2019. december 18., szerda

Tijan - Anti Stepbrother - Vészkijárat

Tijan - Anti Stepbrother - Vészkijárat

A mostohabátyám miatt iratkoztam be erre az egyetemre.
De mi van, ha beleszeretek valakibe, aki pont az ellentéte?
Igen, kicsit naiv voltam, nehezen illeszkedtem be, és túlzottan a fantáziavilágomban éltem, de Caden Banks nagyon téved, ha azt hiszi, irányíthat.
Új család, új barátok, új élet… és új kihívások.
Minden, amiről egy egyetemista élete szól: szerelem, buli, tanulás, siker, kudarc… és az élet nehéz kérdései is: veszteség, kétség, gyász.

64 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. szia legyszi nekem is at tudnad kuldeni emailbe ? nem tudom letolteni

      Törlés
  2. Szia, nem tudom letölteni, eltudnád küldeni emailben? dincu4@gmail.com

    Köszönöm ☺️

    VálaszTörlés
  3. Szia!nem tudom letölteni 😞eltudnad kuldeni a tunccy88@gmail.com email cimre? Nagyon szépen köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  4. Szia!nem tudom letölteni eltudnád küldeni a laczitimea98@gmail.com email cimre? Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem tudom letölteni, eltudnád küldeni a gyebike97@gmail.com email címre? Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Nekem is el tudnád küldeni a horvathibolya2000@gmail.com - ra.
    Előre is köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés
  7. Szia. Nekem is elküldenéd hegedusedina00@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia/Sziasztok!
    Ha megvan valakinek el tudná légyszi küldeni nekem?
    ulicskarebi@gmail.com
    Én amúgy semmit sem tudok letölteni erről az oldalról. Vagy azt írja ki, hogy nem létezik ez a fájl, vagy azt, hogy hozzáférést kell kérni, pedig régebben sok könyvet innen töltöttem le.

    VálaszTörlés
  9. Szia megkérhetek valakit hogy küldje el nekem is nagyon szépen köszönöm imél: kknoemi52@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia nekem is el tudja valaki küldeni dnagy3474@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  11. Valaki eltudja nekem is küldeni?
    tompacsilla2020@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia
    Nem tudom letölteni, el tudnád küldeni a toth.petra2003@gmail.com e-mail címre. Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  13. Szia nem tudom letölteni esetleg valaki el tudná küldeni a vivienbenke97@gmail.com e-mail címre. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  14. Valaki elküldi nekem lészszives. Nem tudom letölteni. Köszi. fmarinnela@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia nem tudom letölteni esetleg valaki el tudná küldeni rekabardos08@gmail.com e-mail címre. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  16. Én is kérem szépen.
    edina.preiner@gmail.com
    Nagyon köszi!!

    VálaszTörlés
  17. Szia nem tudom leteltével meghivo kell az oldalakhoz mostmar rengeteg könyvet olvastam toled

    VálaszTörlés
  18. Szia! szeretném kérni, hogyha valaki aki tudja elküldené nekem a fojtedit@gmail.com Előre is köszönöm !

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok valaki eltudja küldeni nekem?
    stella.serban18@gmail.😘💕

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok nekem is valaki el tudná küldeni? 🙂kovacsaliz1997@gmail.com
    Köszönöm szépen 🙂🙂

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok! Én sem tudom letölteni:(
    Valaki elküldené nekem is? Nagyon hálás lennék♡
    E-mail: renatazambo91@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Légyszi nekem is küldje el valaki:) noranadin1980@gmail.com
    Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!légyszíves küldje el valaki nekem is .susekmariann@gmail.com. köszönöm!

    VálaszTörlés
  24. Szia nem tudom letölteni. Ha megkerlek elküldöd email-ben?
    leticia.pilka.3@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok eltudod nekem küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok, légyszíves nekem is küldje el valaki, nem tudom letölteni: jsuzie88@gmail.com! Köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok, valaki el tudná nekem is küldeni az aistvandi10@gmail.com - címre, előre is köszönöm 🥰

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Nem tudom letölteni, valaki elküldené nekem rekaszoboszlay@gmail.com címre. Előre is köszönöm.😊

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Nem tudom letölteni elküldenetek nekem a 19csaszar78@gmail.com címre. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  30. Nekem is el tudná valaki küldeni?

    VálaszTörlés
  31. Szia. El tudnád küldeni a Vészkijáratot és a Megtört herceget? Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  32. Szia. El tudnád küldeni a Vészkijáratot?
    molnarcsilla1990@gmail.com
    Köszönöm! 🙂

    VálaszTörlés
  33. Szia elküldenéd nekem a kubikzsuzsanna1@gmail.com köszönöm :D

    VálaszTörlés
  34. Szia. El tudod légyszíves nekem is küldeni ezt és a Betű Mágusa c. könyvet (jöhet a folytatása is)
    gerepamela9@gmail.com

    Kösziii 😊🥰
    Kösziii

    VálaszTörlés
  35. Szia.El tudnád nekem küldeni . köszönöm. renata.balogh.1998@gmil.com

    VálaszTörlés
  36. Szia. El tudnád nekem küldeni? Köszönöm
    juli.gajdics@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Szia!
    El tudnád küldeni?
    Köszi😊gunsfam@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    El tudnád küldeni?
    Köszi😊renat.balogh.1998@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok.
    Valaki el tudná küldeni?
    vivienbarna69@gmail.com
    barnavivi1996@freemail.hu
    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem?
    besenyei.dora80@gmail.com
    Elöre is köszönöm!🙂

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Szeretném én is elkérni ezt a könyvet.
    csupedly95@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  42. Szia! El kérhetem? Előre is köszönöm szépen! eszterhier87@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Hello! Én is elszeretném valakitől kérni ezt a könyvet. T.jazmin1225@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Hello ! Én is nagyon szeretném ezt a könyvet elolvasni-ezért én is szeretném ha valaki elküldené 😇
    eniazilvia@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok! Én sem tudom letölteni a könyvet. Esetleg valaki el tudná küldeni a nagy.anna90@gmail.com e-mail címre? Előre is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok!
    Valaki esetleg eltudná nekem is küldeni?👏
    Veronikanagy0412@gmail.com
    Köszönöm!🥰

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok, semmit nem lehet letölteni innen? El tudja küldeni vki a könyvet a mail.lilla.szabo@gmail.com emailcímre? Köszi

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok. Nekem is eltudja valaki küldeni? Előre is köszi. rabaie4455@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok.nekem is eltűntek küldeni? zsjnike@mail.com koszonom

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok nekem is el tudnátok küldeni?😊

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Én is azertném
    rozarosaliaa@gmail.com

    Köszönöm

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok.Én is elszeretném olvasni a könyvet! Légyszi!
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok valaki el küldené nekem is a könyvet? barbara200340lucy@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Valaki esetleg nekem is el tudná küldeni? tamacica04@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok! Én is elkérhetném? kismicur@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  56. Szia, nem tudom letölteni, eltudnád küldeni emailben?
    darkprincess972@gmail.com
    Köszönöm 🥰

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok, valaki el tudná küldeni nekem ezt a könyvet?Előre is köszönöm!
    kata.toth.0126@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok, valaki eltudná nekem is küldeni ezt a könyvet? Előre is köszönöm!
    viktoriavojtek@gmail.com

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok ! Eltudná valaki nekem is küldeni b.klaudia0131@gmail.com köszönöm előre is 😊

    VálaszTörlés
  60. Szia eltudnad küldeni? apaszeretlek55@gimail.com

    VálaszTörlés
  61. Szia énsem tudom le tölteni el küldenéd kérlek tutonoemi98@gmail.com köszönöm szépen.

    VálaszTörlés