2019. július 30., kedd

Tarryn Fisher - F*ck Love - Kapd be, szerelem!

Tarryn Fisher - F*ck Love - Kapd be, szerelem!



"Tarryn Fisher ezúttal a humorral átszőtt, érzékeny oldalát mutatja meg..." - Willow AsterA New York Times sikerkönyves szerzőjétől.

Helena Conway szerelmes lesz.
Akaratlanul.Észrevétlenül.De nem véletlenül. Kit Isley pontosan az ő ellentéte - rejtélyes, fékezhetetlen és a legkevésbé sem óvatos. Mindez akár remekül is alakulhatna...Ha nem Helena legjobb barátnőjével találkozgatna. Helena kénytelen dacolni a szívével, helyesen cselekedni, és másokra is gondolni.Egészen addig, amíg fittyet nem hány az egészre.

Tarryn Fisher, New York Times sikerkönyves szerző lehet, hogy vagányabb nálad, de ezt nem dörgöli az orrod alá. Az első diplomáját a Roxfort Varázsló és Boszorkányképző Szakiskolában szerezte. Az emberi természet nagy tisztelője, egy hús és vér gonosz, mégpedig a Mardekár házból. A szíve sötét, de az olvasóit azért kedveli. Jelenleg Washingtonban él fiával és lányával.Az év legizgalmasabb regénye a női útkeresésről és a szerelemről.



Eredeti mű: Tarryn Fisher: F*ck Love

30 megjegyzés:

  1. Szia. Nem tudom letölteni. Esetleg, ha nagyon szépen megkérlek,nem tudnád elküldeni a suzanne9456@gmail.com címemre.
    Nagyon hálás lennék érte. Üdvözlettel

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon szívesen átküldöm. Jó olvasást!!
    Üdv:Anastasia :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, elküldenéd nekem is?
      aistvandi10@gmail.com

      Törlés
  3. Szia. Én sem tudom letölteni, kérlek küld el nekem is,a habigabi96@gmail.com címre. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen elküldöm neked is :) Jó olvasást!
      u.i:Hibás volt a link,de korrigáltam a problémát. Elnézést kérek. :)
      Üdv:Anastasia

      Törlés
    2. Szia, èn sem tudom letölteni, esetleg elküldenèd nekem is ? nikolettmurano@gmail.com

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia. Én sem tudom letölteni sajnos.
    El tudnád küldeni nekem is ? dr.mogyi@citromail.hu
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia elküldenéd nekem a kubikzsuzsanna1@gmail.com címre köszönöm :D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki? mester.nikoletta@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Valaki nem tudná bemásolni helyi megjegyzésbe a könyv drive linkjét? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia! Szeretném elkérni én is.Elküldenéd? d.zsuzsa0804@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  10. Szia megkaphatnam en is peterkatica@yahoo.com. Koszi.

    VálaszTörlés
  11. Megkaphatom en is franciskaheidinger@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia, nekem sem működik a link. El tudnád küldeni nekem is? 🙏
    ancient.wench@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia el tudnád küldeni nekem ? Nagyon szeretném elolvasni! Köszönöm szépen előre is
    anagy2237@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szép napot, megkaphatom én is a linket aistvandi10@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia, megk kaphatnám én is a linket a gyorgyeva77@gmail.com címre?

    VálaszTörlés
  16. Szia, én sem tudom letölteni esetleg eltudnád küldeni gogaveronika334@gmail.com címre?

    VálaszTörlés
  17. Szia.Elküldenéd nekem is?editcsiks20gmail.com Köszi

    VálaszTörlés
  18. Szia. Nem tudom letölteni. Áttudnád küldeni, ha szépen megkérlek? Itt az email címem: zsuzsaszondi96@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia, én is elkérhetem? mlenaa1016@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. valaki elkuldene nekem is?
    kvrializ@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia esetleg el tudnád küldeni nekem is a könyvet a boglarka.arvai03@gmail.com ra köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  22. Szia eltudnad nekem is küldeni szigetikatalin30@gmail.com. köszi szépen

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok, eltudnátok küldeni korodi.ibolya@freemail.hu köszönöm!!

    VálaszTörlés
  24. Szia, nem tudom letölteni el tudnád nekem is küldeni
    barbaraszaraz1@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  25. Szia, szeretném elolvasni, kérlek küld el. Köszi. Mega2@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia, légyszíves el tudod küldeni nekem is. Előre is köszönöm. zsofiaboglarka.borszeki04@gmail.com

    VálaszTörlés