2019. július 25., csütörtök

Penelope Ward Neighbor ​Dearest - A legkedvesebb szomszéd (Tiltott románc)

Penelope Ward Neighbor ​Dearest – A legkedvesebb szomszéd (Tiltott románc 2.)

Tényleg ​lehet barátság férfi és nő között?
A váratlan szakításom után arra vágytam a legkevésbé, hogy az új szomszédom az exemre, Elecre hasonlítson – pláne, hogy még nála is szexibb legyen. Viszont a modora és a viselkedése már egyáltalán nem volt olyan megnyerő, mint a megjelenése. El is neveztem magamban Mérges Művésznek. A két kutyája ugatásától pedig képtelen voltam aludni. Így nem is bántam, hogy látványosan kerül, mint aki tudni sem akar a létezésemről.
Aztán egy este kiderült, hogy Damien mindent tud rólam. A hálószobám falán lévő lyukon keresztül ugyanis fültanúja volt a terapeutámmal folytatott összes telefonbeszélgetésnek, így az én sármos festő szomszédom jól ismerte a legféltettebb titkaimat. És bár nagyon próbált távol tartani magától, tudtam, hogy ugyanúgy érez irántam, hiszen a szívdobogása nem csal.
Azt hittem, Elec már összetörte a szívemet, pedig nagyon is egyben volt, és még hevesebben kalapált Damienért. Csak reménykedhettem, hogy nem ő fogja végleg megsemmisíteni.

35 megjegyzés:

  1. Szia, nem tudom letölteni a könyvet. Esetleg eltudnád küldeni az e-mailre?
    kotai.vivien.9b@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia! Kérhetném én is? Nagyon köszönöm.
    d.suzzykev@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nekem is el tudnád küldeni kèrlek?
    bernadett.cseres@gmail.com
    Hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia, nekem is kérlek szépen.
    noverke_hugica@yahoo.com

    VálaszTörlés
  5. Szia nekem is kérlek szépen.
    agika6886@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia nekem is kérlek szépen.
    bredadora@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia nekem is elküldenéd? Email címem: agnes.szintia@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia nekem is elküldenéd?? Az email címem: dobosi.reka07@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Nekem is elküldené valaki?
    pallagierika91@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia szeretném én is elkérni strauszalexandra4@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. sziasztok, valaki nekem is át tudná küldeni kérlek?
    b.timi2014@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Valaki nekem is elküldené?
    gajdanviki2007@gmail.com
    Köszi!:)

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Nekem is el tudnátok küldeni?
    timarzsofia116@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni?
    sovary.szandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Legyen szíves valaki nekem is elküldeni. Köszönöm szépen. happaniko80@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok, elküldené valaki nekem is a könyvet? Szeretném elolvasni!
    timikovacs.timi@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia kerhetem a konyvet,koszonom szepen .
    bastyurmonika@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia. Kérhetném én is a könyvet. judit.p.szabados@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Alexandra Nagy2022. május 9. 20:31

    Szia, kérlek nekem is küld ell. alexandratimeanagy@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok, el tudja küldeni vki a könyvet a mail.lilla.szabo@gmail.com emailcímre? Köszi

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok, nekem is elküldené valaki? 24anita24@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Elküldené valaki nekem is 1120andi@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Nekem is elküldenéd? kadar.zita.028@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  25. Szia el tudnád küldeni,mert nem tudom le tölteni
    sagigeorgina4@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  26. En is szeretnem kerni,koszonom
    szultan73@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia. El tudnád nekem is küldeni?
    Nem tudom letolteni.
    Kérném szépen az első részt is (a legdrágább mostohabátyám)
    damo.andrea@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia eltudnád nekem is küldeni?
    doraszabo100@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia át küldeni előre is köszi szigetikatalin30@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Szia!Nem tudom letölteni,eltudnád küldeni? pjusztina@gmail.com címre!Köszi szépen

    VálaszTörlés
  31. Szia Ha lehet el tudnád küldeni lakatoshajnalka63@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok valaki el küldené nekem is kérlek
    mezestimeazita@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok valaki el tudná küldeni nekem is kérlek.
    niky98312@gmail.com

    VálaszTörlés