2019. augusztus 3., szombat

Rachel van Dyken - Szárnysegéd Bt.

Rachel van Dyken - A csábítás szabályai (Szárnysegéd Bt.1.)

Minden ​szabályt megszeg, hogy övé legyen a lány. 

Miután egy baleset véget vet profi sportolói karrierjének, Ian Hunter visszatér az egyetemre – és készen áll arra, hogy egy újfajta játékban vegyen részt. Az ő agyából pattan ki a Szárnysegéd Bt. gondolata, ami, szájról szájra terjedő sikeres és titokzatos szerelmi tanácsadó szolgáltatást nyújt a szerelemre éhes lányoknak. Amikor Blake Olson jelentkezik, hogy igénybe vegye a Szárnysegéd Bt. szolgáltatásait, Ian megismeri minden idők legreménytelenebb ügyfelét. 

A slampos sportruhákban és tangapapucsban pompázó Blake-nek csodára van szüksége ahhoz, hogy megszerezze a kiszemeltjét. Csak egy profi randiguruval van rá esélye. Ian tudja, hogy a tanácsai és az átváltoztató munkája nyomán Blake is sikerrel járhat. Ám ahogy a lány lassan átváltozik, Ian rájön, hogy komoly veszély fenyegeti az első számú alapszabályát… Ne ess bele az ügyfélbe! 

Frappáns és szenvedélyes szerelmi történet, amiből az olvasó a fejét fogva döbbenhet rá a férfi és a női gondolkodás különbségeire. 
Bájos, pajkos, humoros.


Eredeti mű: Rachel van Dyken: The ​Matchmaker's Playbook



37 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem sikerült letölteni

    VálaszTörlés
  3. sajnos nekem sem sikerül letölteni. ha lehet, én is szeretném kérnia tordia@gmail.com címre. köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is elkérhetném PDF-ben? Nekem se sikerül letölteni. email címem: dorka.kovacs2550@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia én is Kérhetem? naramaci277@gmail.com köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  6. Szia. Én is szeretném elkérni ha valakinek meg van esetleg. Köszönöm lango.henrietta@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia ha valakinek meg vannak a részei eltudja küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Ha valakinek megvan eltudná nekem küldeni? 1992farkas@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! Nekem sem sikerült, valaki el tudná nekem küldeni? Az emailem baranyizoe11@gmail.com
    Előre is köszi

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok ha valakinek megvan,eltudná nekem küldeni? andreakereszturi84@gmail.com
    Elore IS köszi

    VálaszTörlés
  11. Szia szeretném én is el kérni a könyvet.
    Előre is nagyon szépen köszönöm! doncsicsoka@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia! Esetleg, ha nekem is elküldenéd: bertalanka11@gmail.com , köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!

    Én is szeretném elkérni, ha valakinek megvan :)
    Köszönöm előre is!

    dori.hargitai28@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok

    Én is elkérhetném, ha valakinek megvan :)
    Előre is köszönöm. dudaskiara99@gamil.com

    VálaszTörlés
  15. Szia. Én szeretném ha valaki elküldené,már régóta keresem! Előre is köszönöm! dandica87@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni? Köszönöm
    k.bartuszek20@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! Esetleg, ha nekem is elküldenéd: varadi.nikoletta32@gmail.com , köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Valaki kérlek áttudná nekem küldeni, mert sajnos nem tölt be: petra.schulteisz19@gmail.com
    Hálás köszönet!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok valaki el küldené nekem is köszönöm zoemilan1821@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok valaki át tudná nekem is küldeni. tornaitimea5@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni? kathievelin3@gmail.com Ezer hála és köszönet!

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok!
    Én is nagyon szeretném elolvasni. Ha valakinek megvan el tudná küldeni nekem is?
    csupedly95@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok.
    Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni?
    Előre is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Én is szeretném elérni a pdf. - et és a folytatását is.

    Köszönöm
    renata.balogh.1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Ha valakinek megvan küldje már el az összes kötetet legyen szíves előre is nagyon szépen köszönöm.
    vargatundy5@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok!
    Esetleg én is elkérhetném?
    06kriszti08@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni? Köszönöm
    luca.asboth@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Esetleg nekem is el tudná küldeni valaki?
    Előre is köszönöm!
    biro.gabriella123@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szisztok!! Kérhetném én is a a könyvet! edina.ers.schneider@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok!
    Esetleg kérhetném én is a könyvet (a folytatást is)?
    hencs69@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  31. Nem tudom hogy működnek itt a dolgok de ha valaki eltudná küldeni azt megköszönném🥰

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok :) valaki esetleg el tudná küldeni nem ezt a könyvet, illetve a 2. részét? :) Köszönöm szépen, k.bartuszek20@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok

    Valaki elküldené nekem is ezt a könyvsorozatot?

    ivett9612@gmail.com

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. sziasztok, nekem is eltudnátok küldeni?
    Köszönööm
    kokaireka2@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok, nekem is el tudná küldeni akinek meg van? 🥺
    köszönöm
    trgbeki@gmail.com

    VálaszTörlés