2019. augusztus 3., szombat

Rachel van Dyken - A randiguru szárnysegéde (Szárnysegéd bt. 2.)

Rachel van Dyken - A randiguru szárnysegéde (Szárnysegéd bt. 2.)

A ​Szárnysegéd Bt. kettes számú szabálya: Soha ne mutasd ki, hogy mennyire akarod a másikat!
Lex utálja Gabyt. Gaby utálja Lexet. Legalább kölcsönös az érzés, nem? Lex nem tehet mást, igyekszik túlélni azokat a heteket, amikor kiképezi Gabyt a Szárnysegéd Bt. munkatársává, és kész. Igen ám, de miután elkezdenek együtt dolgozni, majd’ szétveti őket a szexuális feszültség. Lex nem tudja eldönteni, hogy megfojtsa a lányt, vagy felrakja a legközelebbi strapabíró asztalra.
Gabynak van egy titka. Egy olyan dolog, amit nemcsak a legjobb barátja, de az ellensége elől is titkol. A határok lassan elmosódnak. Lex egyre kevésbé az a gazfickó, akinek Gaby tartotta, és… kezd valami egészen mássá alakulni az, ami köztük van. Gaby mindig is utálta, hogy kicsit vonzódik Lexhez – egyetlen informatikus hallgatónak sem szabadna ilyen jó testének lennie, és ilyen jól kinéznie szemüvegben –, mert „Lex Luthor” egy gonosz nőfaló. Veszélyes. Gabynak távol kellene tartania magát tőle. Nagyon-nagyon távol… De hát mindig is vonzotta a veszély.
Mi van akkor, ha kezdesz beleesni az ellenségedbe?

Eredeti mű: Rachel van Dyken: The Matchmaker's Replacement

38 megjegyzés:

  1. Szia, érdekelne ez a könyv, el tudnád valamilyen módon küldeni nekem?☺️❤️Előre is köszönöm.✨

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is el tudná valaki küldeni? kisseszter943@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Én is Kérhetem? naramaci277@gmal.com köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Szia. Én is szeretném elkérni! Előre is köszönöm lango.henrietta@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. El tudná valaki küldeni nekem is ! 😊
    pappnati67@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok. Ha valaki le tudta tölteni, el tudná nekem is küldeni? Az emailem baranyizoe11@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok ha valakinek megvan, eltudná nekem küldeni?
    andreakereszturi84@gmail.com
    Elore is köszi

    VálaszTörlés
  9. sziasztok, valaki eltudná küldeni a könyvet a gal.bernus@gmail.comra?
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok,
    Valaki el tudná nekem küldeni a könyvet? :)
    heverzita@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  11. Elküldené nekem is valaki?
    evialbert99@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok. Én szeretném ha valaki elküldenéd nekem is! Előre is köszönöm! dandica87@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok. El tudná nekem is küldeni valaki? Köszönöm
    k.bartuszek20@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia el tudna küldeni valaki? Sajnos nem engedi le tölteni elore is köszönöm szépen! naramaci277@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok. Elküldené nekem valaki? Nem engedi letölteni.
    gajdanviki2007@gmail.com
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki? dandica87@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok nekem is lekuldené valaki?kocsisnikolett2000@gmail.com köszi előre is.

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Nekem is eltudná küldeni valaki, és az első rész is ha meg van valakinek.
    Előre is köszönöm.
    katageorgina15@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Eltudná küldeni nekem is valaki?
    Előre is köszönöm. :)
    fruzsina.macsai@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Nekem is el tudná küldeni valaki?
    csupedly95@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok el tudná valaki küldeni nekem a könyvet? Légyszi!!
    anagy2237@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is? balazsevelin645@citromail.hu

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok,

    Kérlek nekem is küldje el valaki :)
    Nagyon köszi előre is!!
    dallosdiana98@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Engem is érdekelne a könyv, el tudná valaki küldeni? borcsajulcsa@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok engem is érdekelne.
    bpotoret@gmail.com.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  27. sziasztok! ha valakinek megvan én is elkérném
    kvrializ@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Tovább tudná valaki küldeni? erikapipo0@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok. a kapri.bogyo86@gmil.com cimre elküldné valaki nekem? Köszi,előre is.

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok, tovább tudná valaki küldeni? henrietasurovecova@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok. Valaki át tudná küldeni nekem is?
    adrienn.pinter.gyure@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem is küldeni ezt, illetve az első részét?
    bervik1028@gmail.com
    Köszönöm! <3

    VálaszTörlés
  33. Hali, esetleg nekem is el tudja valaki küldeni? citrompotlo2000@gmail.com

    VálaszTörlés