2020. december 27., vasárnap

Penelope Bloom - Bekapnám sorozat

Penelope Bloom - His Banana/Bekapnám (Bekapnám 1.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Az ​új főnököm szereti a szabályokat, és van egy, amit senki sem mer megszegni…
Senki sem érhet a banánjához.
Komolyan.
De én persze megérintettem.
Ha jobban bele akarunk menni, valójában a számba is vettem.
Megrágtam… és még le is nyeltem.
Tudom… Rossz, rossz lány vagyok.
Ezután vettem észre őt, és akár elhiszitek, akár nem, nem úgy lehet a legjobb első benyomást kelteni, ha épp a pasi banánjától fuldokolsz.
Egy kicsit visszamegyek az időben. Mielőtt még megérintettem egy billiomos banánját, végre megkaptam az első igazi kiküldetésemet üzleti riporterként. Ez nem a megszokott, béna munka volt, mint interjút készíteni egy kukással a kedvenc útvonaláról, vagy cikket írni arról, hogy milyen nagy dolog összeszedni a kutyaszart a kertekből.
Nem bizony. Az ilyenekből épp elég is volt.
Ez volt a nagy kitörési lehetőségem, hogy bebizonyítsam, több vagyok, mint egy két lábon járó katasztrófa. Be kellett épülnöm a Galleon Enterprise-ba, hogy bebizonyítsam a korrupciós gyanút.
Jöhet a James Bond-zene.
Csak annyit kellett tennem, hogy felvetetem magam gyakornoknak, és simán lenyomom az interjút Bruce Chambersonnal.
De fel kellett volna készülnöm rá, hogy a pasi úgy néz ki, mint akit direkt a női vágyak megtestesítésére faragtak. Viszont így is muszáj volt összehoznom. Semmi baki, semmi bénázás, semmi apró baleset. Csak kevesebb, mint egy óráig kellett összeszedettnek lennem.
Vissza a jelenbe, a konferenciaterembe, a banánjával a számban. A banánjával, amin még a neve is rajta volt nagy, fekete betűkkel. Pár perccel, miután ezt észrevettem, bejött, és rajtakapott. Pár perccel ezután már fel is vett.
Tudom… Nekem sem tűnt túl jó jelnek.


Penelope Bloom - Her Cherry/Megnyalnám (Bekapnám 2.)

William:
Hogy ​hogyan találkoztam vele?
Hát, egy úriember sosem kérkedik.
De szerencsére én nem vagyok az.
Először is fizettem a cseresznyéjéért (a pitéjéért, de nem ez a lényeg).
Aztán megfosztottam a virágaitól.
És utána? Ott hagytam a névjegyemet, majd kisétáltam, mintha az enyém lenne a hely.
Ja, mondhatni, hogy erős indítás volt.

Hailey:
Hogyan találkoztam Williammel?
Besétált a pékségbe, vett egy cseresznyés pitét, ellopott egy virágokkal teli vázát – még mindig nem tudom, mire kellhetett neki –, majd végül ott hagyta a névjegykártyáját.
Mielőtt elmondom, mit csináltam a névjegykártyával, valamit tisztázzunk:
William rosszabbkor be sem léphetett volna az életembe.
A pékségem a csőd szélén állt.
A bizarr exem nem akart békén hagyni.
Ó, és amúgy egy 25 éves szűz voltam – igen, a tény, amit a barátaim minden adandó alkalommal az arcomba vágtak.
Ha a szüzesség-problémámat Williammel oldottam volna meg, az olyan lett volna, mint egy kalapáccsal lecsapni egy legyet. Brutális túlzás, bár a legjobb fajta.
De William őrülten dögös volt, ami hülye tettekre készteti a nőket. Olyan szexi volt, hogy még az én fejem is tele lett mindenféle őrültséggel. Például azzal, hogy egy légy még örülne is, ha William és a tökéletes kocka hasa csapná le. Így már legalább ketten lettünk volna így ezzel.
Szóval felhívtam.
Talán jobban át kellett volna gondolnom. Talán épp bele sétátok egy katasztrófába, és csak várom, hogy megtörténjen.
Tudtam, hogy bajban vagyok, amint meghallottam a szexi, mély hangját a vonalban, ahogyan azt mondta: „Még mindig őrülten kívánom a cseresznyédet. Kiszállítást vállalsz?”


Penelope Bloom - Her Muffin/Felfalnám (Bekapnám 3.)

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Egy ​dögös, új főnök szexi testtel és isteni muffinokkal.
Aki ráadásul a középsulis szerelmem.
És nem emlékszik rám.
Ugyan mi gond lehet?
Persze azon kívül, hogy őt látva alig bírom a bugyimban tartani a saját muffinomat, pedig pár hónap múlva fel kell pattannom egy repülőre, hogy Párizsba utazzak egy művészeti suliba, ahol végre valóra válhatnak az álmaim, amikre igazán, hosszú-hosszú évek óta vágyom. Nem hagyhatom, hogy egy pasi keresztbe tegyen ennek. Szerencsére csak egy gyors munkát kaptam tőle, pár dekorcuccot kell csinálnom egy nagy halloweenbulira. Szóval Emily, te szexmániás, nem szabad megtörnöd, még akkor sem, amikor a pasi édesebbnek néz ki, mint a péksütemények, amiket süt. És még akkor sem, ha utánad ő a legnagyobb rajongója az őszi-téli ünnepi időszaknak. Vagy ha ugyanúgy imádja a horrorfilmmaratonokat. Vagy ha elolvadsz már csak a mosolyától is. Szóval bármilyen álomszép is a szeme, tökéletes a teste, tudom, hogy fel kell szállnom arra a gépre, és ki kell vernem a fejemből a gyönyörű gyerekeinket, akikkel a fehér kerítéses házunkban éltünk volna. Ugye?

Penelope Bloom - His Package/Megkapnám (Bekapnám 4.)

A ​csomagja belecsusszant a ládámba.
Csillapodj, te perverz! A postaládámba.
Ja, és hogy kinek a csomagja? Persze ki másé, mint a dögös szomszédomé.
Most mondanám, hogy a francba… De őszintén: rég csusszant már bele bármi is a ládámba.
És bár ha választanom kéne, hogy kinek az életét mentsék meg, tízből kilencszer inkább egy macskát választanék, mint egy embert, de ez a pasi másnak tűnt. A folyosó túloldalán lévő lakásban élt, az a tipikus zárkózott, szép cipős típus volt, akinek olyan az illata, mintha egy Calvin Klein-reklámból lépett volna ki, és tuti fogselymezett is. A lényeg, hogy teljesen nyilvánvalóan ura volt az életének. Ő volt Mr. Tökéletes, és ha engem kérdezel, le kellene szállnia a magasból közénk. Vagy csak belém. A hosszú, vastag… Itt inkább abbahagyom ezt a gondolatot.
Miután megtaláltam azt a csomagot, egészen véletlenül valahogyan kinyílt, és hát nem volt más választásom, mint belenézni. Kiderült, hogy Mr. Tökéletes mégsem annyira tökéletes, ugyanis rejteget valamit. Ki gondolta volna?
Segítek: én gondoltam. Vagyis reméltem. És borzasztóan élveztem minden egyes másodpercét annak, ami ezután következett. Még a vibrátoraim társaságánál is jobban. Bár ez talán nem meglepő.

115 megjegyzés:

  1. Ezer hála és köszönet a feltöltésekért Hölgyem. Imádom ezeket a könyveket 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Örül,hogy tetszett. 🙂

      Törlés
    2. Sziasztok!
      Szeretném elolvasni ezeket, de sajnos nem tudom letölteni... Valaki el tudná nekem küldeni?
      jverocs@gmail.com
      Nagyon köszönöm! ☺️

      Törlés
    3. Szia. Elkérhetném a teljes sorozatot? olah.monika12@gmail.com Előre is köszönöm

      Törlés
    4. Sziasztok
      Szeretnem kerni az elso 2 nem engedi megnyit. Elore is millio köszönönet.
      sz.dorina96@hotmail.com

      Törlés
    5. Szia,
      Most találtam rá erre a kis sorozatra és jónak ígérkezik, ezért én is szeretném elkérni az első 2 részt, ha még lehetséges. Nekem sem engedi megnyit. Előre is köszönöm a fáradságot! hbarbi4@gmail.com

      Törlés
  2. Az ötödik rész mikor kerül feltöltésre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Eddig még nem sikerül beszereznem az 5.részt, de keresés alatt van. Amint beszerzem,feltöltöm. Addig is jó olvasást! :)

      Törlés
    2. Szia. Az első és a második könyvet sajnos nem tudom letölteni.Eltudnád küldeni emailben? Elöre is köszönöm szépen!
      horvathnebarbars@gmail.com

      Törlés
  3. Szia! Én nem tudom letölteni 🥺 elküldenéd e-mail-ben? Köszönöm kun.krisztianne@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia.elküldenéd email-be?:) noemiferencz@yahoo.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Sajnos én sem tudom letölteni egyiket se :/
    Valaki elküldené nekem? Már az elsőnek is örülnék! :)
    emiliarvp11@gmail.com
    Köszönöm! :* ♥️

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Elnézést, nekem sem sikerült letölteni egyiket sem. Hálás lennék, ha segítenétek, köszönöm. hojuli1@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok, nekem a második részt valaki el tudná küldeni?
    fodor.irisz@gmail.com
    Előre is köszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha sikerült megkapni a 2. Részt, én is kérhetném? ajkaiterezia2@gmail.com köszi

      Törlés
  8. Hali :) egyiket sem tudom letölteni :( , megkaphatnám vkitől emailban őket? Köszönöm
    agh.reka@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok. Sajnos az első kettőt én se tudom letölteni. Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni? 😊
    nikoletttoth186@gmail.com
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, sajnos én sem tudom letölteni vki elküldené? Ezer hála
    baba.goa22@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia ! NAGYON JÓ AZ OLDALAD DE SOK FÁJL MÁR NEM LÉTEZIK!UTÁNA TUDNÁL NÉZNI LÉGY SZÍVES!

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Szia. Sajnos valamiért nem tudom letölteni. Ha szépen kérlek, elküldöd nekem?
    Elöre is köszi

    vojcsikviktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia :)
    Az első 2 részt nem tudom megnyitni, elküldenéd?
    feherdora02@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  15. Szia. Sajnos nekem sem sikerül letölteni . Elküldenéd ? Köszönöm előre is. 💚
    szilvia23.solyom@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. hello, sajnos nem tudom megnyitni egyiket sem, valaki el tudná nekem küldeni emailben?
    @raczova123456@gmail.com
    előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  17. Elküldené nekem valaki pls….ha lehet az egész kötetet köszi❤️

    vargatundy5@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Kérhetném esetleg a 2.részt és a 4.részt emailben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lia.eperke@gmail.com -ra kérhetném a 2. és a 4.részt?

      Törlés
  19. Kedves Anastasia!
    Sajnos én sem tudom letölteni az első két könyvet.
    El tudnád nekem küldeni őket légyszi e-mailben a panniliszkai@gmail.com címre?
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok. Nem tudom én sem letölteni. Ha valaki lenne olyan kedves, elküldené az összes részt emailben? rika666@outlook.hu
    Köszi előre is :)

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok!
    Az első két könyvet én sem tudom letölteni, valaki eltudná nekem küldeni? volgyesidora@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm előre is!

    VálaszTörlés
  22. Szia! Nem tudom egyik részt se le tölteni el tudnád küldeni nekem kérlek? Vagy esetleg valaki aki meg kapta már? Előre is köszönöm
    E-mail: csabatatrai26@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia.
    Sajnos az első kettőt én se tudom letölteni.
    Esetleg valaki nekem is el tudná küldeni?
    dszmaja12@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok
    Sajnos egyiket sem tudom letölteni.
    Nagyon szépen kérlek Titeket, valaki küldje el nekem is.
    Nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha leírod az emailcímed akkor szivesen elküldöm

      Törlés
    2. Szia. Esetleg nekem is el tudnád küldeni az első 2 részt. Nagyon szépen megköszönném 😊
      nikoletttoth186@gmail.com
      Köszönöm szépen 😊

      Törlés
  25. Szia! Èn sem tudom letölteni az első ès második rèszt. :( Nagyon szèpen megköszönnèm, ha nekem is elküldenèd.
    forane83@gmail.com
    Nagyon szèpen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  26. Szia! Az első és a második rész nemtudom letölteni! Nagyon megköszönném ha emailben elküldenéd!
    egresitsnemolnar@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szép estét! Sajnos nekem sem sikerült letölteni... Megköszönném, ha valaki elküldené emailben nekem is!
    vpnkbaratok@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!
    Valaki át tudná nekem küldeni ezt a sorozatot? Nem sikerül letöltenem :(.
    lia.eperke@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia, szeretném ezt a sorozatot e-mailben elkérnj, mert nem engedi letölteni.
    helgolandkrisztina@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok ! Valaki el tudná nekem is küldeni az első két könyvet? enkaa050@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  31. Sziasztok ! Valaki el tudná nekem is küldeni az első két könyvet? pappdalma0@gmail.com
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  32. Hello. Ha lehetne én is elkérném a könyveket emailben. Köszönöm szépen. patai.csilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok nekem is el küldené valaki:)
    tokesmona15@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Megvan az összes része ha valaki szeretné. Mind a 6 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ha szépen megkérlek el tudnád küldeni emailben a sorozatot?
      tarjanbarbara@gmail.com
      Köszönöm előre is!

      Törlés
    2. Szia, nekem is eltudnád küldeni kérlek? szimike04@gmail.com
      Köszönöm szépen 🥰

      Törlés
    3. Szia, esetleg nekem is el tudnád küldeni?
      ambrozaib@gmail.com
      Köszönöm szépen! :))

      Törlés
    4. Szia, ha nem lenne gond nekem is el tudnád küldeni kérlek emailben?
      dzsesszi2014@freemail.hu
      Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
    5. Szia! Légyszi, küldje el nekem is valaki mind a 6 részt!!! Ezer hála!
      eletke777@gmail.com

      Törlés
    6. Szia! Nekem is el tudnád küldeni mind a 6 részét? Köszönöm szépen előre is! ��m.cintia97@gmail.com

      Törlés
    7. Szia, ha szépen megkérlek el tudnád küldeni emailben a sorozatot?
      freka33@gmail.com
      Köszönöm előre is! :)

      Törlés
    8. Szia, kérlek szépen el tudnád küldeni emailben a sorozatot?
      Előre is nagyon köszönöm
      ballakatacsoki@gmail.com

      Törlés
    9. Szia eltudod nekem is küldeni kérlek mi d a hatot előre is nagyon köszönöm
      janda.zsofi@gmail.com

      Törlés
    10. Szia! El tudnád küldeni nekem is az összes Részt? Köszönöm
      kitti.halaszova@gmail.com

      Törlés
    11. Szia! El tudnád küldeni nekem is az összes részt? Köszönöm! toth.loretta2002@gmail.com

      Törlés
  35. Sziasztok, a sorozatot valaki eltudná küldeni nekem emailben?
    edina.vigh02@gmail.com

    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok
    eltudná nekem is küldeni valaki a összes részt?
    Veronikanagy0412@gmail.com
    nagyon Köszönöm

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok!
    Eltudná küldeni valaki az első két részt!
    halasi89@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Elnézést, nekem sem sikerült letölteni egyiket sem. Hálás lennék, ha segítenétek, köszönöm. tarko.krisztina18@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia:)
    Elküldenéd az e-mail címemre a Bekapnám és Megnyalnám című könyvet?
    Köszönöm.:)
    E-mail: ballabasviki@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia. Sajnos nem tudtam letölteni. Megkaphatom emailen? Köszönöm toth.zsuzsa90@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Szia. Nekem is elküldenéd?

    Kissnekotelesbeata@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Sziasztok! Nektek valaki átküldte?
    Szeretném én is:
    eletke777@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. megkaphatnám én is ?
    bszeif@freemail.hu

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a részeket? Nagyon örülnék neki! :)
    Köszönöm előre is! ♥️
    emiliarvp11@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Szia! Én is szeretném elolvasni, de nem tudom megnyitni. Elküldenéd? Kösziii adri.k83@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Szia, sajnos nekem sem sikerült letölteni az első két kötetet. Elküldenéd? t.toth.tunde@gmail.com

    VálaszTörlés
  47. Valaki el tudná küldeni nekem a bekapnám és a megnyalnám című részeket? Nagyon hálás lennék!! yvett.cunci@gmail.com

    VálaszTörlés
  48. Szia sajnos nem tudom letölteni az első kettő részt ha valakinek megvan átküldi e-mailben Előre is köszönöm
    ballakatacsoki@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Sziasztok! Én sem tudom letölteni egyik könyvet sem. Valaki elküldené nekem a sorozatot?
    Előre is köszönöm!
    ujhelyigabica@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia! Kérlek eltudnád küldeni nekem is az e-mail címemre? poptofaleanagota20@gmail.com
    Köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  51. EL tudja valaki nekem is kuldeni a konyveket? Nem sikerul letolteni.
    jaksa.suzie@gmail.com
    Koszonom elore is :)

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok, ha valakinek megvan a sorozat el tudna nekem küldeni? Előre is koszonom csillucsilluci@yahoo.com

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok :)
    Sajnos én sem tudom letölteni :( valaki esetleg at tudna küldeni az egész sorozatot? Előre is köszönöm :)
    szuzannaszoke87@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztik!
    Valaki elküldené nekem a könyveket?
    Hálás köszönet!
    adri.k83@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok!
    Nekem is elküldené valaki a könyveket?
    Köszi előre is
    halaszvanessza6@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok, valaki elküldené nekem is a könyveket? Hálás köszönet ! sonka.annamaria@gmail.com Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok, valaki elküldené az első két részt mert nem tudom letölteni kaloczy.zsuzsa@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni az összes részt? nemsem97@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  59. Szia sajnos nem tudom letölteni az elö kettöt elküldenén imélben boyszika32@gmail.com köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  60. Sziasztok. Az első 2 részt én is szeretném elkérni. giczidora72@gmail.com köszi.

    VálaszTörlés
  61. nekem is el tudja küldeni valaki a második kötetet?
    nanacska2009@gmail.com
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  62. sziasztok, ha vkinek megvan a sorozat nekem is elkuldene? koszi elore is
    dora.mitrik1@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok az első 2 részt én sem tudom letolteni, el tudná valaki küldeni?
    Köszönöm
    Email: liza.pinczel@gmail.com

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok
    Én se tudom le tölteni valaki el tusdja küldeni nekem is. Köszönöm.
    zsuzsika1079@gmail.com

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok. Az első kettőt én se rudom letölteni. Valaki eltudná küldeni?! Köszönöm
    farkas.kata91@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Esetleg valaki megkapta mar kozuletek az elso ketto konyvet?

    VálaszTörlés
  67. Sziasztok, el tudja küldeni vki a könyveket a mail.lilla.szabo@gmail.com emailcímre? Köszi

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok! Az első kettőt én sem tudom letölteni. Valaki el tudná küldeni? Előre is köszönöm!
    toth.loretta2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok. Eltudná valaki küldeni nekem mind a négy részt? cintia0606@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok én sem tudom letölteni az első kettőt valaki eltudja nekem küldeni? Előre is köszönöm 😊
    tarvillo@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Kedves Anastasia ès könyv imádó társaim! Sajnos èn sem tudtam letölteni a könyveket. Tudna valaki segíteni, hogy elküldi mind a 4 rèszt?
    Köszönöm szèpen előre is!
    pbaniko25@gmail.com

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni a könyveket? olahjazmin0506@gmail.com az email címem. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok. Valaki el tudná küldeni nekem az első és második részt. Köszönöm!
    szkata1325@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok, Elküldené nekem valaki a teljes sorozatot. d.evi55@gmail.hu ra?

    VálaszTörlés
  75. Szia, sajnos az első két részt nem tudtam letölteni, esetleg megkaphatnám e-mailben? Segítségedet előre is köszönöm! eva.angelov@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia! Eltudnád küldeni az összes részt a mihoanita@gmail.com e-mail címre? Sajnos nem lehet letölteni! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok, valaki eltudná küldeni nekem emailben az összes rèszt?Köszi
    dianna8708@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok sajnos nem tudom letölteni a részeket, valaki el tudná küldeni az összes könyvet? E-mail: domcsu1995@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  79. Szia,eltudnád küldeni az első részt. gittus88@freemail.hu
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  80. Sziasztok! Én sem tudom sajnos letölteni. Eltudnátok küldeni? bojtorbrigitta@gmail.com Előre is köszi!🤗

    VálaszTörlés
  81. Írtam emailt ,akinek nem írtam annak nem gmail-os fiókja van . Azok nézzenek be a face csopiba: pdf könyvek mindenkinek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti, el tudnád küldeni nekem is e-mailen az első 2reszt. molnar.kinga9@gmail.com
      Köszönöm szépen 😊

      Törlés
  82. Sziasztok! Valaki kérlek el tudná küldeni az egész sorozatot vagy bármelyik részt, amelyik megvan neki? Előre is köszönöm!!
    raczova123456@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Valaki el tudná küldeni az első két sorozatot . elesanyi@gmail.com címre.
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok! Valaki az első két részt eltudná nekem küldeni a k.vandaa30@gmail.com címre? Köszönöm❤️

    VálaszTörlés
  85. Sziasztok! Valaki az összes részt eltudná nekem küldeni a hajnalka3212@gmail.com címre? Köszönöm szépen ❤️

    VálaszTörlés
  86. Hello. Valaki el tudná nekem is küldeni az összes részt a brigitta.creanga@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  87. Szia! Elküldenéd a sorozat részeit?
    magdi.gyuricza@gmail.com
    Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  88. Kedves Anastasia!
    Az első két részt el tudnád küldeni e-mailen a molnar.kinga9@gmail.com címre?
    Köszönöm szépen 😊

    VálaszTörlés
  89. Kedves Anastasia!
    Szeretném elkérni a teljes sorozatot. Sajnos nem tudom letölteni.
    Előre is köszönöm
    szita.martina04@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Sziasztok valaki el tudná küldeni nekem is az egész sorozatot? Hálásan köszönöm előre is!! lillaprakab@gmail.com ❤️❤️

    VálaszTörlés
  91. Az 1 részt elküldi nekem valaki. bolyosnetunde@gmail.com

    VálaszTörlés