2019. augusztus 3., szombat

Aly Martinez - Cora és Penn sorozat

Aly Martinez - Hazug valóság ( Cora és Penn 1.)


Igaz: Több mint ezer mérföld távolságból végignéztem a telefonom kijelzőjén, ahogy két férfi megöli a feleségem. És nem tudtam őt megmenteni.
A haragomat és a gyűlöletemet felhasználva négy évet azzal töltöttem, hogy menekültem az emlékeim elől. Mígnem egy összetört nő okot adott arra, hogy végre megálljak.
Cora élete kész rémálom volt, de az elképesztő akaraterejével megfordította a helyzetet valami csodálatos felé. Olyan mosolya van, ami a legsötétebb lélekig is eljut. Egyetlen pillantásával az én lelkemet is darabokra tépte.
Hazugság: Csak az újrakezdés miatt voltam ott.
Hazugság: Halvány gőzöm sem volt, mibe keverem magam.
Hazugság: Nem tehettem semmit, hogy megmentsem őt.
De ez a helyzet a hazugságokkal: sosem tudhatod, kinek higgy.

Eredeti mű: Aly Martinez:The Truth About Lies

Aly Martinez - Kínzó Valóság (Cora és Penn 2.)


„Imádtam!” – TBB Sisterhood
„Tele fájdalommal, veszteséggel, és reménnyel, szerelemmel és szenvedéllyel.” – Schmexy Girl
Igaz: Penn Walker úgy érkezett az életembe, mint egy nyári vihar – sötéten, fenyegetőn, villámcsapásként.
Miután szemtanúja voltam a férjem meggyilkolásának, egyáltalán nem vágytam arra, hogy a szívemet odaadjam egy másik férfinak.
De Penn megszerezte.
Minden egyes szilánkját.
Minden összetört darabkáját.
Még a mocskos és kifacsarodott részeket is, amelyekről azt kívántam, bárcsak sose léteztek volna.
Hazugság: Nem volt szükségem rá, hogy megmentsen.
Hazugság: Pontosan tudtam, ki ő valójában.
Hazugság: Ha elveszíteném, nem pusztulnék bele.
De ez a helyzet a hazugságokkal: sosem tudhatod, kinek higgy.
Eredeti mű: Aly Martinez: The Truth About Us

8 megjegyzés:

  1. Szia. Sajnos nem engedi letölteni. Esetleg el tudnád küldeni nekem emailen? 😊
    nikoletttoth186@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm 😊
    Szép napot
    Niki

    VálaszTörlés
  2. Szia eltudod küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Szia! Sajnos nem tudom letölteni. Elküldenéd a korosza@gmail.com címre? Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nem tudom az elsőt letölteni sajnos. El tudod küldeni?mathe.ingrid12@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én is kérhetném a 2 könyvet e-mailben? Köszönöm!
    Bojtosgabriella@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia szeretném kérni én is könyveket
    totpalandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretném kérni én is a könyveket. nagi1983@freemail.hu Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Èn is kèrhetem az 1. ès a 2. Könyvet.
    vklau74@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés