2020. december 13., vasárnap

Teagan Hunter - Légy merész!

Teagan Hunter - Légy merész!

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Egy téves számból többnyire nem is lesz több, pillanatok alatt elfelejted. Nem kezdesz az illetővel se csetelni, se flörtölni. Nem ő az első gondolatod ébredéskor, vagy az utolsó elalvás előtt… És tutira nem beszéled rá, hogy vegyen egy kiskecskét.
Mert az fura lenne.
Zach Hastings és én fülig merülünk a téves hívását követő mizériába, és nem követjük a szabályokat.
Én nem keresek szerelmet, Zach pedig egyértelműen mellétárcsázott, de…
…talán mégis célba talált a szívemben.


67 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm ♥️♥️♥️♥️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia eltudnad küldeni a könyvet? Előre is nagyon köszönöm! pentekbius13@gmail.com

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Sziaa eltudnad nekem küldeni az első részét? Előre is nagyon köszönöm. pentekbius13@gmail.com

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm!20 éve így ismertem meg a férjem,más helyett vettem fel a munkahelyi telefont és nem igazan tudtuk letenni...��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szivesen!
      Ez csodálatos. Biztos felejthetetlen hívás volt😊❤

      Törlés
  4. Szia! Eltudnád esetleg küldeni a piegl.barbara@gmail.com email címre nekem? Nem sikerül letöltenem azt írja, hogy a dokumentum nem érhető el.. Köszönöm! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia anastasia, lègyszives elküldenèd nekem ezt a könyvet emailben, pròbàltam letölteni, de engedèly kèrèssel sem sikerült..
    pallagi1013@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Szia, esetleg nekem is el tudnád küldeni? Köszönöm bkato@azet.sk

    VálaszTörlés
  7. Szia. Kérlek küldd el nekem is a könyvet sajnos nem tudom megnyitni. dalma6van@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia! El tudnád nekem küldeni a tina041002@gmail.com címre? Köszönöm

    VálaszTörlés
  9. aszia!
    Nekem is el tudnád küldeni?:szilvia0628@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia! Esetleg nekem is el tudnád küldeni a könyvet emailben?
    timitoth00@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia:)
    El tudnád nekem is küldeni a lukacsmartina20@gmail.com e-mail címre?
    Köszönöm szépen előre is!

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok valaki eltudna nekem kuldeni sajnos nem tudom letölteni :( assztor947@gmail.com cimre előre is köszönöm ☺

    VálaszTörlés
  13. Szia. Esetleg nekem is el tudnád küldeni?
    gabriellasipos10@gmail
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  14. Szia. Sajnos ne tudom letölteni, el tudnád küldeni nekem? mihoanita@gmail.com
    Előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  15. Helló! Nekem sem sikerül letölteni �� valaki megszánna és elküldené? �� martika_kereszturi@yahoo.com. köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  16. Helló 😊 nekem is elküldené vki? Köszönöm! agh.reka@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok el tudnátok nekem küldeni? ☺ assztor947@gmail.com elore is köszike ☺

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok. El tudnátok küldeni nekem is? Előre is köszönöm ☺️
    dettike0117@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!
    Nekem is el tudnátok küldeni? :)
    Nagyon megköszönném 😍
    kayuhime1995@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Szia! El tudnád küldeni nekem? :)
    Nagyon hálás lennék!
    mariann.lavati@gmail.com
    Előre is köszönöm! :) Jó hétvégét nektek!

    VálaszTörlés
  22. Szia! El tudnád küldeni nekem is? Doribata1@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Sajnos nem tudom innen letölteni! Próbáltam hozzáférést is kérni de nem sikerült!- sajnos ebben még nem vagyok jártas! Ha van rá lehetőség akkor elküldenéd nekem is!?
    jucu519@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  24. Szia! Nem sikerül letölteni, el tudnád nekem is küldeni a viktoriagaspar47@gmail.com címre? Nagyon megköszönném :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! El tudnád küldeni esetleg?
    kyrastadler@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok! Nekem is valaki eltudná küldeni? :)
    nagyevelin.102@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia! Esetleg el tudná küldeni valaki?
    szallala99@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia ! El tudnád nekem is küldeni a biriczgabriella@gmail.com címre? Nagyon köszönöm!!

    VálaszTörlés
  29. Sziasztok! Esetleg el tudná küldeni valaki a k.szilvi1109@gmail.com email címre? Köszönöm 🙂

    VálaszTörlés
  30. Helló 😊 Írtam Emailt is, semmi válasz. Elküldi valaki nekem is? Előre is köszönöm
    tothbernadetta2@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Helló én is megkaphatnám a könyvet előre is köszönöm martonannamariabszta@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Sziasztok! Szeretném én is megkapni. Köszi
    anncsyka0120@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Sziasztok,én is szeretném kérni ha esetleg valaki el tudja küldeni azt nagyon köszönöm 😊 haraniki98@gmail.com

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok, én is szeretném kérni hogy aki tudja átkülfi nekem kérlek? Előre is köszönöm :D
    urbanelvira75@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok, légyszi nekem is el küldi valaki? Előre is köszönöm 😊
    urbanelvira75@gmail.com

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok! Valaki elküldené nekem is?
    Email címem: dora.imre22@gmail.com
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Én is szeretném
    zsanika88@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Valaki nekem is küldje el, légyszi légyszi :)
    szathm.dorka@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Sziasztok. Nekem is elküldené valaki? Email címem: agnes.szintia@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok, Kérlek nekem is küldjétek el, ha lehet a 2. részt is. Előre is köszönöm Email:
    klara.hamar@gmail.com

    VálaszTörlés
  41. Sziasztok!
    Kérlek nekem is küldjétek el légyszíves.
    Előre is nagyon köszönöm!
    landi.mariann@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szia! Sajnos nem sikerűlt letöltenem. El tudnád küldeni a könyves és a folytatását? Koszonom
    hellrenata98@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Sziasztok! Nekem is elküldené valaki, mert én se tudom letölteni. Köszönöm!
    m.klaudia1103@gmail.com

    VálaszTörlés
  44. Szia! Kérlek eltudnád küldeni az e-mail címemre? poptofaleanagota20@gmail.com
    Köszönöm szépen!:)

    VálaszTörlés
  45. Szia, elküldenéd kérlek erre az email címre : voroschiara2000@gmail.com? Mindkét részt

    VálaszTörlés
  46. Szia, nekem is mindkettőt kérlek! majmocska93@gmail.com . Köszi, szép napot !

    VálaszTörlés
  47. Szia, elküldenéd vancak.maria76@gmail.com Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  48. Szia, el tudnád nekem is küldeni a sorozatot? Sajnos nem tudtam letölteni. Köszönöm szépen.
    koltovivien@gmail.com

    VálaszTörlés
  49. Szia! Eltudná valaki nekem is küldeni a sorozatot? Előre is köszönöm!
    Kittimolnar359@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Szia. Én is szeretném kérni mailben ha lehet. simonova.r88@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  51. Kádas Kornélia2022. május 4. 21:34

    Hello! Valaki nekem is eltudná küldeni esetleg? Ha van folytatása, azt is.
    kadaskornelia@gmail.com

    VálaszTörlés
  52. Hello! Énis szeretném elkérni ha megvan valakinek és el tudná küldeni boyszika32@gmail.com köszönőm szépen

    VálaszTörlés
  53. Sziasztok! Valaki megtudna szanni azzal hogy elkuldene a könyvet 😅? Sajna nem engedi megnyitni. Előre is nagyon köszönöm! pentekbius13@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Sziasztok! Nekem is el tudná küldeni valaki a könyvet? Ezer hála, előre is köszi! :)
    krisztina.tunyogi@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok!
    Én is szeretném elkérni
    Koszi
    ani881013@gmail.com

    VálaszTörlés
  56. Ennek a sorozatnak a többi része nincs meg ? 😊

    VálaszTörlés
  57. Engem is érdekelne a sorozat többi része! Valaki el tudná küldeni? itt az e-mail címem: fanni11100@gmail.com

    VálaszTörlés