2019. július 25., csütörtök

J.L. Perry - Rohadék

J.L. Perry - Rohadék


A világhírű bestseller. Egy szívfájdítóan gyönyörű love sztori.
A nevem Carter Reynolds. Rohadéknak születtem, és rohadékként fogok meghalni. Erre fiatalon jöttem rá, és nem változtathat rajta senki és semmi. A pusztítás egyirányú ösvényén járok, Isten irgalmazzon annak, aki az utamba kerül. Utálom az életemet. Igazából mindent gyűlölök.
Egészen addig, amíg nem találkozom a szomszéd kölyökkel. Indi-csodabogár-anával. Rögtön ellenszenves. Attól a perctől fogva, amikor először megpillantom, fellobbant bennem valamit. Olyan érzelmeket vált ki belőlem, amelyekről azt hittem, képtelen vagyok érezni. Ez egy kicsit sincs ínyemre. Amikor rám néz azzal a hatalmas, gyönyörű, kísértő zöld szemével, mintha lelátna a lelkem mélyébe. A sikító frászt hozza rám az a lány. Olyan, akár a napfény és a szivárvány az én komor, pusztító világomban. Rosszul vagyok a napfénytől és a szivárványtól.
A nevem Indiana Montgomery. A barátaim Indinek szólítanak. Hat éves koromban elvesztettem anyámat, de csodálatos az életem, és nagyszerűek a barátaim. Apám bőven kárpótol azért, hogy csak egy szülőm van. A kicsi lánya vagyok, a világa közepe. Csodálom őt.
Amikor Carter Reynolds a szomszédba költözik, rosszabbra fordul az életem. Vonzó, rohadtul dögös, de ezzel véget is ér a dicséret. Úgy tűnik, határozottan eltökélte, hogy tönkreteszi az életemet. Durván viselkedik, de amikor a szemébe nézek, nem látok gorombaságot. Sérülést és fájdalmat látok. Elveszettnek tűnik.
Gyűlölnöm kellene azért, ahogy bánik velem, de bármily meglepő, nem gyűlölöm. Legfeljebb sajnálatot érzek iránta. Segíteni akarok neki, hogy megtalálja a békét. A fényt, amelyről tudom, hogy ott rejtőzik valahol a sötét világában, de egyetlen sugarát sem akarja.
Újra és újra figyelmeztetett, hogy maradjak távol tőle, de nem tudok. Valamiért vonzódom hozzá. Mindig rohadékként utal magára. Talán igaz lehet, de számomra inkább egy teljesen félreismert rohadék. Akár tetszik neki, akár nem, én nem adom fel.


Eredeti mű: J.L. Perry: Rohadék

45 megjegyzés:

  1. Ezt sem tudom letölteni. Elküldené valaki? kizzsi@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia eltudnád kuldeni a könyvet?
    Ha igen meg köszöném!!!

    VálaszTörlés
  3. Halii, valaki elküldené a könyvet??

    VálaszTörlés
  4. El tudnátok küldeni köszönöm szépen előre is a tupojev@gmail.com cimre

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Nekem is küldené valaki
    E mail cimem
    martinkovicsmelinda5@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Hello. Én is megkaphatom valakitől?

    VálaszTörlés
  7. Hello.Kérlek eltudnád küldeni a pdf-t erre az e-mail címre: htoth511@gmail.com . Nagyon hálás lennék ❤️.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok. Valaki nekem is el tudná esetleg küldeni?
    nikoletttoth186@gmail.com
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  9. Elkuldene nekem valaki előre is koszonom
    kkatalin0214@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Kérhetném és légyszi? Köszönöm szépen!
    d.suzzykev@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok. Elküldené valaki nekem? bardiviki20@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok
    Ha esetleg meg van valakinek ez a könyv elküldené nekem is. Már rég óta keresem
    Köszönöm
    mmartika18@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok,nem tudom letölteni elküldené nekem valaki? Email: gorondikitti@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok. El tudná valaki kűldeni nekem a könyvet e-mailben? koroanita09@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok.
    Tudja valaki miért nem lehet letölteni a könyveket.

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok legyszives elkuldene valaki nekem is pdf formatumba erre az imelcimre? bodoros89@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! El tudná valaki küldeni nekem is? marticska1978@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok. Esetleg valaki el tudná nekem is küldeni? 😊
    nikoletttoth186@gmail.com
    Nagyon köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  19. Szia el tudnád küldeni nekem is? zovathbogi01@gmail.com előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  20. szia. eltudnád küldeni nekem is?
    Csattosvivien19@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia! Eltudnád küldeni ezt a könyvet? Köszi.sinkone.evi@freemail.hu

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok! Én is szeretném elkérni ha esetleg meg van valakinek. Köszönöm
    lango.henrietta@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok ha valakinek meg van eltudja küldeni fanni.2000.05.02.toth@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok. Valaki eltudná küldeni nekem is?
    lorinczbernadett5@gmail.com
    Köszönöm❤️

    VálaszTörlés
  25. szia! Én is nagyon szeretném ezt a könyvet. Nekem is el tudnád küldeni? Farkasnevasserika@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia elküldenéd nekem a kubikzsuzsanna1@gmail.com címre köszönöm :D

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok valaki nekem is el küldené?
    tokesmona15@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Hello.Kérlek eltudnád küldeni a pdf-t erre az e-mail címre: varadi.nikoletta32@gmail.com . Nagyon hálás lennék ❤️.

    VálaszTörlés
  29. Sziaaa, elküldenéd, erre a címre:cseke.rita17@gmail.com?

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok valaki elküldené nekem is erre a címre kissnelevaie@gmail.com??

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Nekem is légyszi valaki🥺
    kertesztundi12@gmail.com 🙏🙏

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is?! Nagyon szépen köszönöm! eszterhier87@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Szia!!Eltudnád küldeni nekem

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok.
    Légyszi valaki nekem is elküldené.🙏
    kisbetto@gmail.com
    Köszönöm szépen.🙏😊

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok! Én is kérhetném bangotimike22@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  36. Szia el tudnád nekem is küldeni lakatoshajnalka63@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok. Miért nem lehet tölteni könyvet? Tudna valaki segíteni?

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is?! Nagyon szépen köszönöm! szemenyei.v.k@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia esetleg nekem is eltudnád küldeni? pocok26@gmail.com.Köszönöm

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok valaki esteleg lenne szíves nekem is el küldeni? Mindenhol keresem de sehol nem találom
    mezestimeazita@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok valaki esteleg lenne szíves nekem is el küldeni?Nagyon szépen köszönöm! barina.adri2005@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok. Valaki elküldené nekem? Köszönöm. leenichan16@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem?
    skati78@gmail.com
    Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés