2019. augusztus 12., hétfő

Leigh Bardugo – Hat varjú

Leigh Bardugo – Hat varjú

Ketterdam: nyüzsgő nemzetközi kereskedelmi csomópont, ahol jó pénzért minden megkapható, és ezt senki nem tudja jobban, mint Kaz Brekker, a kivételes tehetségű bűnöző. Kaz veszélyes küldetésre kap megbízást, és cserébe olyan gazdagságot kínálnak neki, ami legvadabb álmait is felülmúlja. Egyedül viszont képtelen sikerre vinni a vállalkozást…
Egy bosszúszomjas elítélt.
Egy szerencsejáték-függő mesterlövész.
Egy különleges múltú szökevény.
Egy Kísértet néven ismert kém.
Egy varázserejét a nyomornegyedben kamatoztató szívtörő.
Egy tolvaj, aki a leglehetetlenebb helyzetekből is kiszabadul.
Hat veszélyes törvényenkívüli és egy lehetetlen vállalkozás. Kaz csapata az egyetlen, ami megmentheti a világot a pusztulástól – ha előbb ki nem nyírják egymást.
Eredeti mű: Leigh Bardugo  – Six of Crows

10 megjegyzés:

  1. Sziaa! Fel tudod tölteni a második részét is? Vagyis neked megvan pdf-ben?

    VálaszTörlés
  2. Heló! Az lenne a kérdésem, hogy a második rész már le van fordítva esetleg? És neked meg van pdf-ben? Ha igen, kérlek rakd fel!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni erre az email címre: gajdanviki2007@gmail.com
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Ha valakinek megvannak a könyvek, el tudná küldeni az e-mail címemre (petra2006kovacs@gmail.com)? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok. Valaki el tudna ezt nekem küldeni meg a második részét? Nagyon szépen megköszönném
    siskanora540@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok. Valaki el tudná ezt nekem küldeni meg a második részét is? Nagyon szépen megköszönném. Email: domcsu1995@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Engem is erdekelne a masodik resze a konyvnek. Elore is koszonom!
    p3eliot@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! A második részét nekem is el tudnád küldeni? Köszi előre is!
    zsombokfruzsina@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a második részt? gob.han@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni az 1. és 2. részét? Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés