2020. december 27., vasárnap

Abbi Glines - Álmomban szerettelek

 Abbi Glines - Álmomban szerettelek

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

A ​nap, amikor Vale McKinley és barátja, Crawford átvették az érettségi bizonyítványukat, tragédiába torkollott, amikor egy szörnyű autóbaleset után a fiú kómába került. Az egész nyarat a fősuli tervezgetésével kellett volna tölteniük, majd pedig együtt indulhattak volna el a lehetőségekkel teli, ragyogó jövő felé. Ők ketten – hiszen ezidáig senki más nem számított. Ehelyett Vale minden napját Crawford kórházi ágya mellett tölti, reménykedve, hogy a fiú, akit gyerekkora óta szeret, felébred.

Slate Allen, Vale bátyjának jó barátja, aki nem mellesleg igazi nőcsábász, szintén abban a kórházban tengeti a napjait, haldokló nagybátyjának nyújtva támogatást. Amikor találkozik a lánnyal, Vale nem tagadhatja az azonnal érzett perzselő, tiltott vonzalmat. Próbálja figyelmen kívül hagyni ezt, de nem tud sokáig ellenállni – reményei Crawford iránt azonban még nem hunytak ki, így Slate-tel szép lassan barátság alakul ki közöttük.
Azonban Crawford nem ébred fel… Vale-nek rá kell jönnie, hogy muszáj megpróbálnia folytatni az életét a fiú nélkül, így egyedül vág bele a főiskola nyújtotta új kalandokba, melyek során útjai folyton összefutnak az észvesztően dögös Slate-ével. Barátságuk tagadhatatlanul átalakul, és szenvedélytől lázas kapcsolatuk nemsokára nem várt fordulatot vesz.

42 megjegyzés:

  1. Nem található a Drive-on. Honnan tudnám letölteni? Korábban már olvastam, és szeretném megegyszer.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Átküldenéd a könyvet az e-mail címemre: gardilheni@gmail.com Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia én is szeretném skrapits15@freemail.hu köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  4. Szia. El tudnád küldeni a könyvet a rozsaszinbogyo101@gmail.com e-mail címre? Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nekem is el tudnád küldeni? Nagyon hálás lennék! Köszönöm!
    E-mail címem: m.kamilka2001

    VálaszTörlés
  6. Szia! Kérlek szépen nekem is elküldenéd a könyvet a nyphola.miiko@gmail.com címre?
    Nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Én se tudom letölteni a Drive-ra elküldenéd kérlek erre az e-mail címre is?
    npiroska939@gmail.com

    Köszi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én se tudom letölteni a Drive-ra elküldenéd kérlek erre az e-mail címre is?
    marlenka.anita@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  9. Szia. Én sem tudom le tölteni. Elküldenéd erre az email cimre: bakosmarianna91@gmail.com.nagyon köszönöm 😊

    VálaszTörlés
  10. Szia,kérhetem én is? 🙂 ehajnalka@yahoo.com e-mail címre! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  11. Szia, kerhetném én is? renata.simon.76@gmail.com címre, köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!
    Szeretném én is elkérni, ha megvan valakinek.
    Köszönöm!
    nreveszanita@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Előzőnél le maradt az email cím huszkazsofi@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok!Átküldené valaki a könyvet.
    regina.vagvolgyine@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok ! Én is szeretném kérni ha lehet :) juhaszrebeka94@freemail.hu köszönöm !

    VálaszTörlés
  16. En is szeretném
    Zsuzsacseke87@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia
    Én is szeretném ha lehet
    simonfanny67@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia elküldened a fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre köszönöm várom

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Akinek megvan, lenne szíves nekem is elküldeni?
    Örök hála! 😄
    molnar.viktoria012@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok eltudná valaki nekem is küldeni! Köszönöm örök hála!
    anita7801251@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Sziasztok 😁 ! Esetleg valaki el tudja nekem küldeni ezt a könyvet. Nagyon köszönöm 😘 az e- mail cím marcsi.mm83@gmail.com nagyon köszönöm 😁

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok, Esetleg valaki el tudná nekem is küldeni e mailben? :) Köszönöm. Üdv. piciiklau96@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia. El tudná valaki küldeni nekem a puskasviktoria30@gmail.com címre? Köszönöm előre is

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok. El tudná küldeni nekem valaki a puskasviktoria30@gmail.com címre? Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok! Nekem is át tudná valaki küldeni?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!
    timea.imrei@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Nekem is át tudná valaki küldeni?
    Előre is nagyon szépen köszönöm!
    tvivi2009@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Sziasztok!
    Nekem is el tudná valaki küldeni? anikotomasovszky@gmail.com
    Előre is köszi 🙂

    VálaszTörlés
  28. Sziasztok!Nekem is el tudná valaki küldeni?dioszegiiby@gmail.com Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  29. Szia! Én is szeretném ezt a könyvet! adelidster@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok, nekem is el tudná valaki ezt a könyvet küldeni? Köszönöm!
    hopihepunk@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia , én is szeretném elolvasni

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok!
    Ha valakinek megvan, el tudná küldeni nekem is?🧡 sopigreti@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok nekem is el tudja küldeni valaki? Előre is köszönöm 🥰
    tarvillo@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Ha valaki esetleg nekem is el tudná küldeni, nagyon hálás lennék: buranszkibogi@gmail.com Köszönöm!

    VálaszTörlés
  35. Szia átküldené valaki @vandacska1110@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Csatlakozom az előttem szólókhoz,mivel nekem sem működik a link. kispalgab@gmail.com Köszönöm,ha valaki elküldi.
    kispalgab@gmail.com
    kispalgab@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Huh,véletlen a sok mail cím,de nem tudom törölni :D

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Eltudná nekem is küldeni valaki?🥰 köszönöm
    horvathflora0521@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Írtam emailt ,akinek nem írtam annak nem gmail-os fiókja van . Azok nézzenek be a face csopiba: pdf könyvek mindenkinek

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok. Szeretném én is kérni, előre is köszönöm!
    dandica87@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok!
    Szeretném elkérni ha még megvan valakinek! Előre is nagyon köszönöm!
    alexandra.kosztics@freemail.hu

    VálaszTörlés