2020. december 26., szombat

Holly Black - A levegő népe sorozat

Holly Black - A kegyetlen herceg (A levegő népe 1.)

Persze hogy olyan akarok lenni, mint ők. Gyönyörűek, égi tűzben kovácsolt pengék. Örökké élnek. És Cardan közülük a leglenyűgözőbb. Őt gyűlölöm legjobban. Annyira gyűlölöm, hogy néha még levegőt venni is elfelejtek, amikor őt nézem.
Egy szörnyű reggelen Jude és a nővérei végignézik, ahogy lemészárolják a szüleiket. A félelmetes gyilkos mindhárom lányt elrabolja, és Tündérföldére, a nagykirály udvarába viszi. Jude-ot csúfolják és kínozzák a halandósága miatt, és hamarosan rádöbben, ahhoz, hogy életben maradjon ebben a kiszámíthatatlan, veszélyes új világban, éppolyan okosnak, agyafúrtnak és hamisnak kell lennie, mint maguknak a tündéreknek.
Csakhogy a hatalomhoz vezető lépcsőfokokat sötét árnyak és árulás lengi körbe. Ráadásul szembe kell néznie a dühítő, arrogáns, ám karizmatikus Cardan herceggel. A lehető legóvatosabban kell eljárnia.
A bestsellerszerző Holly Black magával ragadó, a szó minden értelmében varázslatos új YA regénye.
Hagyd, hogy elbűvöljön!

Holly Black - A gonosz király ( A levegő népe 2.)

A ​New York Times bestseller The Cruel Prince – A kegyetlen herceg varázslattal és vérszomjjal teli folytatása.
Elég erősnek kell lenned, hogy fáradhatatlanul újra és újra lesújts.
Az első lecke az, hogy erősödj meg.
Miután kiderült a döbbenetes tény, miszerint Oak Tündérfölde örököse, Jude-nak meg kell védenie az öccsét. Ennek érdekében magához láncolta a gonosz királyt, Cardant, akit a háttérből irányít. Tündérfölde folyamatosan változó politikai szövetségei között még akkor is nehéz lenne lavíroznia, ha Cardan mindenben engedelmeskedne neki. Csakhogy a király mindent megtesz annak érdekében, hogy megszégyenítse Jude-ot, és aláássa a hatalmát, hiába nyűgözi le továbbra is a lány.
Amikor egyértelművé válik, hogy egy Jude-hoz közeli személy el akarja őt árulni, és ezáltal veszélybe sodorná nemcsak a saját, hanem az összes szerette életét, Jude kénytelen az áruló után nyomozni – miközben a Cardan iránt érzett bonyolult érzelmeivel is viaskodik –, hogy halandóként magánál tarthassa a hatalmat a tündérvilágban.
Azt hallottam, a halandók szerelme nagyon hasonlít a félelemre.

Holly Black - A semmi királínője ( A levegő népe 3.)

A ​hatalmat sokkal könnyebb megragadni, mint megtartani.
Jude alaposan megtanulta ezt a leckét, amikor mérhetetlen hatalomért cserébe lemondott a gonosz király, Cardan feletti uralmáról.
Tündérfölde száműzött halandó királynéjaként elveszettnek érzi magát, a semmi királynőjének. Ám megfogadja, hogy mindent visszaszerez, amit elvettek tőle. Az esély kétszínű ikertestvére, a szintén halandó Taryn képében érkezik meg, akinek az élete veszélybe kerül.
Jude kénytelen vállalni a kockázatot, és visszatérni a veszedelmes tündérudvarba, valamint szembenézni a Cardan iránti érzéseivel, hogy megmentse a nővére életét. Csakhogy sok minden megváltozott Elfhonban a távozása óta. Háború közeleg. Jude beférkőzik az ellenséges tábor mélyére, és ő maga is belekeveredik a véres politikai csatározásba.
Amikor egy eddig szunnyadó, ám igen erős átok elszabadul, pánik söpör végig a vidéken, és Jude választani kényszerül a becsvágya és az embersége között…
A levegő népe trilógiájának várva várt, döbbenetes fináléja.

73 megjegyzés:

  1. Nagyon várom már a harmadik rész!!!😊

    VálaszTörlés
  2. Én is tűkön ülve várom. 😁😁

    VálaszTörlés
  3. Már feltöltöttem a 3. részt! Jó olvasást. :)
    Üdv:Anastasia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El tudnád küldeni az első két részt? nemetnory@gmail.com

      Törlés
    2. Szia eltudnád küldeni az első részt? reka24396@gmail.com Előre is köszönöm😄

      Törlés
  4. Imádlak köszönöm!💞💞

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Szépen!🥰
    Fantasztikus az oldal!!!🤩

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagxon szivesen. Én köszönöm. Örülök hogy tetszik az oldal. Jó olvasást!😍😍🤩

      Törlés
  6. Abszolút a harmadik rész a legjobb😍

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nem tudom letölteni a könyveket. Mi lehet a probléma? Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
  8. Szia! Valamiért nem lehet letölteni. elküldenéd nekem e-mailban? aeglin@freemail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia az első kettő könyvet valamiért nem tudom letölteni, viszont nagyon érdekel ez a könyvsorozat. Léci eltudnád nekem küldeni az első két részét e-mailben? A harmadikat letudtam tölteni azt azért nem kérem. Előre is köszönöm.
    E-mail címem: vivien.krausz18@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia, valamiért nem lehet az első két részt letölteni. Esetleg eltudnád nekem küldeni e-mailben? E-mail cimem : 25britta@gmail.com Előre is köszi. Üdv: Britta

    VálaszTörlés
  11. Szia, valamiért nem lehet az első két részt letölteni. Esetleg eltudnád nekem küldeni e-mailben? E-mail cimem : 77rena95@gmail.com Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  12. Szia! Az első kettő könyvet szeretném én is elkérni. Köszönöm szépen! udvarib96@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Szia! Az első kettő könyvet nem engedi letölteni és szeretném elkérni őket ha nem nagy gond .
    E-mail címem : martinbonis6@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen.🥰

    VálaszTörlés
  15. Szia! Elkérhetném az első két könyvet?
    gajdanviki2007@gmail.com
    Előre is köszönöm!♡

    VálaszTörlés
  16. Írtam emailt ,akinek nem írtam annak nem gmail-os fiókja van vagy nem volt időm még . Azok nézzenek be a face csopiba: pdf könyvek mindenkinek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Eltudnád nekem küldeni a második részt? (holly black the wicked king) cserepesnikolett31@gmail.com
      Köszönöm! ❤️

      Törlés
  17. Szia, nem tudom letölteni a második könyvet, el tudnád küldeni emailben légyszi?
    Az email címem: frjazmin6321@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nem tudom letölteni az első két könyvet, kérlek elküldöd nekem emailben? :)
    mezzo.emma06@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Szia! Nem tudom letölteni a második könyvet,kérlek elküldöd nekem emailben?
    csakianna1@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  20. Szia.
    A második könyvet szeretném elkérni, nagyon köszönöm: )
    being.human908@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia.
    Szeretném a második könyvet elkérni,
    Köszönöm
    Mikisne75@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia!
    Szeretném elkérni az első két könyvet ha nem gond.
    zsoka180@gmail.com
    Előre is köszönöm ❤️

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok!
    Esetleg valaki eltudná küldeni az első két könyvet?
    Nagyon köszönöm!
    dianamizser735@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok!
    Esetleg valaki el tudná küldeni a könyveket?
    Valamiért nem tudom megnyitni itt egyiket sem. :/
    Előre is nagyon köszönöm! ☺
    dufiivivi@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Esetleg valaki eltudná küldeni nekem a 2. részt? Köszönöm szépen! fnkata1228@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Légyszi nekem is a második részt! szendytorok2007@gmail.com. Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  27. Szia! A második könyvet kérlek elküldenéd? gkepek00@gmail.com
    Hálásan köszönöm Neked előre is!!:)

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni mind a 3 könyvet?☺️ salga.hanna@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  29. Szia
    2. Részt szeretném le tölteni, de nem sikerült. El küldenéd kérlek emailben: matraim5494@gmail.com
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  30. Szia! Nekem sem sikerült letölteni a könyveket, el tudnád küldeni őket a maszmok8@gmail.com email címre?
    Köszönöm 🥰

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok! Eltudná valaki nekem is küldeni őket? somogyikata9@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  32. Szia! Nekem sem sikerült letölteni a könyveket, el tudnád küldeni őket a bajiorsi@gmail.com email címre?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  33. Szia! Nekem sem sikerült az 1-2 könyvet letölteni esetleg eltudnád küldeni bettikuszka@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni a 2 könyvet a szaszii0910@gmail.com címre lécci?

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok az első 2 könyvet valaki el tudja küldeni? hszandi98@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni az első két könyvet? hveronika289@gmail.com címre. Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni az első két könyvet ?reka24396@gmail.com címre. Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  38. Szia megkérlek elküldod nekem is a könysorozatot? @fabiankatalin586@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  39. Szia az első kettő részt nekem is el tudnád küldeni e-mailben?
    cseke.kincso.lelle@gmail.com
    Nagyon szepen köszönöm!

    VálaszTörlés
  40. Szia , el szeretném kérni az első és a második részt . Nem lehet letölteni . Nagyon szépen köszönöm .
    Szabohenrietta9296@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a sorozat második kötetét? Előre is köszönöm! vargakitti585@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia! Nekem is el tudnád küldeni a sorozat második kötetét? Előre is köszönöm! zsoka180@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Szia kérlek az első két részt el tudod küldeni nekem ?
    tulitbarbara@gmail.com
    Előre is köszönöm !

    VálaszTörlés
  44. Szia , el szeretném kérni az első és a második részt . Nem lehet letölteni . Nagyon szépen köszönöm .
    takacsjazmin2004@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia szeretném kérni az első és második részt csikaniko81@freemail.hu címre köszönöm

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok eltudná valaki küldeni mind a három részt? Előre is köszönöm. floratoth0411@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok, nekem is el tudnátok küldeni a második részt?
    bijouscott@gmail.com köszönöm 🧚🏻‍♂️🩵

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok eltudná valaki küldeni mind a három részt? Előre is köszönöm. kissforgacse@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok eltudná valaki küldeni nekem a 2 részt? Előre is nagyon szépen köszönöm! Orsi.kiss2007@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Sziasztok valaki eltudná esetleg nekem is kuldeni az elso ket reszt?
    Elore is nagyon szepen koszonom :)
    czafiki97@gmail.com

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok eltudná nekem is küldeni valaki mind a három könyvet. Előre is köszönöm. hankodiana570@gmail.com.

    VálaszTörlés
  52. Halika <3 van Facebook-on egy csoport ahol nagyon sok pdf filet föl raktak és kérdezni is lehet hogy valakinek meg van e ez vagy az és ez a trilógia fent van 💪🏽 ajánlomindenkinek: pdf könyvek egyszerűen

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Eltudná valaki nekem is küldeni mind a három részt. Köszönöm előre is. molnar.fanni0909@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Eltudná valaki nekem is küldeni mind a 3 részt? Előre is köszönöm. havasiborbala@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Szia! El tudnád küldeni nekem kérlek a második részt? Előre is köszönöm! kovacsbetti544@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Szia! Ne haragudj a kérdésért, de nem találom az első két részét sajnos 😭 el tudnád küldeni nekem emailben?
    viqcc92@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen ✨🙂✌️
    Viki

    VálaszTörlés
  57. Bocsánat, hogy nekem is be kell állnom a sorba de sehol nem találom a könyveket! Valaki eltudná nekem is küldeni a sorozatot? Előre is köszönöm! sophierferryman@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben megkaptam, köszönöm! Ha valakinek még nem sikerült megszerezni, szóljon. sophierferryman@gmail.com

      Törlés
  58. Szia! Kérlek küld el nekem is a 2. és a 3. részt. Nagyon hálás lennék! gyeniko00@gmail.com
    Előre is köszönöm!
    Eni

    VálaszTörlés
  59. Szia! Nagyon érdekelne a sorozat de nem tudom letölteni. El tudnád küldeni nekem? Nagyon hálás lennék!
    eduaholik2@gmail.com

    VálaszTörlés