2019. november 10., vasárnap

Kasie West - Szívességből szerelem

Kasie West - Szívességből szerelem

Giával az iskolai bál kezdete előtt fél órával szakít a pasija, ezért kétségbeesésében vakmerő lépésre szánja el magát. Arra kér egy vadidegen srácot, játssza el egy estére, hogy járnak. A terv egyszerű: két óra, pár kegyes hazugság a barátnőknek. A baj csak az, hogy Gia nem tudja kiverni a fejéből a helyes ismeretlent. Aztán az élet úgy hozza, hogy viszonozhatja a szívességet … Tényleg egyre fontosabbak lesznek egymásnak, vagy kamu az egész? Alapulhat-e bármi is hazugságon? Mit gondolnak majd a barátnői, ha kiderül az igazság? Tényleg ennyire számít, hogy ki mit gondol?
Kasie West szellemes és csodálatosan romantikus regényének főhőse egy hirtelen ötlet miatt óriási galibába keveredik, és az élete fenekestül felfordul. Vajon sikerül újra megtalálnia a szerelmet, és azzal együtt önmagát is?
Eredeti mű: Kasie West: The Fill-In Boyfriend

18 megjegyzés:

  1. Szia, nem tudnád elküldeni a szívességből szerelemet mivel nem engedi megnyitani ezt fájlt az email címem:nreka075@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Szeretném, ha elküldenéd nekem ezt a könyvet.
    Előre is köszönöm!
    pempe873@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok, valaki eltudná esetleg küldeni? Sajnos nekem nem engedi letölteni:(

    horvathviktoria526@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok valaki eltudja küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Szia! Sajnos nem tudtam letölteni. Elküldenéd az email címemre: krumne.marta@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Szia én is szeretném el olvasni ezt a könyvet de nem engedi le tölteni
    Elküldenéd az email címemre?
    ohenrietta99@gmail.com.köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  8. Szia Anastasia!
    Szeretném, ha elküldenéd nekem ezt a könyvet.
    Előre is köszönöm!
    agnes_szlavik@yahoo.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok. Valaki el tudná nekem is küldeni? Köszönöm szépen.
    k.bartuszek20@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia! Szeretnem elolvasni ezt a konyvet, el tudnad kuldeni nekem is? erasipos@gmail.com
    Köszönöm szépen! Erika

    VálaszTörlés
  11. Szia Anastasia!
    Szeretném kérni, hogy nekem is küldd el kérlek.
    Előre is köszönöm!
    sz.dora06@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Nem lehet letölteni...es még sok masikat sem.sajnos!

    VálaszTörlés
  13. Szia,szeretném elkérni a könyvet.Az e-mail címem: matekrisztina90@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm ha elküldöd!

    VálaszTörlés
  14. Szia, nekem is el tudnád küldeni,
    zsargo.anita@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Szia nekem is el tudnád küldeni? sanyiniki1993@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok
    Valaki nekem is elküldené?
    edina.preiner@gmail.com
    Kösziiiii

    VálaszTörlés
  17. Szia el tudnád küldeni nekem is kérlek ezt a könyvet mert nekem se nyissa meg jeneiorsolya127@gmail.com

    VálaszTörlés