2020. december 13., vasárnap

Sawyer Bennett - A vadember

 Sawyer Bennett -A vadember

Nyers ​és erős. Talán veszélyes is?

Egy magányos harcos, egy vadember… egy ízig-vérig veszélyes férfi vagyok. Az esőerdő érintetlen vadonában éltem egy olyan közösségben, amelyben feltétel nélküli tisztelet övezett, és ahol minden nő ellenkezés nélkül behódolt nekem.

Most azonban felfedeztek. Arra kényszerítettek, hogy visszatérjek egy olyan világba, melyet már régen elfelejtettem, és egy olyan kultúrába, melyről már csak halvány emlékeim vannak.

Dr. Moira Reed antropológust kérték fel, hogy segítsen nekem visszailleszkedni a civilizációba. Az ő feladata lecsiszolni durva éleimet. Az ő feladata megtanítani engem, hogyan lavírozzak új életemben. Be akar törni.

De soha nem fog sikerülni neki.

Mert vad vagyok, szabad és nyers, és csak egyetlen dolgot akarok a gyönyörű Moira Reedtől….

Nemsokára én leszek a tanár és ő lesz a diák.

Zach méltó utóda Tarzannak és Krokodil Dundee-nak.

Egyedi és merész, szókimondóan erotikus, mégsem közönséges regény, mely a történetmesélésben is tud újat nyújtani.

107 megjegyzés:

  1. ... "Klassz volt"...
    Nagyon köszönöm NEKED😊😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Légyszi el tudnad nekem is küldeni?
      zelenkamarti@gmail.com
      Köszönöm!

      Törlés
    2. Szia!El tudnád küldeni nekem ezt a könyvet fazekasne.inci75@gmail.com címre? Köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Megkaphatnam emailba a konyvet? Itt sajna nem tudom megnyitni.. Koszonom.

    VálaszTörlés
  3. E-mailben szeretném elkérni, sajnos itt nem tudom letölteni.

    VálaszTörlés
  4. Szia. Kérlek küld el nekem is a könyvet nem tudom megnyitni. anamaria.tambos@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia, sajnos nem tudom letölteni, elküldenéd e-mailben? Koszi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok, valaki elküldené esetleg nekem is? lajosrenata19@gmail.com előre is köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  7. Szisztok, el tudná valaki nekem is küldeni? Itt nem tudom megnyitni. Köszi 😊
    Az email címem: andi8208@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szisztok, el tudná valaki nekem is küldeni? Itt nem tudom megnyitni. Köszi
    Az email címem:zuborszandra@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok,nekem is el tudná vki küldeni? agh.reka@gmail.com köszi

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok, megkaphatnám valakitől én is? cs.bea28@gmail.com
    Köszi előre is :)

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok! Nekem el tudna kuldeni esetleg valaki? petrazurik@gmail.com Elore is koszi :)

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok, megkaphatnám valakitől én is? szikszai.fanni@gmail.com
    Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok,megkaphatnám valakitől én is zsanettkokai@gmail.com
    Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok !
    Szeretném én is elkérni a könyvet !
    Előre is köszönöm ☺️
    Palexandraeszter@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok, én is szeretném elkérni. Köszönöm! 😊 agh.reka@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok! Én is szeretném elkérni. Előre is köszönöm szépen! doncsicsoka@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is? Előre is köszönöm! ukrisztina0602@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok! Valaki nekem is eltudná küldeni? Előre is köszönöm! itsmeme0426@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok! Megkaphatnam én is pls? Előre is köszi!
    glonczi.alexandra96@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. sziasztok!el kérhetném én is a könyvet kérlek?köszönöm!evahusar16@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Hello!
    Elküldi nekem is a könyvet nagyon szeretném elolvasni de nem tudom letölteni:(( Előre is köszönöm!!

    vargatundy5@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia😊megkaphatnám a könyvet emailbe? Sajnos nem tudom se megnyitni se letölteni! Előre is köszönöm fulopm.monika@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szio én is megkaphatnám keyolott@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Helo,megkaphatnám én is? biroeszter66@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Helló, én is megkaphatnám? :) agh.reka@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  26. Szia! Szeretném én is elkérni:) melinda.forgo@gmail.com Köszönöm.

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Valaki nekem is el tudná küldeni a könyvet légyszi?
    salamonvanda13@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm 😇😇

    VálaszTörlés
  28. Valaki nekem is elküldenè? biroeszter66@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok.
    Sajnos nem elérhető. Valaki el tudná küldeni? Előre is köszönöm. feketeneibolya@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. sziasztok! légyszi nekem is küldje el valaki a könyvet a "brebus05@gmail.com" email címre!
    előre is köszönöm annak, aki elküldi :)

    VálaszTörlés
  31. Lszi nekem is küldjétek el.
    Köszi
    esztoca0906@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok
    Én is nagyon szeretném elolvasni a könyvet. Megkaphatnám?
    mmartika18@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok. Szeretném elolvasni, ha megkaphatom. Köszönöm

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok!
    Szeretnèm èn is a könyvet elolvasni!
    Elküldenè valaki?
    Előre is köszönöm!!

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni, ha lehet!
    merdzso0429@gmail.com
    Köszönöm, ha valaki elküldi :)

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!
    Elküldené nekem is valaki a könyvet?
    k.dora1211@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok,légyszi küldje el nekem is valaki a könyvet!
    kovacskinga23@hotmail.com
    Hálás köszönet😚!

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok!
    Esetleg megkaphatám én is a könyvet? 🙂
    hajnalka.brull@hotmail.com
    Előre is köszönöm. 🙂

    VálaszTörlés
  39. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok!
    Valaki lenne szíves elküldeni a könyvet?😊
    martinbonis6@gmail.com
    Előre is köszönöm .

    VálaszTörlés
  41. Valaki el küldené ezt nekem
    tokesmona15@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Megkaphatom énis a könyvet? balinta196@gmail.co

    VálaszTörlés
  43. balinta196@gmail.com Hali megkaphatom én is a könyvet?

    VálaszTörlés
  44. Sziasztok. Nekem is tudja valaki küldeni a könyvet? Köszönöm gaborviki86@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Sziasztok nekem is el tudja valaki küldeni a könyvet? Előre is köszönöm ☺️ szinesz22@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Sziasztok el tudnátok küldeni a könyvet
    medvessyev@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  47. Sziasztok! Nekem is elküldi valaki a könyvet kérlek? kekviragszal@protonmail.com Előre is hálasan köszönöm!☺️

    VálaszTörlés
  48. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem a könyvet?
    nikolett2194@gmail.com
    Előre is köszönöm!! ☺

    VálaszTörlés
  49. El tudnátok küldeni nekem is? Köszönöm szépen!
    comoto38@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. El küldené valaki nekem is ezt a könyvet? zsankam@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok! Én is szeretném a könyvet. Előre is köszönöm�� takacsker22@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Sziasztok! Elküldené nekem is a könyvet valaki? 😊 hegoczkirekatitanilla@gmail.com
    nagyon szépen köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok, nekem is elküldene valaki a könyvet? raczkinga1@gmail.com
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Valaki el tudná küldeni nekem is a könyvet?
    Köszönöm szépen. :)
    m.cintia97@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok!
    Én is elkérhetném valakitől?
    kardosleila@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Sziasztok! Nekem is eltudná küldeni a könyvet? Sajnos nem tudom letölteni.
    Előre is köszönöm.
    rekuska0226@gmail.com

    VálaszTörlés
  57. Sziasztok! Elküldené nekem is valaki? Előre is köszönöm!
    nemsem97@gmail.com

    VálaszTörlés
  58. Sziasztok! Nekem is elküldenétek? schneera@gmail.com Előre is köszi!!

    VálaszTörlés
  59. Sziasztok! Valaki elküldené nekem? hjudit1985@gmail.com, köszönöm

    VálaszTörlés
  60. Nekem is legyszi kuldje el valaki. katanyarady@gmail.com Koszi!

    VálaszTörlés
  61. Sziasztok! Én is szeretném elolvasni. Elküldené nekem valaki? kmoncsika@gmail.com.
    Nagyon szépen köszönöm! 😊

    VálaszTörlés
  62. Sziasztok!
    Légyszíves küldjétek el nekem is!
    Előre is nagyon köszönöm!
    landi.mariann@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Sziasztok! Nekem is el tudná valaki küldeni PDF -ben ezt a könyvet?
    titanilla.kerekgyarto@gmail.com
    Nagyon szépen köszönöm!
    Jó olvasást mindenkinek!

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok nekem is eltudna valaki kuldeni? patri.971206@gmail.com az emailcimem
    Köszi

    VálaszTörlés
  65. Sziasztok nekem is el tudná küldeni valaki? Köszönöm manoooka11@gmail.com

    VálaszTörlés
  66. Szép napot mindenkinek! Annak duplán is, aki elküldi nekem pdf-ben ezt a könyvet a meerseefee@gmail.com emailre. Hálás köszönet.

    VálaszTörlés
  67. Szia!
    Eltudnád neken is küldeni pdf-ben ezt a könyvet a pankotai66@gmail.com email címre! Nagyon szépen köszönöm!
    Szép napot

    VálaszTörlés
  68. Szia el tudnád küldeni nekem is? Köszii😊
    miksazsofia2003@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Sziasztok, el tudná nekem valaki küldeni a könyvet a nagyjudit.789@gmail.com email címemre? Köszi előre is.

    VálaszTörlés
  70. Sziasztok el tudnátok küldeni nekem is paksi.krisztina1991.11.3@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok! Nekem is elküldenètek?
    nikolett.hadh@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  72. Sziasztok!
    Még mindig nem jó a fálj, én is megkaphatnám? Már régóta szemezek vele...
    kovacs.norci15@gmail.com
    Köszii

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok! Elkerhetnem a könyvet valakitől? Köszönöm szépen!
    andreapronai@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Sziasztok, én is szeretném valakitől elkérni a könyvet.
    Köszönöm szépen! hemove@gmail.com

    VálaszTörlés
  75. Szia! Szeretném én is elkérni ezt a könyvet, nagyon szépen köszönöm! erasipos@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Hello szeretném en is elkerni ezt a könyvet nagyon szépen köszönöm paksi.krisztina1991.11.3@gmail.com

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok! Én is szeretném elolvasni. Kérem, valaki küldje meg: eduaaghy@gmail.com címre. Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  78. Sziasztok! El tudná küldeni valaki nekem is? Előre köszönöm!
    martonannamariabszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  79. Sziasztok! Én is szeretném kérni mailben ha lehet simonova.r88@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  80. Küldje el nekem is valaki legyen szíves!? dorogizsanett@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  81. Én is szeretném elkérni a könyvet e-mailben:
    szucskrisztina0619@gmail.com
    Előre is nagyon köszönöm! Hálás vagyok! ��

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok, elkérhetném valakitől emailbe? katapollak150@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  83. Sziasztok! Én is el szeretném kérni valakitől e-mailben köszönöm
    zsanika88@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Sziasztok!
    Én is el szeretném kérni valakitől. biro.gabriella123@gmail.com
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  85. Èn is szeretném elkérni, légyszi küldje el valaki, czenkinemonika@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  86. Nekem is elküldi valaki legyszives: janieszti.olasz@gmail.com

    VálaszTörlés
  87. El tudja vki küldeni? mail.lilla.szabo@gmail.com

    VálaszTörlés
  88. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is? Veronikanagy0412@gmail.com
    Köszi :)

    VálaszTörlés
  89. Hello el tudna nekem is valaki küldeni? h.kinczel@yahoo.com

    VálaszTörlés
  90. Hali valaki küldje el pls
    @vandacska1110@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Szia! Nekem is el tudnád küldeni? timea.racz.toth@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  92. Sziasztok! Eltudná küldeni nekem is valaki? gal.apolka@yahoo.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  93. Sziasztok! Elküldené nekem valaki?? Sajnos nem tudom letölteni. hargitaifranciska7@gmail.com

    VálaszTörlés
  94. Sziasztok.
    Valaki nekem is el tudná küldeni?
    Szandysdfka.17@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  95. Szia! Eltudnád küldeni nekem e-mailben(madarasandrea94@gmail.com), már nem érhető el itt. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  96. Sziasztok. Valaki lenne olyan rendes, hogy nekem is át küldi e-mailben? eniko1424@gmail.com Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  97. Szia,legyélszíves elküldeni emailben a Vadember címü könyvet,köszönöm!!!!!szalaizsuzsanna650@gmail.com

    VálaszTörlés
  98. Szia szeretném a könyvet, ha lehet. szeidlolga@gmail.com
    Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  99. szia! El tudnád nekem is küldeni a könyvet?
    aracs.turizmus@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  100. Sziasztok.valaki küldje el nekem is a könyvet
    dianna8708@gmail.com

    VálaszTörlés
  101. Szia! Elkérhetem e-mailben? Köszönöm 🤗❤️ kolcsilla87@gmail.com

    VálaszTörlés
  102. Sziasztok nekem is elküldenè valaki ? zsanika88@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  103. zsanika88@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  104. Én is szeretném kérni kadarorsi91@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés