2020. november 7., szombat

P.C.Cast - Kristin Cast: Éjszaka Háza sorozat

 P.C.Cast - Kristin Cast: Éjszaka Háza sorozat

Megjelölve (Éjszaka háza 1.)

Te vajon mit tennél…

…ha egy élőhalott hirtelen a vámpírok félholdját rajzolná a homlokodra?
…ha az ex-pasid vérének szagától egyszerre összefutna a nyál a szádban?
…ha a napsugarak égetni kezdenék a bőröd, és már csak éjszaka éreznéd jól magad?
…ha olyan erő birtokába kerülnél, amelyről korábban álmodni sem mertél?
Zoey Redbird egy nap vámpírjelöltté válik, amikor középiskolájában váratlanul felbukkan egy élőhalott Nyomkereső, és a vámpírok zafírkék Jelét rajzolja a homlokára. Attól a pillanattól fogva az egész élete megváltozik. Alig néhány órája marad, hogy beköltözzön az Éjszaka Házába, a vámpírjelöltek bentlakásos iskolájába, a teste ugyanis azonnal megkezdi az Átváltozást. Az Éjszaka Házában azonban újabb nehézségekkel kell szembesülnie. Kiderül, hogy a homlokán lévő Jel más, mint a többieké, és ezzel akarata ellenére azonnal ellenségeket szerez magának. És amikor rádöbben, hogy a vámpírok istennője különleges képességekkel ajándékozta meg, nem marad más választása, mint beszállni az Éjszaka Házának könyörtelen hatalmi játszmáiba…

Elárulva (Éjszaka háza 2.)

Zoey ​Redbird egyre jobban megszokja a vámpírjelöltek nem éppen hétköznapi életét, és úgy érzi, végre sikerült beilleszkednie, barátokra lelnie. Megválasztják a Sötétség Lányainak vezetőjévé, ráadásul a szerelmi élete is egyenesbe kerül, hiszen az iskola leghelyesebb pasijával, Erikkel jár. Az Éjszaka Háza felett azonban sötét viharfellegek gyülekeznek, és egyszer csak bekövetkezik az, amitől mindenki rettegett: holtan találnak egy fiút a városban, és minden jel arra mutat, hogy egy vámpír végzett vele. Rendőrök bukkannak fel az Éjszaka Házában, és Zoey hamarosan a gyanúsítottak között találja magát. Vajon ki akarja rá terelni a gyanút?Segítségre van szüksége, ám akkor történik valami, ami alapjaiban rengeti meg a világba vetett hitét, és már nem tudja, kiben bízhat meg és kiben nem, ki a barát és ki az ellenség…

 

Letöltés 

33 megjegyzés:

  1. Nagyon jó várom a folytatást. Köszönöm az élményt. 😊

    VálaszTörlés
  2. Neked meg van az utolsó három része?

    VálaszTörlés
  3. Évek óta szeretném elolvasni az utolsó három részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Sajnos nem jelentek meg magyarul, én most vadászom, hátha valaki csinált "kalózfordítást".

      Törlés
    3. Sikerült találnod kalózfordítást?

      Törlés
  4. Sziasztok! Nekem megvannak a 9. rész-ig ! Feltöltöm. Jó olvasást hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Esetleg el tudod küldeni emailon? 😊 Mindegyiket? nikoletttoth186@gmail.com. Nagyon szépen köszönöm 😊

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Szia! Eltudná nekem is küldeni valaki a többi részét?
      horvathrenataa3@gmail.com

      Törlés
    4. Szia! El tudnád küldeni kérlek emailen?
      abelo.betti@gmail.com

      Törlés
    5. szia! el tudnád kérlek küldeni a dintserviki@gmail.com címre? nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
    6. Szia! A 3. Résztől szeretném én is. El tudnád küldeni nekem? szoszke89@gmail.com
      Köszönöm 😊

      Törlés
    7. Szia, nekem is el tudnád küldeni? gabriella.gonczy@gmail.com köszönöm

      Törlés
    8. Szia nekem is el tudnánd küldeni? :) icike98@gmail.com
      nagyon szépen köszönöm !!

      Törlés
    9. anitafarago28@gmail.com-ra el tudod küldeni a Megperzselve-t? Hálás köszönet!

      Törlés
  5. Szia, esetleg nekem is el tudnád küldeni a csillagvirag1102@gmail.com email címre?:)

    VálaszTörlés
  6. Szia. Az 5-résztől nekem is el tudnád küldeni? Előre is köszönöm.
    Mail: katalinesztergaros@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni őket?

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok a 3. Résztől meg van valakinek? Nagyon szeretném elolvasni.
    Elküldené nekem valaki? szoszke89@gmail.com
    Köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok. Nincs meg valakinek a 10.rész?

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok. Magtaláltam online a folytatását a könyvnek 3-9 részig. Akit érdekel irjon egy e-mailt a rekuska0226@gmail.com ra és elküldöm hogy hol találtam.

    VálaszTörlés
  11. Szia el e tudnád küldeni a sorozatot szokevaleria19966@gmail.com köszönöm.

    VálaszTörlés
  12. Szia Réka eltudnád küldeni a könyveket szokevaleria19966@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia a 3.résztől el tudná küldeni nekem is a könyveket valaki?
    strobeknesohajdaanita@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! Nekem is elküldenéd a 3.résztől a könyveket? Köszönöm.
    fekete.fruzsina@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Nekem is el tudná valaki küldeni a 3. résztől? szepvol@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  16. Engem is érdekelne a 3.résztől! Köszönöm!
    Hencsi2008@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Engem is érdekelne a 3.résztől. Köszönöm szépen!
    1siposkata88@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia
    Nekem is eltudnád küldeni pdfben az összes részt kérlek?
    bbernadett@icloud.com
    Előre is nagyon hálás vagyok érte. Felsős éveim csodás emlékei egyike volt,mikor kezembe vettem ezeket a könyveket, és szívesen eleveníteném fel újra.

    VálaszTörlés
  19. Szia! Szeretném elkérni az Éjszaka háza sorozatbol a 3. Részétől a többi kötetet mrsannikki@gmail.com címre köszönöm Czeglédiné Betti

    VálaszTörlés