mert volt két közös gyerekünk és annyira szeretem, hogy nem bírom nélküle, mindent megkérdeztem tőle, megígértem, de nem volt hajlandó. Elmagyaráztam a problémámat a munkatársamnak, ő a legjobb barátom, és azt tanácsolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot a Drigbinovia Szerelmi varázslattal, ez az egyetlen, ami segíthet, de én az a fajta vagyok, aki soha nem hisz abban, hogy létezik szerelmi varázslat. működhet, nem volt más választásom, mint megpróbálni, küldtem egy üzenetet doctorigbinovia93@gmail.com Email és whatsapp +12162022709 és viber +12066713285. Drigbinovia azt mondta, segíthet visszaszerezni a férjemet, hogy ne aggódjak, hogy minden rendben lesz három munkanap előtt, gondosan követtem minden utasítását, hogy mit tegyek a házamban egy szerelmi varázslat ima közben. az éjszaka. Drigbinovia sugárzott egy varázslatrészletet a szerelemről, és meglepő módon , A második nap 05:00 körül volt. hogy bocsánatot kérjen tőlem, és azt mondta, hogy hazajön, mert hiányzik neki a családja, annyira izgatott volt, hogy visszafogadtam őt. Drigbinovia a legjobb módja annak, hogy megmentse a házasságát, csak meg kell próbálnia?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon rossz helyen probalkozol...🤣🤣🤣

      Törlés
  4. sziasztok! valaki el tudná nekem küldeni mindhárom részt a bekkababy19@gmail.com emailcímre? köszönöm előre is :)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok el tudja valaki küldeni nekem mind 3 rèszt 🥺 megköszönnèm 🥺😊 pappnati67@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok :) valaki el tudná küldeni nekem mind a 3 részt , ? Nagyon megköszönném 🥹kincs0205@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Kérhetném én is mind a három részt! Előre is nagyon köszi!😊
    hanska89@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Szeretném én is kérni mind a 3 részt, ha lehet. :) Köszönöm előre is! :) nikusssz07@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok.
    Én is szeretném kérni mind a három részt.
    anett.vaczi15@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. En szeretném mirella.gombos@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok, valaki eltudná nekem küldeni? ildancs20@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok
    Én is megkaphatnám mind3 részt? Nagyon köszi
    wattpadvenomia@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. sziasztok
    elküldenéd mind a 3 részt a beatavizi@gmail.com-ra? köszi!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok 😇 légyszíves nekem is el küldenétek mind a három részt ? Nagyon szépen köszönöm 💐( a mail címem blackcross1226@gmail.com )

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!
    Én is nagyon szeretném elolvasni, el tudja nekem küldeni valaki?
    Email címem: zsanczu@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm! ❤️

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Én is nagyon szeretném elolvasni, el tudja nekem küldeni valaki?
    Email címem: ado.timi34@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!
    Elolvastam az első részt és nagyon szeretném a 2.-ik 3.-ik részt is valaki el tudná küldeni nekem?
    Köszönöm. nemethaniko7205@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia, szeretném kérni a sorozatot :) ildancs20@gmail.com Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  19. Szia szeretném kérni az egész trilógiát ha lehet 😇 az e-mail címem a következő: marykolp16@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés