2020. szeptember 24., csütörtök

Jessica Park - 180 másodperc

Jessica Park - 180 másodperc

Három ​perc is elég ahhoz, hogy megváltoztasson egy életet.
Minden sebezhetőség ellenére. Minden félelem ellenére.
Vannak, akik az egész életüket anélkül élik le, hogy megváltozna a gondolkodásmódjuk. Allison Dennisnek viszont mindehhez 180 másodperc is elég…
Allison, aki a gyerekkorát nevelőcsaládok között ingázva töltötte, elhatározta, hogy senkit nem enged közel magához. Tizenhat éves koráig nem fogadták őt örökbe, így megtanulta, hogy jobb nem bízni a dolgok állandóságában. De harmadéves egyetemistaként egyre nehezebben tud elveszni a fülében zúgó fehérzajban.
A gyanútlan Allison egy délután épp a kampusztól nem messze sétál, amikor belerángatják egy társadalmi kísérletbe. Azt a váratlan feladatot kapja, hogy lépjen interakcióba egy vadidegennel, 180 másodpercen keresztül. Sem ő, sem a másik fél, a szívdöglesztő közösségi média sztár Esben Baylor, nem áll készen arra, ami ezután következik.
Amikor lejár az idő, az érzések olyan intenzitással törnek Allisonra és Esbenre, ami mindkettőjüket összezavarja és felvillanyozza. Legjobb barátnője unszolására Allison utazásra indul, hogy kiderítse, vajon az élmény, amin Esbennel osztozott, valódi-e – és azt, hogy képes lesz-e végre bízni magában, a többi emberben és a szeretet erejében.
Az egyik legmélyebb szerelmi történet, amit valaha olvastál, melyben egy szorongó lány rátalál önmagára.
Ismerd meg, mi zajlik a lelkében és gazdagodj vele.

66 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon szép történet, ajánlom mindenkinek.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,hogy lehetőségem van olvasni az Ön blogját. Így a kedvenc időtöltésemnek hódolhatok, mivel újra bezártak a könyvtárak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Olvasó!
      Nagyon szívesen.Örülök neki,hogy örömét leli a blogom olvasásában. Ha bármilyen könyvet keres írjon nyugodtan. Jó olvasást!
      Üdv: Anastasia

      Törlés
    2. Szia
      Elküldenéd nekem erre az email címre
      takild73@gmail.com
      Köszönöm szépen

      Törlés
    3. Szépen megkérlek, elküldöd nekem emailben?
      vojcsikviktoria@gmail.com

      Törlés
    4. Szia! Ha megkérhetlek titeket valaki attudna küldeni nekem is? Előre is köszönöm!
      maria88omo@gmail.com

      Törlés
  3. Köszönöm szépen! Ez nekem Ali Baba kincses blogja !

    VálaszTörlés
  4. Szia. Sajnos valamiért nem tudom letölteni a könyvet. El tudnád küldeni nekem?
    tasiibike1@gmail.com
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  5. Ez a könyv valami olyan lett, amit szavakkal leírni nem lehet! Mindenkinek ajánlom!!! Szerintem a mai világban alig van már hasonlóan lebilincselő.

    VálaszTörlés
  6. Szia elküldöd nekem légy szíves. Köszönöm skrapits15@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom letölteni. Valaki elküldené? kizzsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szeretném én is a könyvet, ha lehet. anitafekete85@yahoo.com
    Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok akinek sikerült letöltenie elküldené a vargapepi@gmail.com ra? Előre köszönöm❤️😁

    VálaszTörlés
  10. sziasztok! sajnos én sem tudom letölteni a könyvet, légyszi nekem is küldje el valaki a "brebus05@gmail.com" ra
    előre is köszönöm annak, aki elküldi!

    VálaszTörlés
  11. Nem tudom én sem letölteni,sajnos, el tudná küldeni nekem is valaki? Előre is nagyon szépen köszönöm! anitafekete85@yahoo.com ❤

    VálaszTörlés
  12. Én sem tudom letölteni..
    Nagyon megköszönöm ha nekem is elküldené valaki.
    @szekelybrigitta03@gmail.com
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Valaki eltudná nekem is küldeni? ozvaldszabina93@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok
    Elküldené valaki nekem takild73@gmail.com
    Előre köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki? Szeretném még egyszer elolvasni.
    Köszönöm!

    nreveszanita@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni? koszegik21@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  18. Szia. Elküldené nekem is valaki?
    ancsika.girl@outlook.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Elküldené nekem is valaki?
    Veronikanagy0412@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  20. Helló,nemtudom letölteni��
    ildiko.zolnai.94@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  21. Szeretném én is elolvasni, de nem tudom letölteni. Elküldené valaki? Köszönöm!
    kissnora22@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. sziasztok!
    én is szeretném elolvasni. elküldené nekem valaki?
    gyebnarpetra@gmail.com
    köszönöm!

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni?
    Előre is köszönöm!! 😄
    molnar.viktoria012@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. sziasztok! valaki elküldené nekem is? puszi nektek❤️ farkaslara1999@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok!
    Valaki el tudná nekem küldeni?
    Előre is köszönöm!
    strihovanecz.eva@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Nekem is elküldtek valaki?
    Köszi előre is!
    evialbert99@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia elküldenéd nekem is erre az email cimre peternoemi06@gmail.com
    Előre is köszi szépen:)))

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Nekem is át tudná valaki küldeni?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!
    tvivi2009@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! valaki esetleg nekem is el tudna kuldeni? weieszad@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia elküldenéd nekem a kubikzsuzsanna1@gmail.com ra? Köszönöm :D

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Nem tudná valaki helyi megjegyzésbe bemásolni a könyv drive linkjét? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  32. Szia. Nem birom letölteni. Valaki küldje el.. kèrlek. Köszönöm

    VálaszTörlés
  33. Hello!
    Én is szívességet szeretnék kérni. Akinek van rá lehetősége megosztaná velem a pdf fájlt? Nagyon megköszönném.
    sinon.uchiha1@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Hálásan megköszönném,ha nekem is elküldenéd. happaniko80@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    El tudnád küldeni?mark.nilus@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  36. Szia. Ha volna időd, elkuldened kérlek a köv. e-mail címre: csgabu@gmail.com is ezt a könyvet. Köszönöm szépen 😀

    VálaszTörlés
  37. Szia. El tudnád küldeni? enikodancs95@gmail.com. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  38. Szia. Kérlek, küld el nekem is az anna.gal417@gmail.com email címre. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  39. Szia, kérlek a febia1462@gmail.com emailra nekem is el tudod kuldeni? Koszonom szepen

    VálaszTörlés
  40. Szia.szeretném én is elolvasni.Kérlek küld el nekem is.bogimo9@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat.A cimem bogimon9@gmail.com.Köszönöm.

      Törlés
  41. Szia, nagyon szeretném én is elolvasni, megkérhetlek szépen elküldöd nekem is suneve84@gmail.com, köszönöm.

    VálaszTörlés
  42. Szia, én is nagyon szeretném elolvasni. Az alexasulyok32@gmail.com ra nekem is el tudnád küldeni? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  43. Szia, én is nagyon szeretném elolvasni. v25annacsilla@gmail.com-ra eltutnád küldeni? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  44. nekem is kérlek valaki juttassa el, nagyon megköszönném! geletoczkyt@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia, szeretném ezt a könyvet elolvasni. Kérlek küldd el e-mailben! gytunder@yahoo.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni? angelalakatos777@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Miert nem lehet letölteni?

    VálaszTörlés
  48. Szia, szeretném ezt a könyvet elolvasni. Kérlek küldd el e-mailben! anettgaal1@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  49. Szia, szeretném én is elolvasni de nem tudom megnyitni. Valaki el tudná nekem küldeni a jonaszsolnaikitti@gmail.com email cimre? Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  50. Szia.El tudod nekem küldeni? wehli.dalma@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni? Előre is köszi! gajdanviki2007@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Szia. Szeretném elolvasni a könyvet.
    Nagyon köszönöm, ha megkaphatom e-mailben!
    pupas0714@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia! El tudnád nekem küldeni erre a címre...? takacszsoka2008@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok.Valaki el tudná küldeni email -ben? Előre is köszönöm.
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok,szeretném elolvasni ezt a könyvet,de sajnos nem tudom letölteni.😞 eltudná nekem valaki küldeni e-mailben? henrieta.oriskova@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Hello valaki átküldi ?
    zsani.m2@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok èn is szeretnèm elolvasni elküldenè valaki ? zsanika88@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! El tudná küldeni nekem is valaki a könyvet e-mailben? Nagyon köszi előre is! mkriszti0128@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Szeretném elolvasni a könyvet. El tudná küldeni nekem is valaki e-mailben? Előre is nagyon köszönöm! brigittadevai@gmail.com

    VálaszTörlés