2020. december 27., vasárnap

Kendall Ryan - Társasjáték sorozat

 Kendall Ryan - A szobatárs (Társasjáték 1.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

„Csodálatos.” ​- Kelly Elliott, New York Times bestselleszerző
„Szexi, vicces és szórakoztató olvasmány, belevesztem a románcba, amely a mennyekben köttetett.” – My Girlfriend's Couch

Nem szerethetek beléd!
Amikor utoljára láttam a legjobb barátnőm öccsét, még fogszabályzós kis stréber volt. Egy nap azonban Cannon, a kisöcs, megjelent nálam, hogy meghúzza magát a vendégszobámban. Teljesen megváltozott. Huszonnégy éves, széles vállú, férfias és pokolian szexi pasi lett. A több mint 185 centijével, a pólója alatt feszülő szikár izmokkal, a mély hangjával és az önelégült vigyorával őrülten csábító.
Éppen csak túlesett egy csúnya szakításon, ezért eszében sincs új kapcsolatba keveredni. És én ellen tudok állni a kísértésnek, igaz?
Ki is tartottam egészen a harmadik éjszakáig, amikor is túl sokat ittunk, és bevallotta nekem a legféltettebb titkát: olyan isteni az ágyban, hogy a nők azonnal beleszeretnek. Szerinte ez átok, nem áldás.
Szerintem ez baromság, és ezt be is fogom bizonyítani. Kizárt, hogy beleszeressek Cannonba. De mihelyt belevágunk… rádöbbenek, hogy talán életem legnagyobb hibáját követtem el, amikor nem hittem neki.
A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan humoros, érzelmes és őrülten szexi regénye ismét lázba hozza az olvasóit.

27 megjegyzés:

  1. Tudjátok, hogy a könyv végén melyik könyv kezdődik? A prológus alatt

    VálaszTörlés
  2. Ennek a könyvnek van folytatása?
    Nagyon jó ez az oldal tele nagyon jó könyvekkel☺️

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia én nagyon megköszöném ha a sorozat többi részét is elküldenéd esetleg én is küldhetek neked ha van ojan könyvem ami érdekel. Elöre is köszönöm. Az északa urai sori nincs meg véletlenül? Köszi elöre is, Udv.

    VálaszTörlés
  5. Szia én nagyon megköszönném ha a többit elküldenéd esetleg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. erosvivinkitti@gmail.com erre az email cimre

      Törlés
  6. Üdv, szeretnék érdeklődni, hogy volna rá lehetőség, hogy elküld a sorozat többi részét? (rekucik@gmail.com) Válaszodat előre is nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Szia, szeretnék érdeklődni, hogy volna rá lehetőség, hogy elküld a sorozat többi részét? (reinerviki@gmail.com) Nagyon szépen köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia! Én is szeretném elkérni a sorozatot. dezsi.brigitta98@gmail.com Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  9. Szia ha megvan a többi rész énis szeretném elkérni előre is köszönöm! 🙂 nagyrebii2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon köszönöm, hogy feltöltötted e6 a könyvet. Èrdeklődni szeretnèk hogy a társasjátèk sorozat többi rèszèt áttudnád küldeni nekem az email címemre? Előre is nagyon köszönöm ☺️. Email címem annamami12@gmail.com Szèp napot! Erika

    VálaszTörlés
  11. Szia érdeklődnék h megkaphatnám e a társasjáték sorozat többi részét megkaphatnám e ?....helgakiss19960809@gmail.com elore is koszono. Fantasztikus olvasmány

    VálaszTörlés
  12. Írtam emailt ,akinek nem írtam annak nem gmail-os fiókja van vagy nem volt időm még . Azok nézzenek be a face csopiba: pdf könyvek mindenkinek

    VálaszTörlés
  13. Szia nekem is el tudnád küldeni a folytatását?
    pecsenyi.emilia@icloud.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  14. Szia, el tudnád küldeni a a társasjáték sorozat többi részét? dajkakriszti@freemail.hu Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  15. Szia! Megkaphatnám a sorozat másik 3 részét is? laszlonepotoczki6@gmail.com Előre is köszi

    VálaszTörlés
  16. Szia
    Megkaphatnám a a többit is?
    lippairenata1@gmail.com

    VálaszTörlés