2020. január 19., vasárnap

Kasie West - A távolság relatív

Kasie West - A távolság relatív


A ​tizenhét éves Caymen Meyers úgy tanulmányozza a gazdag embereket, akár egy tudományos kísérletben, és sok évi megfigyelés után biztos benne, hogy csak egy dologra jók: pénzt költeni olyan felesleges holmikra, mint az anyukája boltjában árult porcelánbabák.
Így amikor Xander Spence besétál a boltba, hogy a nagymamájának vegyen egy babát, elég egy pillantás, hogy Caymen megállapítsa, a fiú eszméletlenül gazdag. Bár a fiú vonzó, és ő az első, aki tényleg felkelti a lány figyelmét, Caymen elég okos ahhoz, hogy tudja, nincs esélye a fiúnál. Hiszen ha mást nem is tanult az anyukája intelmeiből, azt igen, hogy a gazdag emberek figyelmét nehéz felkelteni. Ám Xander ezentúl gyakran megjelenik az üzletben, dacára a lány erőfeszítéseinek, hogy elriassza. Caymen pedig, legnagyobb rémületére, élvezni kezdi a fiú táraságát.
Tudja, hogy az anyukája nem jöhet rá a dologra – nem fogadná el. Jobban szeretné, ha Caymen a helyi, csóró rockerfiúval lógna. Amikor Xander odafigyelése és kedvessége már éppen meggyőzné a lányt, hogy a gazdagság nem jellemhiba, ráébred, hogy a pénz sokkal nagyobb szerepet játszik a kapcsolatukban, mint gondolta volna. És hogy Xander nem az egyetlen, akiért aggódnia kell.
Az eredeti mű: Kasie West: The Distance Between Us

13 megjegyzés:

  1. Sziasztok. Érdeklődnék, h valaki el tudja küldebi ezt a könyvet? Nem engedi letölteni. :(
    kurureka@freemail.hu

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Engem is érdekelne. Valaki el tudná küldeni? pr.emese14@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kérlek küldd el nekem a könyvet.
    Köszönöm szépen
    pempe873@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Ha valakinek sikerült letöltenie, el tudná nekem küldeni?
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nekem is eltudnád küldeni kérlek? enagy930@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia nekem is eltudod küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia. Kérlek küld el nekem a könyvet 🙂 köszönöm.
    morvai.reginaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia Anastasia!
    Szeretném, ha elküldenéd nekem ezt a könyvet.
    Előre is köszönöm!
    agnes_szlavik@yahoo.com

    VálaszTörlés
  9. Szia(sztok)! Ha valakinek sikerült letölteni a könyvet, el tudná küldeni az e-mail címemre (petra2006kovacs@gmail.com)? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretném elkérni ha lehetséges.
    tokyowoodoo@gmail.com

    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok. Én is szeretném kérni a könyvet, amennyiben lehetséges. E-mail címem: ritabakos7@gmail.com. Köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Kérem szépen én is.
    edina.preiner@gmail.com
    Kösziii

    VálaszTörlés