2020. december 11., péntek

 Sziasztok Kedves Olvasók! 

Tudom,hogy mostanában nem voltam elég aktív, és ezért szeretnék elnézést kérni. Túlságosan elfoglalt voltam az elmúlt időszakban. 

Viszont most már aktívabb leszek. rendszeresebben és nagyobb mennyiségben töltök fel könyveket. 

💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💕💕💕

Sok könyvkérés érkezett és megpróbálom beszerezni az összes kért könyvet. 

Ezzel kapcsolatban szeretném megosztani veletek,hogy új E-mail címet hoztam létre a könyvkéréseknek. 

Erre az E-mailre küldhetitek a kéréseiteket: pdfanastasia@gmail.com !!!!

💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💕💕💕

Köszönöm,ha elolvastad! Jó olvasást és szép napot mindenkinek!  

Üdv: Anastasia

💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💕💕💕



19 megjegyzés:

  1. 💓 Jó hogy itt vagy / leszel,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Izabella.Jó itt lenni. Én köszönöm,hogy ti itt vagytok 💓


      Törlés
  2. Köszönjük����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm,hogy türelmesek vagytok Tina.💓

      Törlés
  3. Köszönöm! Nagyon hiányoztál...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm hogy újra vagy...hiányoztál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Kedves Olvasó!Ti is hiányoztatok. ❤🥰

      Törlés
  5. Szuper ❣️ Köszönjük 💕

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük ��

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kedves vagy!!! Köszönjük szépen!!! <3

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok köszönöm a türelmeteket és a kedvességeteket. Mindannyiótak nagyon aranyosak vagytok. :) ❤🥰

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen az eddigi munkádat! Igazán fantasztikus.

    VálaszTörlés