2020. augusztus 26., szerda

Abby Jimenez - Barátnak tartalak

Abby Jimenez - Barátnak tartalak


Őrülten vicces és szívmelengető történet egy keményfejű, pimasz nőről és egy szexi tűzoltóról, aki lángra gyújtja a szívét.
Kristen Petersen nem szereti a drámát, az utolsó csepp véréig hajlandó küzdeni a barátaiért és nincs ideje olyan pasikra, akik nem értik meg őt. Ezenkívül van egy nagy titka: egy egészségügyi probléma miatt olyan beavatkozásra készül, ami után nem lehet majd gyereke. Érthető, hogy Kristen vegyes érzésekkel küzdve tervezgeti legjobb barátnője esküvőjét – főleg azok után, hogy megismeri a tanút, Josh Copelandet.
A fickó humoros, szexi, sosem veszi magára Kristen gyilkosan gúnyos megjegyzéseit és nagyon jól tudja, hogy a legtöbb érzelmi viharra a mexikói kaja a tökéletes megoldás. Sőt még Kristen kutyája, Kaszkadőr is odavan érte. Az egyetlen bibi: Josh egy nap nagy családot szeretne majd.
Kristen tisztában van vele, hogy a fickónak máshol kellene keresnie a boldogságot, de minél jobban és jobban egymásba gabalyodnak, annál nehezebben ereszti őt el.
Abby Jimenez első regénye az egyik pillanatban megnevettet, a másikban pedig már a zsepidért kell nyúlni, a Barátnak tartalak ugyanis szellemesen, szókimondóan és fájdalmas érzéseket megmozgatva dolgozza fel a meddőség és a veszteség témáját



13 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó történet. Imádtam

    VálaszTörlés
  2. Szia!Már nem fogod/akarod folytatni a könyvek feltöltésé. Ha nem akkor azt nagyon sajnálnám meet nagyon jó könyveket raktál fel.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nem tudom le tölteni a Abby Jimenez - Barátnak tartalak! Könyvet! Meg néznéd kérlek, h8 mi lehet a probléma

    VálaszTörlés
  4. Szia kérlek elküldenéd nekem a könyvet emailben? bakievelin66@gmail.com KÖSZÖNÖM SZÉPEN ♥️

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nekem is át tudnád küldeni a könyvet?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!
    tvivi2009@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok nagyon kèrlek küldjètek el nekem is a könyvet.
    szedlian@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok nem tudom letolteni, ha esetleg vkinek meg van, megkaphatnam emialen, kerek? susi.graholy@gmail.com
    Koszonom

    VálaszTörlés
  8. Szia szeretném el olvasni ezt a könyvet mert imádom de nem lehet le tölteni valaki tud küldeni egy linket amivel le lehet tölteni

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok nekem is el tudja nekem is küldeni ? Előre is köszönöm 🥰
    tarvillo@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, valaki nekem is el tudná küldeni? Előre is köszönöm, baranyizoe11@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. El tudnád küldeni nekem is kérlek? pethocsenge@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. El tudná nekem is küldeni valaki. Kérlek (katie.hamko@gmail.com) köszönöm

    VálaszTörlés